MuscleMeat

Mijn trainingsdagboek (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

2/10

Training in Merelbeke met Dries.

Bench:
50x5
70x5
100x5
130x5
150x3
170x1(met pak)
180x1(met pak)
190x1(met pak)
200x1(met pak)
205x1(met pak)
210x0(met pak)

Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Meer uitleg moet er niet bij;)

deadlift:
120x5
150x3
180x3
200x2
220x2
240x2
260x1(met pak)
275x1(met pak)
290x1(met pak)

ok, kzit dus op schema! Vooral de deadlift ging beter dan vetrwacht.

Mijn gewicht schommelt tussen de 111-112kg, misschien dat ik tegen zaterdag al onder de -110 raak. Dan kan ik het NR squat aanvallen.......

Mijn opgangsbeurten:
270/185/275=730

We zien wel wat het geeft;)
 
Laatst bewerkt:
Gewoon ff 2x lekker schijten :P
Maruh TJAKKA!!! :)
Ik wens je niet meer op dit board te zien als je geen 300dl en geen nr squat hebt gepakt! :D ;)
 
@ chewie: komt in orde;)

@ dieter lanss: thx
 
kerel gie freak!!!
gij bankt zomaar ff 205, durf wedden dat dat je piek nog nie is, ge curlt es 90kg, ik ken der die dat nog niet banken. ik zou je wel es willen zien(trainen)en dries ook, kzou denk ik nie meetrainen want zou serieus afsteken.
wa zijn je armen?
anyway twordt tijd da ge eens 220 bankt é, zeker voor je leeftijd!!!
 
ja 220 banken homo! wat is 205kg nou....tssk..me schaamluis drukt dat nog ;)


(totally useless post, maar goed :P)
 
gorgasm zei:
kerel gie freak!!!
gij bankt zomaar ff 205, durf wedden dat dat je piek nog nie is, ge curlt es 90kg, ik ken der die dat nog niet banken. ik zou je wel es willen zien(trainen)en dries ook, kzou denk ik nie meetrainen want zou serieus afsteken.
wa zijn je armen?
anyway twordt tijd da ge eens 220 bankt é, zeker voor je leeftijd!!!
Mijn armen? Euhm iets van 47-48 cm denk ik, zou dat eens moeten meten..

Idd ik ben nu 23 dus zou ik eigenlijk 230 moeten kunnen banken, ben een echt mietje eigenlijk.................
 
Chewie zei:
ja 220 banken homo! wat is 205kg nou....tssk..me schaamluis drukt dat nog ;)


(totally useless post, maar goed :P)
Nutteloze post of niet, nu weet ik tenminste wat me te doen staat, bankdouwuuuuuuuuuuuuhhhhhh!!

:):):)
 
reden te meer dat pl me begint te interesseren.
eerst was mn doel 120, dan 135, nu ist ff 510, maar 200 is gewoon om van te dromen
hoelang train je al? en wa slaat ge zoal achter je tanden?
ken btw een zelfstandige van oostkamp. oostkamp wordt interessanter, paalbare chicks daar? :p
 
ik train al 6,5 jaar.
Ik eet niet extreem veel, probeer zo'n 250gram eiwit per dag binnen te krijgen. Op mijn koolhydraten en vetten let ik niet.
Supplementen: creatine

paalbare chicks in Oostkamp: Nope, toch niet veel!!!
 
Morgen wedstrijd:

Gewicht zit net onder de 110kg dus met wat geluk is dit morgenmiddag ook nog zo....

Ik heb het NR squat nog niet in de -110, dat op 282.5kg staat. Dat gaat er aan morgen;)
 
Veel succes morgen Munk.... maar was het niet slimmer geweest als je iets eerder was begonnen met wat Kg's kwijt te raken om onder die 110 te komen.. je zit er nu NET onder.. en wat als je er morgen NET niet onder zit? ben je mooi genaaid !

never the less: good luck man ! Ik ben echt benieuwd wat je gaat doen morgen !
 
Thx, nog een dagje veel koffie drinken en dat komt wel goed hoor! maar je hebt gelijk, ben wat lui op gebied van dieeten:)

Ik ben zelf ook benieuwd wat het wordt. Ik verwacht een totaal van dicht tegen de 800!
Het zal allemaal van mijn squat afhangen want kan op geen 10kg nauwkeurig zeggen hoeveel ik kan!
 
Veel succes morgen! Gaat er iemand filmpjes maken? Zoja natuurlijk wel online knallen :)
 
veel succes morgen, 800 is yours, en dan de 23ste voor de 1000 :D
 
Hey vuile nicht!! Wat is het geworden of durf je je hier niet meer te vertonen, dan weet ik dat je de 300kg en het record niet hebt gepakt...Mietje :P
 
Klotescheidsrechters van de vgpf, tzijn onnozelaars!!!!

Ze hebben er daar weer een boeltje van gemaakt gisteren.

Ze weten dus niet wat squatten inhoudt geloof ik. Alles afkeuren...

Squat: 280*** 280°°° 290***
eerste 280, easy as hell maar volgens hen niet diep genoeg, de tweede was superdiep. 290 terug zeer gemakkelijk maar volgens de heren weer niet diep genoeg.....Na de wedstrijd zijden ze me dat uw billen helemaal onder uw knie moeten komen, wat dus het geval niet is....en dat zijn dan scheidsrechters...
Geoffrey Servotte had een prachtige 313kg gesquat bij de seniors-90kg maar ze keuren hem af zogezegd op diepte..........AMATEURS.
Swat, ik leg het stil in de vgpf:) (er zullen er nog volgen, gisteren hadden we nog 17 atleten die deelnamen)

Maar wees gerust jongens, binnen 2 weken wordt het 300 want die 290 ging zeer vlot.

Bench:185°°° 200°°° 210°°°
Vierde beurt, 215 net gemist, had maar 3 minuten de tijd....als ik wat langer had kunnen rusten ging het miss wel gaan)
Hiremee ben ik dus ZEER tevreden, ze konden zeker niets vinden om af te keuren:)

deadlift:270°°° 290***
Had niet veel zin meer, mijn totaal ging toch geen 800 meer worden.

Totaal: 760 , dit samen met bench zijn NR's

Conclusie: de 23e zal ik er staan:)
 
Proficiat met je bench Koen, dit zonder mijn meppen, ongelooflijk! :D

800 is totally yours!
 
proficiat Koen

Ik denk dat je de 23ste potten gaat breken.
En ge zult zien ... de scheidsrechters en de sfeer zijn bij WPC van uitstekende kwaliteit !
 
Back
Naar boven