Fitness Seller

Mijn Trainings Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het 'leek' idd zo, je gaat mij niet vertellen dat zo'n training niets met je doet :D
 
haha :D zon training doet zeker wel erg veel met je.

Je krijgt ook niet echt spierpijn, ik noem het pijn in de spieren.
Je lichaam kan het niet meer aan en wil rust gevoel.
Ik wordt soms half ziek wakker smorgens, maar smiddags knap ik weer op.
 
Ben je wel ziek?

Waar blijven mijn mass-maker en whey?

hup hup, schiet eens op!
 
Jordees zei:
Ben je wel ziek?

Waar blijven mijn mass-maker en whey?

hup hup, schiet eens op!

Jaja, krijg je morn wa.... (als ik het niet vergeet :p :D )


Vandaag trainen, na 2 dagen ziek te zijn geweest.

Squat
8 x 5 x 145kg

Bench
8 x 5 x 105kg

Squat gaat me nog niet echt makkelijk af.
 
Net:
DEadlift
4 x 5 x 160kg

OHpress
6 x 5 x 70kg

Tjah, jammersss. volgende week beter ! :)
 
Ok, toen strax:

Squat
8 x 5 x 145kg

Bench
8 x 5 x 105kg
 
Hmmm hoe kom je aan dit schema? En waar is het op gebaseerd? Een drop off percentage na een max?
 
Ik heb m hier vandaan: [Link niet meer beschikbaar] (link doet het niet meer)

Deze heb ik gevonden in de sticky post powerlifting basics.

Het schema is gebaseerd op het 3x3 programma van Stephan Korte en het programma van een kerel waar ik de naam van vergeten ben.

En ja, het is een drop off precentage van mijn max.

Hoezo ?
 
vandaag:

Deadlift
8 x 5 x 160kg

OH Press
8 x 5 x 70kg

Yesss gehaald! Vorige week had ik er erg veel moeite mee en had het eveneens niet gehaald.
Maar nu heb ik hem :D

Morn rust :)
 
hallo allemaal,

Ik train op het moment mee met richard(insane animal) en het leek mij wel even vermeldingswaardig om zo beter te kunnen zien wat de resutaten van de training zijn.

Tot nu toe gaat het zeer goed mag ik wel zeggen want ik mag volgende week naar week 5 en heb het nog toe nu toe steeds gehaald en loop eigenlijk een beetje voor op schema wat betreft de gewichten. Ik merk dak sterker word. Tot nu toe ben ik erg enthousiast over het schema en kan het een ieder aanraden eens te doen.
 
Zojuist:

Squat
8 x 5 x 145kg

Bench
8 x 5 x 105kg

Maandag ging makkelijker.. ofcourse.. maar wel gehaald :D
 
hoe kan dat dat jullie zulke benchs hebben man?????? ik zit nog niet eens aan de 60!!!!!!!!!! 2 jaar trainen man verdomme het moet echt aanpoten met die borst van me
 
dan doe je toch wat fout als je na 2 jaar nog op 60 kg zit.
 
SageFrancis zei:
hoe kan dat dat jullie zulke benchs hebben man?????? ik zit nog niet eens aan de 60!!!!!!!!!! 2 jaar trainen man verdomme het moet echt aanpoten met die borst van me

Dan doe je wel iets verkeerds denk ik.
 
SageFrancis zei:
hoe kan dat dat jullie zulke benchs hebben man?????? ik zit nog niet eens aan de 60!!!!!!!!!! 2 jaar trainen man verdomme het moet echt aanpoten met die borst van me

Misschien moet je eens wat meer gaan eten en meer powerlift gericht trainen dan :).
 
net

Deadlift
8 x 5 x 160kg

OH Press
8 x 5 x 70kg

Ging goed! volgende week zwaarder :D
 
SageFrancis zei:
hoe kan dat dat jullie zulke benchs hebben man?????? ik zit nog niet eens aan de 60!!!!!!!!!! 2 jaar trainen man verdomme het moet echt aanpoten met die borst van me


je bent niet de enige, maar imo doen jullie echt wat mis hoor...

ik ben nu opnieuw serieus aan het trainen en in een paar weken tijd is mijn bench geschoten van 140kg naar 160kg... en ik heb nog méér dan 2 maand om hem tot 180kg te brengen :)

trainen mannen, deftig trainen. ik ken mensen die totaal niet gemaakt zijn om veel te banken toch méér heffen dan sommige mensjes die er net wél voor gebouwd zijn...
 
Maar das geen raw bench toch spike?
 
idd niet, maar zelfs dan moet je het nog maar doen hé, 20kg in een aantal weken...
 
Yep, het scheelt wel idd. Merk je zelf dat je raw bench verbetert door het shirted-benchen (misschien ivm tendons & ligamenten versterking)?
 
Back
Naar boven