Fitness Seller

Mijn trainingsdagboek (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

gisteren wedstrijd gehad:

squat: 255°°° -270°°° -275°°°

bench: 180°*° -190°°° -202,5***(zat halverwege buikspieren ipv op deborst,raakte naturlijk niet meer boven...)

deadlift: 260°°° -275°°° -285**° (de jury had blijkbaar en technische fout gezien)

Totaal: 740 kg

ben tevreden, vooral omdat ik nu zeker weet dat ik eigenlijk een totaal van 760 kg aankan!!! volgende kans is binen twee weken, dit is ook mijn laatste wedstrijd van dit jaar
 
SQ kan wel hoger dus.. voelde hij goed??
BP toppie dat je hoger gaat, gewoon proberen! je weet nu waar de fout ligt dus volgende keer 202,5kg easy
DL ??????????

verder mooi totaal!! over 2 weken 760 dus ;)
 
280 op de squat zat er misschienb in... volgende keer ga ik ervoor!!

Bench idd je kunt maar proberen he...

deadlift: kreeg hem omhoog met veel moeite, ik kon helemaal uitgestrekt komen staan, maar de jury keurde hem dus af, ik zou te veel de barr over met mijn billen naar boven gebracht hebben...
 
27/10

Vandaag wat losgewerkt vandaag, en wat triceps schouders en biceps gedaan..

small grip nech press:
100 6sx2r

small grip incline bench press:
70x10
90x8
110x6
120x

seated dumbbell press:
26x6
32x6
36x6
40x6
42x6

dan nog wat biceps...
 
Heb mijn beurten in het hoofd voor zaterdag:

Squat: 255-270-277,5. Bij 3 goede pogingen ga ik erna voor het belgisch record wat voor één of andere reden slechts op 282.5 kg ligt. Ik zal dan dus 283 kg vragen. Het is ook zo dat ik als een van de laatsten zal moeten opkomen. Het is toch de laatste wedstrijd dus misschien doe ik de derde beurt wel een gokje en ga ik volledig voor die 283, je kunt nooit weten he...

Bench: 185-192,5-200 en bij 3 goede beurten een vierde beurt van 202,5

Deadlift: 260-275-285 en nu hopelijk een goedgekeurde derde beurt

Ik heb nog een vraag voor de kenners van het reglement. als je nu 3 geldige beurten deadlift hebt, mag je dan een extra beurt aanvragen om je totaal te verhogen?
 
Woensdag nog effe wat losgewerkt.

Heb nu ook een goeie maaten en tevens zeer goeie atleet onder mijn hoede. Als alees goed zit zal hij eind volgend jaar zijn eerste wedstrijd doen.

deze weekpresteerde hij volgende dingen:

Squat 2x150
Bench 5x5x100
deadlift: 2x2x200

@100kg age 19

tegen volgend jaar zal dat een pak meer zijn...het is ok wel een deadlifttalent net zoals Wakeara
 
Gisteren wedstrijd gehad, en ben zeer tevreden!!

Mijn beurten:

Squat: 255°°° 270°°° 280°°°
Bench: 180°°° 192,5°°° 195***
Deadlift: 260°°° 275°°° 282,5°°°

Totaal: 755

Ben zeer tevreden over mijn squat, er zat misschien nog een paar kilo meer in zelfs. Ben al bij al tevreden over mijn bank omdat ik in de opwarming al voelde dat ik dit jaar al veel frisser hebgezeten voor te banken. die 192.5 was zwaar daarmee een derde beurtvan 195 die ik zelfs mistte.
Op de deadlift heb ik eindelijk mijn record die erals stond van in mei verbroken!!! met de volle 2,5 kg!! hehe.
Over mijn totaal ben ik uiterst tevreden. Dit is nu het minimum voor de Europese kampioenschappen bij de juniors.

Nu volgen 3 volledige rustweken, ik raak 21 dagen geen baar aan.... en dan weer opbouwen om hopelijk tegen eind volgend jaar een totaal van boven de 800 te kunnen presteren
 
Congratz !! :)

3 volledige rust weken... Is dat niet te lang ?
 
Nee das goed te doen hoor. Je zou ervan versteld staan hoe goed het dan na twee weekjes trainen terug gaat. Die drie weken zijn echt heel goed voor het lichaam
 
wanneer is dan de laatste keer dat jij 3 weken volledige rust hebt gehad?

Ik denk dat ik dat ook n keertje ga doen dan.
 
755 :thumbs:

Een goed totaal om het jaar te eindigen :D
 
euh, juni was dat geloof ik, dus ongeveer om het half jaar doe ik dat
 
3 weken dat houd ik niet vol hoor.. als ik langer dan 1 week rust dan krijg ik andere gewoontes en vergeet ik de sport :p
 
ik kan dat ook niet goed, ik krijg dan afkickverschijnselen :D
 
Dan ga ik schuimbekken! me ogen draaien dan naar binnen, begin te trillen en zweten! en dan wordt ik gek en ga eindelijk schreeuwen! tot dat ik wakker wrdt in de sportschool! ;)
 
Back
Naar boven