Fitness Seller

Mijn trainingsdagboek

Bezoekers in dit topic

whahaa 280 kg 2x raw :D

bij mij in de gym staan ze al te kijken als ik met 180 kg deadlift... zou wel es de gezichten willen zien van die gasten bij ons in de gym als jij 300 kg deadlift :D
 
eq_909 zei:
:eek: Wat een training! :bow: Ga je nu toch nog een rustweekje doen?
Nee, voel me terug fris. Vandaag wat losgewerkt. maandag normaalgezien terug squattraining
 
Frenkpie zei:
whahaa 280 kg 2x raw :D

bij mij in de gym staan ze al te kijken als ik met 180 kg deadlift... zou wel es de gezichten willen zien van die gasten bij ons in de gym als jij 300 kg deadlift :D
héhé, waar ik train zijn ze het al gewoon. Als ik squat/deadlift met gewichten onder de 200 kg vragen ze al of ik niet in vorm ben:) zo ver komt dat al...
 
12/12

zwaar weekend gehad: vrijdag de nacht, zaterdag de laten en nog uitgeweest tot 7u
mijn gewicht is gezakt tot 109kg
maargoed ik heb getraind

shirted bench:
160x1
175x1
190x1
ging goed, schouder gaf geen teken van homoneigingen, volgende keer iets hoger (200 zat er zeker in)

small bench press:
120x4
130x3
140x2
4 cycles

deadlift:
270x1x2 (met pak) ik moet dat pak nog gewend raken, binnen 14 dagen ga ik es echt zwaar deadliften!
 
gewicht deze morgen; 108kg

een hele week nie te veel gedaan, denk dat ik volgende week een bb weekje inlas. Dan daarnaa start de echte voorbereiding voor februari
 
beetje uitrusten
 
Dan doe je toch echt iets niet goed als je met bb-ing wilt uitrusten :)
 
imo wel, als je het bekijkt voor het CZS, als je met wat hogere rep range werkt word die veel minder belast :)
 
ik rust nog de hele week. Ben al wat frisser momenteel, gewicht blijft voorlopig 108kg.

Voel me weer vrij goed
 
10 dagen nie getraind.

gewicht: 106kg

bench:
70x5
80x5
90x5
100x5
110x5
120x5
130x5
140x5
150x2
160x1 ging gemakkelijk na 10 dagen rust en ondanks het onmenselijke uitgaan weer;)
 
yoooooooooooooooo

ben weer in het halterhok geweest deze week

Ik weeg nu 103 kg

bench press : 3x120kg sterk heeeej:)
 
ben je dan 4 maanden gestopt met trainen?

welcome back trouwens!
 
munk!

nog steeds aan het bben? neway, bijhouden die log, bitch !
 
Dries, pest die jongen es nie.
MIIIIEEEE-IIIIIEEEETTT!!! :D :D
 
Back
Naar boven