XXL Nutrition

Mijn trainingsdagboek (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

je staat absoluut niet voor lul als je geen kracht hebt. maar ik heb er mn redenen om om geen wedstrijden te doen.
 
Azrael zei:
Hey Munk............tegen de tijd dat ik in de -100 klasse zit draai ik ook wedstrijden ;)
Maar nu nog even niet. Eerst lekker wat meer kracht bouwen zodat ik niet voor lul sta......;)
Op powerlifting wedstrijden is de sfeer altijd goed, iedereen steunt iedereen, ook al behoor je tot de zwakkeren. Ik heb al meermaals een praatje met iemand gemaakt die ik niet ken op wedstrijden, en er is niemand die begint te zeiken over het feit dat ze meer liften dan jij ofzo.
 
Pcies lijkt me ook niet de bedoeling van de sport om tegen elkaar te zeiken over het gewicht.

Niemand begint met 200kg + squat ed en je kan ook wedstrijden draaien puur voor jezelf. Je hebt een moment om naar toe te werken, waar publiek is dus wil presteren. Je hoeft niet perse de beste te zijn (zou wel leuk zijn :P ), maar juist omdat je nu niet in je eentje aan het toppen bent heb je wat meer motivatie...
 
Idd, niets gaat boven het gevoel dat een volle zaal naar je aan het kijken is terwijl er loeiharde muziek uit de speakers komt :D
 
EN natuurlijk je pr ongebakken opvreten en uitpoepen :P
 
waarom wil jij geen wedstrijden doen unregistered?
 
1 Ik ben niet puur powerlifter, maar doe ook olympic lifts, en mn conditie is ook belangrijk.
2 Ik piek graag wanneer ik wil, dus wanneer ik me er goed bij voel, en dat kan niet altijd bij wedstrijden, die dus meestal voor mij verspilde energie zijn.
 
Agh , ik ga in ieder geval meedoen aan die bankdruk wedstrijd binnenkort mensen. Mijn aller zwakste lift die ik heb op het moment maarja. Ik moet het toch een keer meemaken.....;)
13. 13e Open NK Bankdrukken zo: 02.05.2004 Atlas, Nijmegen

14. 5e Open NK Bankdrukken junioren/masters zo: 13.06.2004 Top Fit, Geldrop

Vraagje : Moet ik nu de onderste of de bovenste pakken?
 
En ohja , zijn er binnenkort nog open wedstrijden in België misschien? In Nederland heb ik enkel dat bankdrukken als open wedstrijd en verder niks. Weten jullie nog wat?
 
Hm........Hey Wakaera. Ik ga even zien te regelen of mijn pa me daarheen kan brengen. Met deadliften sta ik niet zo heel erg voor lul. ;)
 
Unregistered zei:
En die is voor jou of niet wakaera?
Neej, Pieter Deadlift ietsje meer dan ik, maar weegt 10kg minder :(
Ik hoop wel een podiumplaatsje te bemachten, maar ik vrees ervoor, er zijn er met veel meer punten dan ik.
 
Azrael zei:
Hm........Hey Wakaera. Ik ga even zien te regelen of mijn pa me daarheen kan brengen. Met deadliften sta ik niet zo heel erg voor lul. ;)
Hopelijk kun je komen. en met je 170 deadlift zal je normaal 2de worden, net na mij :D
 
mogen de ipf members daar aan mee doen?

ik haal zo'n 170 wilkspunten op den deadlift
 
Ja natuurlijk, maar 'k weet wel niet of het mag van IPF? Van WPC mag iedereen meedoen (bijna al de mannen van NABBA doen daar mee :p )
 
munk zei:
mogen de ipf members daar aan mee doen?

ik haal zo'n 170 wilkspunten op den deadlift


Iedereen kan meedoen, ook IPF members :)
 
donderdag:

bench press:
70x5
85x5
100x5
115x5
130x5
145x5
155x3

Incline press:
tot 5x120

incline dbpress:
tot 6x50

Cardio: 45 minuten




vrijdag:

cardio: 50 minuten

Benen:
leg press:
tot 6x410kg

dan nog wat leg extensions.

Heb niet gesquat of gehoffen omdat het kleine ongemak in me onderrug nog niet volledig weg is.
 
heb het even wat rustiger aan gedaan om mijn rug te sparen. Zaterdag zal ik toch meedoen, niet om recors te breken maar gewoon voor de leute.

Heb gisteren wat losgewerkt:

squat en deadlift telkens tot 4x160

vorige zaterdag heb ik gebankt tot 8x140
 
Back
Naar boven