Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
manan kheb de laatste weken terug mijn volledige wilskracht terug gehaald en ben vast besloten om dit jaar als laatste jaar dat ik junior ben die f***ing kap van 800 te behalen. Vanaf volgende week volgt een meer gedetaileerd dagboek
had was echt lang geleden dat ik zwaar gesquat had met me banden en al...maar het ging nog redelijk. De laatste kreeg ik niet boven omdat ik weer eens veel te diep gezakt had
Bench: 175°°° 182.5°°° 190°°°
Vlotjes, vlotjes....200 zou misschien gelukt zijn maar durfde niet helemaal door te gaan omdat ik nog wat onzekert ben over mijn ene borstspier. Bij die 190 kwam die zelfs al eens gedag zeggen.
Deadlift: 250°°° 275°°° 290°°°
Wat ging dat gemakkelijk zeg, als ik me volgende maand even goed voel ga ik op met 275 en spring ik meteen naar de 300 je weet maar nooit...op de interclubs kun je al eens iet proberen he
totaal 745 kg ben daar zeert tevreden mee zeker omdat dit slechts 10 kg onder mijn beste is en omdat ik voel dat er mits een goede trainingsperiode er in oktober HEEL wat meer in zit.
Dinsdag heb ik wat los gewerkt en gisteren wat buik getraint. Omdat mijn vetpercentage tijdens de wintermaanden ietwat gestegen is zal er nu ook af en toe wat cardio in mijn schema zitten want ik weeg momenteel 112 en moet terug onder die 110. Vanavond komt de eerste serieuze training terug na mijn wedstrijd.
Deadlift:
120x5
170x3
220x2
250x1
270x1
300 niet gelukt. Ik zat goed gisteren en heb dan voor de leute es 300kg op de bar gestoken. Ik kreeg hem van de grond maar raakte maar halfweg. op wedstrijd is die haalbaar denk ik.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.