Fitness Seller

Mijn trainingsdagboek (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wakaera zei:
spannen of nie, 300 doet em of hij gaat tandjes mogen rapen :D


ziet da gij u 260kg kunt deadliften zaterdag, of zal ekik dervoor zorgen da gij een ander gebit zult mogen aanschaffen :D
 
tja als we allemaal zonder gebit zitten zullen we moeilijk de McDonalds Meet & Vreet kunnen houden hé :(
 
mja, we moeten der eerst nog een vinden, want ik zit met een voorlopig rijbewijs en na 10 uur mag ekik ni rijden hé
 
meet en vreet komt er zeker;)

en die 300 deadlift zal wel moeten zaterdag, ik kan er niet van onderuit:)
 
Yust thuis van de koko:)

morgen of ergens deze week uitgebreid verslag
 
gisteren dus contest:

squat: 280°°°300°°*310***

280kg ging zeer vlot, 300 ook. Yes die kaap van de 300, eindelijk!!!
310 was gewoonweg te zwaar voorlopig (een mens moet dat ook kunnen toegeven vindt ik:))


bench: 190°°°205***205***

190kg was plafondwerk, dus ik dacht dat 205 zeker zou moeten lukken.
De eerste keer zat ik niet in mijn baan, dus liep het mis. De tweede keer kwam ik wat power te kort. Het was een raar bankje om te duwen vondt ik...
misrekening dus, had ik 200 genomen had ik hem......

deadlift: 270°°°290°°°300°°°
270 was easy, 290 ging ook zeer vlot(rekening houdend dat dat mijn pr is).
Die 300 kreeg ik tot 5cm van de lock-out!!! geweldig frustrerend:)
Maar ben tevereden dat ik ze zo ver kreeg. Volgende keer pats die 300!!

Mijn totaal =>780kg, ben ik tevreden mee.

Het totaal van mijn 3 pr's is nu net 800, machtig he:):):)
 
nice!!! proficiat!
 
jammer dat ik jou niet in actie heb kunnen zien ma je zag er groot uit zeg. Wat een armen wat een rug :P.
Maar goeie resultaten gefeliciteerd !
 
hey koen, op dat blad van de uitslagen staat dat je beurt met 310 squat wel goed is?!
had je hem nu wel of niet?
en proficiat met je 800kg totaal :eek:
 
hey, nee het was 300, 310 had ik niet. is idd een fout.

totaal was 780

nu nog die allemaal samen op 1 dag en het komt goed;)

Jij bent ook goed bezig he, ge hebt veel kracht om zo kort op kracht te trainen
 
Netjes man, maar zoals ik zei jammer van die bench, want die had je de 800 grens kunnen laten bereiken!
 
munk zei:
hey, nee het was 300, 310 had ik niet. is idd een fout.

totaal was 780

nu nog die allemaal samen op 1 dag en het komt goed;)

Jij bent ook goed bezig he, ge hebt veel kracht om zo kort op kracht te trainen

merci koen,
je hebt je squat record toch met 20kg gebroken, wat toch heel veel is!
 
Vandaag terug die gym binnen. Enkel de bench press laat ik 1 of 2 weken achterwege omdat ik de laatste weken een beetje last heb aan mijn linkerschouder.

Mijn resultaten hebben me gemotiveerd om deze winter harder te trainen dan ik gewoon ben. Dit jaar ben ik me beginnen voorbereiden op 15 juli wat eigenlijk tijd genoeg is zou je denken maar voordien was ik veel te ver terug gezakt. Volgend jaar wil ik een zo'n dipje vermijden.

De eerste maanden zullen volumetrainingen zijn, zo'n 3-4 trainingen per week. Het zal er van af hangen hoe vlug ik ze verteren kan. Mijn eerste doel is kijken hoeveel training per week ik eigenlijk aankan.

Er zal niets gepland worden, maar telkens ik de gym binnenkom moet ik the big 3 doen. Gewoon op het gevoel: als ik fris zit kan ik doorgaan, zo niet houd ik me wat in.

We zullen zien wat het wordt, maar het liefst zou ik volgend jaar toch nog een pak kilo's bij mijn totaal zien want ben dan senior he;)
 
trainen en vreten, meer moet een powerlifter niet hebben ;)
 
vandaag

squat: 200x2x8

half squat (to box), met volledig ontspannen gaan zitten op de box
210x4
230x4
250x4
210x4
220x4
230x4
 
yeah! nice pics!
even tussendoor, is parallel het 'dieptepunt'(lol) in een wedstrijdsquat? dus zakken tot parallel en dan weer terug. bedankt alvast :)
 
Back
Naar boven