AndroidHealthClinic

Mijn trainingsdagboek (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

munk zei:
8/11

squat:
200x2
210x2
220x2
205x2
215x2
225x2
210x2
220x2
230x2

Box squat:
200x2
230x2
250x2
270x2

Box squat: 5 cm hoger (nog ruim een 3/4 squat)
290x2
310x2
330x2
350x2
370x2
machtig, wat een gewicht om mee uit dat rek te komen:)


Wat een monster, dat je onderrug dat kan hebben!!!
 
Insane animal zei:
Wat een monster, dat je onderrug dat kan hebben!!!
Echt waar, voel er haast niks van in me onderrug, beetje stram das al
 
370 kilo :eek: :bow:

Wij hebben niet eens zoveel gewicht denk ik...
 
btw ging je volledig zitten of was het enkel touch & go?
 
ik was volledig gezten, secondeken rust en dan terug omhoog
 
munk zei:
ik was volledig gezten, secondeken rust en dan terug omhoog
dan vraag ik me echt wel af waarom je maar 310 squat ???

dude, normale lifters squatten meer dan ze box squatten, you're one of a kind ;)
 
He is special :P
 
Ondertussen dat ie zat tijdens die 370 kg boxsquat had ie nog ff een trui voor zn moeder gebreid :D :P

super munk :thumb:
Ben benieuwd of jij wakaera nog voor blijft over een jaar want hij komt steeds dichter bij !! :eek:
 
Frenkpie zei:
Ondertussen dat ie zat tijdens die 370 kg boxsquat had ie nog ff een trui voor zn moeder gebreid :D :P

super munk :thumb:
Ben benieuwd of jij wakaera nog voor blijft over een jaar want hij komt steeds dichter bij !! :eek:
ik ga mijn training aanpassen, ik wil mij vooral toeleggen op deadlift, omdat ik toch wel het gevoel heb dat ik daarvoor gebouwd ben (lange armen vooral, en van nature uit een sterke onderrug). dus deadlift denk ik wel dat ik hem binnen het jaar kan inhalen, squat en bench zullen helaas nog niet voor de eerste jaren zijn denk ik. bench mss ... :D
 
die boxsquat was wel BOVEN parallel he mannen, dat scheelt een hoop zenne.

Wakaera gaat het eens filmen, dan hebben we bewijzen van hoe die wordt uitgevoerd...

En trouwens Wakaera: Als ge me wilt inhalen binnen het jaar op dendeadlift zult ge 50kg mogen verbeteren op 1 jaar want ik ga ook nog vooruit he miet, vergeet dat niet:)

Trouwens, tis seffes deadlifttraining, begin maar al te beven voor de resultaten die hier vanavond in mijn dagboek zullen staan:) en allemaal zonder pakske he
 
munk zei:
die boxsquat was wel BOVEN parallel he mannen, dat scheelt een hoop zenne.

Wakaera gaat het eens filmen, dan hebben we bewijzen van hoe die wordt uitgevoerd...

En trouwens Wakaera: Als ge me wilt inhalen binnen het jaar op dendeadlift zult ge 50kg mogen verbeteren op 1 jaar want ik ga ook nog vooruit he miet, vergeet dat niet:)

Trouwens, tis seffes deadlifttraining, begin maar al te beven voor de resultaten die hier vanavond in mijn dagboek zullen staan:) en allemaal zonder pakske he
dude ben je in brugge vanavond? ik zou anders mss komen naar daar, zou ik meekunnen naar merelbeke? ff samen deadliften :D
 
kun je niet in merelbeke raken? Ik heb er om 5u afgesproken, iet later mag ook

en ja ben in brugge voor het moment!!!
 
oe lang ben je nog in oostkamp? ik zou anders mss daar kunnen raken, 't probleem is wel dat jij me weer naar diksmuide zou moeten voeren, want der is hier vanavond niemand thuis :(
 
Dat komt wel goed dat terugkeren....Ik kan je ophalen in brugge of oostkamp....al gelijk
 
hoe lang ben je nog in oostkamp/brugge? vanaf dat mijn broer thuis is ga ik je wel bellen om af te spreken, ik moet eerst weten of mijn broer me kan voeren.
 
normaal nog 45 minuten:) maar ietsje langer is ook goed
 
Lid Sinds: Apr 2003
Lokatie: Oostkamp, Belgie
Posts: 1,588
normaal nog 45 minuten maar ietsje langer is ook goed
__________________
23 jaar, 110 kg, 1m90

contest lifts:
squat:300
bench:210
deadlift:290
best total:780

Laatste contest als junior in februari: doel: 850kg
(832.5kg is tot nu toe het beste totaal ooit bij de juniors, op naam van Florent veldeman


zo mooi doel gaat je vast easy lukken :)
 
je moet er rekening mee houden dat hij natural is kerel ;)
 
Back
Naar boven