XXL Nutrition

Mijn trainingsdagboek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wakaera zei:
ja toen ik 300kg quarter squats gedaan had keken sommigen ook raar :D is nice hé, in het middelpunt van de belangstelling staan? :D
maatje gij zijt een sterken ze, die 300 kilo voelde loodzwaar aan op me rug. En gij doet dat op uw 16e!
 
Wakaera zei:
ja toen ik 300kg quarter squats gedaan had keken sommigen ook raar :D is nice hé, in het middelpunt van de belangstelling staan? :D


uhmm das niet cool 300kg op je 16e damn ik geef het op :D

J/K
 
1/9

schouders:

seated barbell neck press:
50x6
60x6
70x6
80x6
90x3 (door mijn stijve nek ging dit zeer slecht)

db arnold presses:
30x6
36x6
40x4

biceps:
db curls:
22x6
26x6
30x6
34x6

bb curls:
40x6
50x6
50x6
60x6
70x6
75x6

morgen een terechte rustdag. Vrijdag normaalgezien zwaren deadlift: doel: 2x250kg
 
Sinds maandag met creatine begonnen. Es kijken of dat effect heeft. Ben ze natuurlijk dinsdag al vergeten nemen:)

Vanavond effe wat rustig losrijden op fietsje en saunatje nemen. En dan morgen lekker knallen in den deadlift
 
munk zei:
Sinds maandag met creatine begonnen. Es kijken of dat effect heeft. Ben ze natuurlijk dinsdag al vergeten nemen:)

Vanavond effe wat rustig losrijden op fietsje en saunatje nemen. En dan morgen lekker knallen in den deadlift

Nice, als het effect heeft moet je dat ff vermelden... misschien ga ik er ook ooit eens aan als ik tegen een 'echt' plateau aanzit :).
 
DumphuiZ zei:
Nice, als het effect heeft moet je dat ff vermelden... misschien ga ik er ook ooit eens aan als ik tegen een 'echt' plateau aanzit :).
ok.

5 kg op elke oef zou fantastisch zijn!!!

Dat is 15 kg in het totaal.

Avondeten: pitta met andalouse
 
munk zei:
ok.

5 kg op elke oef zou fantastisch zijn!!!

Dat is 15 kg in het totaal.

Avondeten: pitta met andalouse
ja 5kg is zeker haalbaar

en ik eet spaghetti bolognaise strax, extra veel saus :D
 
gij pijst ook just aan fret é;)

ben gemist gisteren, tis deadlift me da pakske vandaag, tzal dus iet meer dan 2x250 kg moeten zijn of ik stop me liften:)

slecht weer om te verdikken, ik zweet al de hele dag te veel:(:(:(
 
ei matje maandag moe ik een paar huizen gaan bekijken in eeklo en bassevelde dus de kans da ik in beernem kom trainen word groter en groter.
maldegem heeft toch ne mcdonny's he?
 
Hehe. Maldegem? Ik denk het wel. Beernerm heeft veel frietkotten maar geen pitta's:(
 
whahaha prachtig ! constant pita's frietten maccen en kroketten naarbinnenwerken.. maar hey ! wel creatine gebruiken he ;)

en heavy ass weights tillen.. geweldig :D
 
Ben die creatine al weer massas wergeten. Denk dat ik ze gewoon terug in de kast zal zetten...en over da fretten, ben goe bezig;)
 
oeps ben men mijn training van vrijdag vergeten opschrijven.

deadlift met pak:

1) sumo style

120x5
170x5
200x2
215x2
230x2
245x2

2) conventional
200x2
215x2
230x2
245x2
260x1 tweede keer ging ook gaan maar vondt dat ik genoeg had gedaan. Heb voor de lol eens zonder riem gehoffen
 
Jaja en heb nog een ander pr: 5 grote pitta's in 8 dagen
 
munk zei:
Jaja en heb nog een ander pr: 5 grote pitta's in 8 dagen

PFFFFFT ik ben nog altijd de expert in pitta's eten :D
laatste allerheiligen verlof was het 7/7 dagen pitta's eten soms wel 2 keer per dag. Maar mijn portemonee leed er wel onder :D

Zalige workout trouwens!!!
 
munk zei:
Jaja en heb nog een ander pr: 5 grote pitta's in 8 dagen

as't ma dat is :D

had ge gezegd in 8 minuten, dan had ik mijn petje afgedaan ;)
 
Back
Naar boven