- Lid geworden
- 13 jul 2003
nice nice, 300 is totally yours in februari! 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
om op te gaan wel jaWakaera zei:nice nice, 300 is totally yours in februari!![]()
Wakaera zei:ik had het over deadlift, dumb****!![]()
i didn't say that, alleen weet ik dat men deadlift de eerst gaat zijn, squat en bench volgen latermunk zei:dus hiermee geef je toe dat je mijn totaal nooit zult overschrijden![]()
go ahead, make my day!munk zei:dumb**** hé......kzal ik de volgende wedstrijd uw bandjes eens spannen zodat ge niet eens recht kunt gaan staan![]()
dude i have a perfect plan om te motiveren, kijk strax maar ff in PL gedeeltemunk zei:ok dan, geen woorden meer maar nu komen de daden.....
Zorg maar dat ik volgend jaar nie meer bench dan gij kunt squatten
al gemotiveerd![]()
je schouders en kont moeten op de bank blijven, met de rest doe je wat je wilt (in sommige feds is het ook verplicht hoofd op de bank te houden). en als je arched komt je kont niet van de bank, maar je ruggorgasm zei:munk blijkbaar steek je je kont ook id lucht tijdens het benchen(rug hol maken)
zijn die regelmentair op wedstrijden?
doe ik zeker, zal waarschijnlijk binnen paar weken wel nog es komen om samen te benchen en deadliften, goe?munk zei:yes, binnen de maand 400! ge moet es komen om te filmen dan![]()