AndroidHealthClinic

mijn trainingsschema aanvullingen tips?

Bezoekers in dit topic

ddm1

Novice
Lid geworden
27 dec 2015
Berichten
14
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
98kg
hallo allemaal
hierbij mijn trainingsschema, ik weet dat dit vast geen perfect schema zal zijn daarom post ik hem om hem te verbeteren en nog wat te leren.

stats
17 jaar
1,89
91,5 kg
bf ik gok 15%
 

Bijlagen

  • voorbeeld trainingschema .xlsx
    9,6 KB · Weergaven: 57
sorry vergeten er bij te zetten
ik train al vanaf ik 14 ben maar niet serieus ik train nu sinds een jaar serieus.
mijn doel is massa aanzetten.
dagen dat ik kan trainen is elke dag ( op soms een zaterdag na)
 
ik train al vanaf ik 14 ben maar niet serieus ik train nu sinds een jaar serieus.
Wat zijn je stats op de grote lifts? En kan je daar iedere training progressie op maken?
 
iedere week maak ik wel aardig progressie kwa kracht
bench 90 kg 2 reps
squat vanwege een rug blessure lang niet kunnen doen en ik doe dus nu alleen nog maar setjes 4x8 80 kg
deathlift vanwege dezelfde reden zit die nog niet in mijn schema (voor me rug blessure 145 kg 1rep )
 
Ik vind het eerlijk gezegd maar een overdreven soort 2x per week PPL routine. Met een volume dat alleen efficiënt en van te recoveren is als je aan de AAS zit. Waarom dan niet gewoon 4x per week met een UB/LB schema? Wat is er met je rug trouwens, is dat langdurig?
 
ik heb met rack pulls me rug ooit is een keer goed overbelast waar ik best een tijd last van gehad heb.
paar keer fysio geweest en gelukkig nu bijna helemaal weg.
ben nu weer de oefeningen als squatten en deatliften in me training mee aan het nemen.
denk dat het ook grotendeels aan me core heeft gelegen dat die niet sterk genoeg was in vergelijking met derest.
en over 4 keer per week ik ben heel erg geobsedeerd door t trainen nu :D en zit ook echt er een hele dag aan te denken als ik niet ga dus 4 dagen word um voor mij liever niet