AndroidHealthClinic

Mijn trainingslog.

Bezoekers in dit topic

Wekenlang heb ik alleen hardgelopen mountainbiken en squats/RDL met 20kg gedaan.
Toen ik vorige week stang 20kg met 50kg aan schijven kon lenen van mn gym heb ik nadien 4 dagen extreme spierpijn gehad.

Na de 2e training had ik al bijna geen spierpijn meer.
Dus 1e keer is gewoon weer ff wennen
 
Hoe gaat het met je sollicitatie bij de DSI?
Is voor mij btw een droombaan maar dat had ik vroeger al moeten weten, helaas :shrug:
Ik wil het zelf nog gaan proberen bij de DV&O in de hoop dat er daar wel een oogje wordt dichtgeknepen voor mijn jeugdige kattenkwaad.
 
Hoe gaat het met je sollicitatie bij de DSI?
Is voor mij btw een droombaan maar dat had ik vroeger al moeten weten, helaas :shrug:
Ik wil het zelf nog gaan proberen bij de DV&O in de hoop dat er daar wel een oogje wordt dichtgeknepen voor mijn jeugdige kattenkwaad.
Ik ben over 2 weken klaar met mijn opleiding dan kan ik pas gaan soliciteren bij de DSI.
Zelf ben ik al naar kwekerijen gegaan (voorlichtingsdagen) is echt super gaaf.
Op niveau ben ik wel kwa kracht en conditie, ik mag binnenkort daar proeftrainen.
Schijnt dat ze daar een enorme accedemie hebben om te trainen.

Wat voor een kattekwaad heb jij uitgehaald dan? haha
Als je een VOG kan krijgen lijkt mij dat er niks aan de hand is en dat je gewoon kan soliciteren.
 
Gaaf, ik hoop voor je dat het gaat lukken! Een vriend van mij is er ook mee bezig.

Tja ik heb een periode van een jaar of twee gehad dat ik alles deed wat verboden was, hier ben ik uiteindelijk ook voor gestraft met jeugddetentie. Maar goed, dat was voor mijn 18de en hierna is er nooit meer iets gebeurd. Inmiddels alweer 31 jaar en een VOG is geen probleem. Maar ik ben bang dat ze toch dieper gaan graven.... maar nooit geschoten is altijd mis natuurlijk.
 
Voorlopig geslaagd voor alle examens, binnenkort weer 16weken de praktijk in.

Nieuwe benchpress PR: 155kg
Nieuwe hardloop PR: 20km binnen 1uur en 35minuten

Gewicht 88kg
Alles gaat momenteel super goed, alleen de acne zit nog zeer tegen.
Heb het vooral op mijn rug en mijn schouders, moet misschien binnenkort een bezoekje plegen bij de dermatoloog
 
Cruise of volledig off?

Roa doet wonderen hè ;)
 
Nieuw gewicht: 84kg
Hardloop rec: 12min 3.25km

Motivatie wordt soms moeilijk te zoeken, maar moet er toch echt ff tegen aan.
Mooie tijd. Neem aan voldoende voor toelating? Als je 3 km onder de twaalf loopt....
 
Nieuw gewicht: 84kg
Hardloop rec: 12min 3.25km

Motivatie wordt soms moeilijk te zoeken, maar moet er toch echt ff tegen aan.
coopertesttabel.jpg

Dat doe je niet onaardig.

Respect hoor, zo snel en ook nog sterk!

Ben jij nu binnen de opleiding die je doet of die je wilt doen uitzonderlijk fit, of is dit de standaard? Wat haalt de gemiddelde persoon die naar de kwekerijen wil?
 
Nieuw gewicht: 84kg
Hardloop rec: 12min 3.25km

Motivatie wordt soms moeilijk te zoeken, maar moet er toch echt ff tegen aan.

Onze motivatie om jouw te volgen is nog niet op, dus .... Doortrainen of je wordt ingehaald door een 50+ er :) :thumb:
 
DSI selectieprocedure niet gehaald helaas op 2 onvoldoendes.
Volgende keer beter.

Dank jullie allemaal voor het volgen.
Volgende keer dan maar.

Maar ik kan me niet voorstellen dat het op fitheid was?

Succes bij de volgende en ik hoop dat je een beetje blijft loggen!
 
Heb mijzelf een beetje laten vallen in een put.
De motivatie komt maar niet en het sporten gaat steeds minder.
Ik probeer vandaag nog een paar foto's te posten.
 
Kuur ten einde?
 
Nooit aan steroide gegaan.
Motivatie laten vallen door mate met stress.
 
Vanaf dit bericht probeer ik weer dagelijks te loggen om mijn motivatie bij te houden.
 
DSI selectieprocedure niet gehaald helaas op 2 onvoldoendes.
Volgende keer beter.

Dank jullie allemaal voor het volgen.
Jammer man. Zonde, maar ook echt de elite natuurlijk. Waar is het mis gegaan? Fysiek was je er klaar voor toch?
 
Laatst bewerkt:
Vanaf dit bericht probeer ik weer dagelijks te loggen om mijn motivatie bij te houden.
Succes, het is normaal dat de motivatie daalt bij veel stress, hoop dat het nu terug beter is.
 
DSI selectieprocedure niet gehaald helaas op 2 onvoldoendes.
Volgende keer beter.

Dank jullie allemaal voor het volgen.
Jammer man. Echt niet verwacht ook aangezien je zo enorm goed ging. Misschien iets te goed dan?
Heb je een idee hoe je het de volgende keer aan kan pakken, of nog niet over nagedacht?
 
Enorm hoeveelheid stress, vader heeft corona gekregen met een slechte immuunsysteem daarvoor maakte ik me erg zorgen over midden in de procedure.
Dus slecht geslapen, slecht kunnen sporten. Noem het maar op.
Ik ga het volgend jaar weer proberen en hopen op een goed resultaat :P
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven