XXL Nutrition

Mijn trainingsdagboek (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wow... netjes. denk dat ik dat ook maar ga proberen vrijdag! De deadlift oef dus..

Sterke biceps bro...
Ik kom maar aan dumbbell curl 26kg 8x
en barbell curl 55kg 8x :'(
 
Valt wel mee, zo sterk zijn ze ook nie denk ik.
 
bescheidenheid is iets moois, dit neemt niet weg dat ik dit jaar verdorie nog 185kg zal duwen :D
 
hahaha.. ik over 2 maanden 200
en over 4 maanden 200 in de training :p
 
22/8

Box squat (wedstrijddiepte)
180x2
200x2
210x2
220x2

Bench stop and go
140 2rx5s

Schoulder dumbbell press:
26x6
32x6
36x6
40x6

Het ging zeer lekker vandaag, bij de dumbbell pressess heb ik zelf zonder spotter gewerkt ook bij de zwaarste set :D
 
bench 5 setjes van 140 2 herhalingen.. zonder warming up??
 
jawel, ik warm natuurlijk eerst op maar hou die gewichten nooit bij. Ik begin altijd met 5x70 en dan bouw ik op ...
 
25/8

Bench:
155 3x3
lekker :D

Incline bench:
100x3
110x3
120x3
130x3
140x3

Squat:
210 2rx5s

leg press:
enkele reeksjes van 4 tot 350kg
 
Volgens spike heb je nix aan incline press.. :p
 
Volgens mij wel :D
Het was een tijdje geleden. Ik doe het deze week es in de plaats van barbell press.
Volgens mij baseert Spike zich te veel enkel op the big 3 :D
 
Vandaag vrije dag..

Ik heb er gebruik van gemaakt om de biceps eens wat te trainen en rekoefeningen te doen. Nadien heb ik 15km met de fiets gereden om wat verder los te werken. Heb er wel een goed gevoel bij, die rekoefeningen zijn nuttig lijkt me.

Morgen is het deadlifttraining. de bedoeling is om enkele dubbeltjes te doen met 245 of 250 kg, zou eens moeten op mijn schema kijken :p

Ik denk dat ik dit jaar 2 weken voor de wedstrijd met mijn wedstrijduitrusting zal beginnen trainen. Hoe doen jullie dit?

Ik zou dan uitsluitend nog met dubbeltjes werken.

Reacties graag :D
 
Ik doe minimum een week of 4 , hangt een beetje af als je gemakkelijk went aan je gear. Bij de squat en bench heb ik een week of 4 nodig, bij de deadlift slechts een 2 weken.

Enne doe dan meestal ook dubbeltjes ;)
 
Thx for the tip

Mijn doel ligt op 25 oktober. Voor de wedstrijd van 4 oktober zal ik dus 2 weken voordien met mijn gerief beginnen trainen. Tegen de 25e is dit dan dus 4à 5 weken
 
BP doe begin ik met gear te trainen de laatste training voor de wedstrijd.
SQ en DL doe ik vaak 4 weken voor de wedstrijd, om aan de hogere gewichten te wennen..

Vandaar dat ik volgende week mijn nieuwe kledij gaan proberen, want 4 weekjes erna.... moet ik weer ;)
 
27/8

Deadlift:
250 2rx3s
De laatste rep was krampachtig maar heb ze boven gekregen. Het is dat die telt he :D

Standing barbell rows:
75x6
90x6
105x6
120x6

Ben tevreden, blijkbaar zit ik op schema
 
28/8

morgen heb ik geen tiid dus moest het vandaag maar. Gisteren net serieus gehoffen :rolleyes:

Box squat:
190x2
205x2
220x1(kon nog wel een rep maar mijn benen voelden vermoeid)

170x2rx10s

Dat was het voor deze week. maandag hopelijk dubbeltjes met 160 op de bank
 
standing barbell rows met op het laatst wel wat zeuren maar tot op de borst ja :D
 
Back
Naar boven