Fitness Seller

Mijn Trainings Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ter verdediging kan ik alleen melden dat door zo een laag vet% te houden als Marius kan dat ook tenkoste gaan van de energie opname/uitstoot.

Maar als ik iemand anders had genoemd die veel massa heeft, dan zou Unreg me ook tegenspreken hoor.. ligt in zijn aars.. Euh Aard bedoel ik :cool:
 
@ champ: I see
bedankt vo uitleg.. zal ik in mn volgend schema terug opnemen! (nu train ik enkel westside..jaja, ik weet dat dit je favoriet methode is :D )
 
terrestris zei:
(nu train ik enkel westside.. jaja, ik weet dat dit je favoriet methode is :D )

hahahaha.. LOL
 
Ja, ik probeer altijd meerdere sets heavy te pakken.
Die bench was wat minder, normaal kan ik 120kg x 10 maar ben aan het terug komen van een knie blessure, dus erg veel tijd in de squat gestoken.

alles is RAW (nou ja alleen een belt). meestal vanaf 180kg dat ik een belt om doe.
 
kijk! netjes....
maar bench 120 10 reps dan moet je toch wel meer dan 150kg 1RM pakken.. of had je door de opbouw toen der tijd nog geen nieuwe PR gezet?
 
Nou, 130kg voor 8 reps en 140kg met 5 reps.
150kg nog niet eerder voor reps gedaan. 160kg 1x gepoogd. Maar kreeg hem 10 -15 cm van de borst en bleef vast zitten.
 
ooh.. dan was het gewoon geen goede dag! eind dit jaar maak je setjes met 160 ;)
 
Vandaag met weinig zin gaan trainen:

Squat:
10 x 60kg
8 x 100kg
8 x 130kg
6 x 160kg
4 x 180kg
3 x 190kg
7 x 140kg

Bench:
10 x 60kg
8 x 90kg
4 x 120kg
1 x 140kg
3 x 150kg!!!!!!! NEW PR!
1 x 155kg!!! NEW PR!
1 x 160kg Failed, omdat me spotter er met de handen aan zat.
Ik bleef het meest steken in het midden van de lift.
Als ik 150kg 1x had gedaan en gelijk 160 had gepakt dan had ik hem denk ik wel!

160kg is nearly mine :D
 
goeie bench idd

En tja een goede spotter is vaak moeilijk te vinden
Of ze durven er niet achter te staan of ze staan op het moment dat je zakt al als een gek aan de barbell te rukken. :mad:
 
Ik zie het nu pas, supergoede benchpress... en dat RAW :eek: .
 
Sterke bench bro!!! en GAAN voor die 160!!!!!!
 
floris2 zei:
of ze staan op het moment dat je zakt al als een gek aan de barbell te rukken. :mad:
Liever dat ze aan de barbell rukken dan aan iets anders, als ze achter je staan :o

Goeie bench :thumbs:
 
Aantal dagen niet kunnen trainen.
Maar afgelopen maandag:

Squat
Naar 3 sets van 3 180kg toe gewerkt (1 set van 4)

Bench naar 12 x 120kg gewerkt (NEW PR!)
 
Back
Naar boven