Fitness Seller

Mijn trainingsdagboek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik train meestal maar een uur, soms anderhalf als het wat uitgebreider is.

maar dit gebeurt wel.
 
Ik ben deze week goed blijven trainen en heb geen rekening gehouden met de wedstrijd van morgen.

Gisteren ben ik in de squat tot een gemakkelijke 2x190 gegaan en heb mijn schouders nog eens goed getraind.
Ik heb staande barrbell presses gedaan en ben tot 3x90kg gegaan. Daarnaa heb ik one arm raises gedaan en wat shrugs.

Morgen is het wedsttrijd en volgende week wordt een zeer rustige trainingsweek met de wedstrijd in Nancy de zaterdag als doel.

Binnen twee weken zal ik mijn trainingen gedetaileerder neerschrijven
 
lol ge gaat morgen gewoon om ff aanwezig te zijn en ff te gaan showen :D

weet je wat? ik denk dat je beter af bent om raw gewoon ff je lifts te doen, zo heb je dit ook weer gehad :D
 
ga wel mijn kostuumpjes aan doen ze:D
Effe testen morgen, moet kunnen:cool:
 
Vandaag wedstrijd gehad.

Tging lekker enkel in de squat had ik mijn tweede beurt mis maar ik heb nog altijd gehaald wat ik wou.

Squat: 230 - 255mis - 255
Bench: 140 - 155 - 165
Deadlift: 240 - 260 - 275

totaal: 695

Ik woog 108.3 kg

Ik zit op schema voor volgende week.........
 
ni slecht, ge had nog over voor uw deadlift zenne!
 
volgende week 280;)
 
Gisteren terug getraind.

ik heb me zaterdag laten over halen door een nederlander die ook deelnam aan de wedstrijd en heb eens op het internet gesurfd naar de site van Westside barrbell. Daar spreken over specifieke trainingen om snelkracht te ontwikkelen. Gisteren mocht ik toch niet zwaar trainen dus heb ik eens een training gedaan in die sT.

Ik heb zowel bij de squat bench en deadlift 8 reeksen van 3 herhalingen gedaan met 55% van mijn max. Ik moest wel, telkens de kracht op de barr steken alsof ik voor mijn max zou gaan, dit zou de barr een grote snelheid geven.
Tussen elke set heb ik 45" gerust. Bij de squat was dit 140, de bench 90 en de deadlift 150kg. Ik moet eerlijk zijn dat dit goed aanvoelde en raar maar waar vooral bij de daedlift had ik het gevoel dat de barr naar boven vloog na een paar sets, hij kwam als het ware vanzelf naar boven. het is nu de bedoeling dat ik volgende week hetzelfde probeer met een ietsje zwaarder gewicht.
 
ken ik... wsb is een van de betere scholen als het op powerlifting aankomt
 
Zaterdag wedstrijd gehad in Nancy. Dit was mijn wedstrijdverloop

Squat: 230 - 255 - 265(gemist)
Bench: 150 - 165 - 170
Deadlift: 240 - 270 - 280
Totaal: 705 @108.86kg

Ik ben terug tevreden, het blijft mar bergop gaan. Duidelijk een goede trainingsgewoonte vast denk ik.........
Ook beginnen mijn Wilks al op iets te trekken (416,16), nog niet overdreven maar ik ben in aantocht:cool:
binnen twee jaar ben ik senior en dan wil ik kunnen meedoen aan het Europees in de -110 bij de IPF (wat doorgaat in Luxemburg). De limiet ligt op 790 kg, voor het WK ligt het op 827.5kg.

Ik geloof erin dat ik het haal als ik kan blijven trainen net als nu:D

Deze week zal ik enkel wat volgens de WBB methode op snelheid trainen en dan volgende week er terug vollen bak invliegen.

Zaterdag is het het Vlaams kampioenschap bench press bij de VGPF, ik zal toch meedoen. Strange things are going on......ik had al lange tijd last van mijn schouder en sinds ik in de laatste 6 weken 3 wedstrijden gedraaid heb is die pijn weg ..... eigenaardig......
 
lol.... geschift man geschift... WA hebt gij zitten eten? :p

proficiat man!
 
Heel netjes. mijn complimenten

Mooi streven ook.
 
Heb die 280 deadlift gezien en kmoet zeggen dat je nog een beetje overschot had. Heb de rest jammer genoeg niet gezien, maar denk dat je die 790 binnen 2 jaar wel kan halen.
 
Ik ben gisteren gisteren terug richting gymzaal getrokken.
Ik ben dus vorige week begonnen met een iets andere trainingsaanpak

Box squat:
12 reeksen van 2 met 1' rust met 150 kg

Buik:
Cable curls
6x 20-25 herhalingen met 50kg
nog wa buikoefeningen met gewicht
(train nooit buik zonder extra gewicht want ik vindt dat tijdverspilling. Gewone sit- ups maken mij geen gram sterker)

Deadlift:
12 reeksen van 2 met 1' rust met 160 kg

Biceps:
In mijn biceps kom ik achter tegenover mijn maat dus moet ik iets inhalen(evenals bij schouderpress en lateral raises)
Ik heb dus besloten om nu telkens 3 oefeningen voor biceps te doen en telkens het gewicht op te voeren tot ik geen 6 herhalingen meer kan maken.

EZ- barbell curl
6x32
6x42
6x52
6x62
5x72(met wat gooien op het laatste but who gives a shit?)

Standing dumbbell curls
6x16
6x20
6x24
6x28
4x32

Standing hammer curls
6x16
6x20
6x24
5x28

Leuk was dat effe die biceps aanpakken. Had ze al lang niet meer goed getraind.........

Vanavond staat borst, schouders en triceps op het programma
 
deadlift ben je beter met 1 rep... bij de deadlift telt enkel de concentrische beweging. dus die tweede rep telt niet omdat je door de eccentrische beweging van je eerste rep "reversal strength" ontwikkeld. wat WEL moet ontwikkeld worden bij de SQ en BE, maar niet bij de deadlift. dus spaar je krachten en right ze op die ene rep om de oefening veel doeltreffender te maken. my 2 cents :D
 
ben je dat zeker? Ik laat wel altijd de barr rusten op de grond tussen twee reps
 
Back
Naar boven