MuscleMeat

Mijn trainingsdagboek (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hey munk,ik had een vraagje... ik ga m'n benen vanaf volgende week volledig op PL style trainen. Omdat deze al heel ver voor liggen op de rest van m'n lichaam (of de rest ver achter op m'n benen :D ).

http://members.chello.be/cr34222/12wkwave.xls
Dit is dat schema dat ik wil gebruiken (is van spike). Maar hoeveel en welke setjes/nevenoefeningen zou ik gebruiken naast de setjes voor de squat?

Ik zie dat jij alleen lunges doet. Is dat voldoende?
 
Ik had jou nog een PM over gestuurd maar je reageerde er niet op. Dus ik denk vraag andere PL-ers meningen maar ff :)
 
Sorry, maar van die PM weet ik niet. Is dan waarschijnlijk al een tijdje geleden:)

Euhm, als nevenoefeningen enkel lunges is al voldoende. Soms wat leg extensions,leg curls, of stiff legged deadlift.

Het probleem is wel dat mijn benen erdoor groein

Je hebt dan gewoon goeie benen, face it;)

O ja, die foto's...euhmm dat zal nog een eind duren denk ik want ik heb geen digitale camera of zo. Misschien als er een wedstrijd is in oktober zal ik dan op de foto staan:)
 
Laatst bewerkt:
Frenkpie zei:
Ik had jou nog een PM over gestuurd maar je reageerde er niet op. Dus ik denk vraag andere PL-ers meningen maar ff :)

is idd lang geleden, als ik niet gereageerd heb, 'm excuses, ik sla soms wel eentje over per ongeluk. maar daar ik nu wel bezig ben met persoonlijke begeleiding kan je wel verstaan dat ik niet meer zomaar een schema ga geven of mensen helpen, anders kan ik even goed alles opnieuw gratis doen. :)
 
Krijg ik ook geen gratis begeleiding van je:(

Het wordt tijd dat ik eens een deftigschema hanteer...hiermee een oproep aan alle gratis begeleiders:)
 
Today:

effe andere gym geprobeerd;

Bench press:
8x100
5x120
5x140
5x150
3x160 (laatste met beetje hulp)
ambetant bankje zeg, maar goed we hebben het overleefd

dan incline flyes, incline press, cable flyes

Dan nog wat triceps en biceps

boxsquat:iets boven 90°
5x100
5x150
5x190
5x210
2x230
en dat allemaal zonder riem:)
O ja, vanmorgen was ik 113 kg licht op de weegschaal
 
Deejay_Spike zei:
is idd lang geleden, als ik niet gereageerd heb, 'm excuses, ik sla soms wel eentje over per ongeluk. maar daar ik nu wel bezig ben met persoonlijke begeleiding kan je wel verstaan dat ik niet meer zomaar een schema ga geven of mensen helpen, anders kan ik even goed alles opnieuw gratis doen. :)
jammer.. dat was eigenlijk de reden waarom ik op internet forums zit eigenlijk.. dat ik adviezen en tips krijg van mensen zonder ervoor te betalen. Jammergenoeg wordt hulp zelfs op internet ook steeds meer gegeven tegen betaling :( nofi hoor tegen jou Spike of iemand anders. Ikzelf ben van mening dat iemand die veel kennis ervan heeft kan er best iets tegenover mag zetten.

Maar toch bedankt voor de hulp die je al gegeven hebt Spike.

munk zei:
Sorry, maar van die PM weet ik niet. Is dan waarschijnlijk al een tijdje geleden:)
Ik bedoelde Spike
 
Laatst bewerkt:
Frenkpie zei:
Ik bedoelde Spike
Idd, had het pas nadien door:)

Van mij krijg je gratis hulp hoor maar ben dan ook genen echten coach....
 
Ok thnx Munk ! Appreciate that!
Hoeveel setjes doe je totaal als nevenoefeningen? Of doe je het op gevoel? En altijd maximale intensiteit (dus net niet tot falen). Of doe je ook sommige dagen licht gewicht en wat pompen?
 
Ik persoonlijk heb genboeg aan een uitgebreidde squatoefening, zoals je kunt zien in mijn log, met ernaast 1 of 2 nevenoefeningen.

het gebeurt dat ik na het squatten al zo moe zit dat ik maar 1 andere oef meer doe.
Ik zou gewoon op het gevoel af trainen en niet een aantal af te leggen setjes in je hoofd prenten. Altijd maximale intensiteit en je ziet wel wanneer je je grens bereikt en dat is het moment om te stoppen.

een zeer goede nevenoefening is lunges of front squats.

Wat pompen met lichte gewichten brengt niets op volgens mij. Is zeker niet voordelig voor je maximale kracht en volume zul je er ook al niet door krijgen.
 
19/8

deadlift: conventional
120x5
150x3
180x3
200x3
220x3
240x2
245x1
ideaal, tgaat steeds beter:)

dan de rest van mijn rug: pulldowns, bend over rows

schouders:
seated db press:
26x6
32x6
36x6
40x6

side raises, front raises

boxsquat op wedstrijddiepte:
150x5x3
 
20/8
om 7u een liter melk en 6 boterhammen met chjoco

oml 10u een liter fristi

om 11u 30 twee kopjes melk en twee sinaasappels

om 13u 300gram kieken met 150 gr noedels en veel ketchup

om 15u 1 liter melk + 1 zak drop

om 17u 250 gram worst en patatjes

om 18u 30 training

bench press: 140 2x5
erna een shake van 500 kcal

om 22u een grote pitta met andalouse

tussen 22u en 1u enkele duveltjes;)

om 1u een liter melk met aardbeiensmaak

Hoeveel calorieen zijn dat zo ongeveer??? Het enigste wat ik weet is dat ge er sterker van wordt hehehehehehe
 
wat mij vooral opvalt is 't volgende :

waar zijn de groenten?? ???
 
munk zei:
20/8
om 7u een liter melk en 6 boterhammen met chjoco

oml 10u een liter fristi

om 11u 30 twee kopjes melk en twee sinaasappels

om 13u 300gram kieken met 150 gr noedels en veel ketchup

om 15u 1 liter melk + 1 zak drop

om 17u 250 gram worst en patatjes

om 18u 30 training

bench press: 140 2x5
erna een shake van 500 kcal

om 22u een grote pitta met andalouse

tussen 22u en 1u enkele duveltjes;)

om 1u een liter melk met aardbeiensmaak

Hoeveel calorieen zijn dat zo ongeveer??? Het enigste wat ik weet is dat ge er sterker van wordt hehehehehehe

Nog zo iemand die alles vreet wat los en vast zit :roflol:
 
Miss moet je es proberen wat beter te eten... misschien dat dat scheelt met het trainen.
 
ik snap niet dat je shakes neemt met die eetschema :rolleyes:
 
hey, het ergste, this dude is like.. droog!! nou, hij heeft duidelijke abs, laat ik het zo stellen ;)
 
kurgan zei:
ik snap niet dat je shakes neemt met die eetschema :rolleyes:
that's because we are powerlifters! :evil: geen sissy bodybuilders die denken dat ze junken als ze eens een mars eten :rolleyes:
 
Back
Naar boven