Fitness Seller

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht echt dat jij een of andere rare pipo was. Denk ik nog wel, maar dan wel eentje met een goed fysiek :D
 
Jesse blijf lekker je doelen realiseren man en het is juist leuk als iemand zijn verhaal ook deelt met de rest van DBB die er oprecht in geintresseerd zijn.
Helaas heb je af en toe wat retards tussen zitten die het noodzakelijk achten om ongepaste uitlatingen te doen.
Maak je daar niet druk om bro. Je hebt een goede fysiek en met jouw wil kan je deze ook realiseren.
Dus wel blijven posten!!!

Dit.

Mooie progressie man! Ga zo door.
En irl een aardige gozer.
Laat die garnalen lekker lullen :P
 
Goed fysiek hoor maar je profileert je eigen hier als een soort van voorbeeld voor velen met je ''1 jaar volledige toewijding en wie weet waar jij staat''. Dat jij je vanaf het begin af aan vol wil spuiten met aas is je eigen keuze en die respecteer ik ook. Je hebt er direct goede begeleiding bij gehad en het is duidelijk te zien aan het resultaat dat je wist waarmee je bezig was. Maar kom hier dan niet uit de hoogte doen met je progressie die voor bijna niemand haalbaar is in zelfs 2 jaar naturel trainen met ''volledige toewijding''.
 
Goed fysiek hoor maar je profileert je eigen hier als een soort van voorbeeld voor velen met je ''1 jaar volledige toewijding en wie weet waar jij staat''. Dat jij je vanaf het begin af aan vol wil spuiten met aas is je eigen keuze en die respecteer ik ook. Je hebt er direct goede begeleiding bij gehad en het is duidelijk te zien aan het resultaat dat je wist waarmee je bezig was. Maar kom hier dan niet uit de hoogte doen met je progressie die voor bijna niemand haalbaar is in zelfs 2 jaar naturel trainen met ''volledige toewijding''.

Maak daar maar 5 jaar van. Voor de rest, helemaal akkoord met wat je zegt.
 
Wegen zijn we mee gestopt ik woog op de dag zelf rond de 97-98kg en de laatste weging daarvoor nog 100kg dus zal vocht zijn wat afgedreven word voor de wedstrijd.

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 19:59 ----------

Ik weet wel dat ik vanaf nu niet meer eerlijk ga zijn over zulke dingen. Ik ben erachter dat je meer respect krijgt als je mensen voor de gek houd en laat denken dat ze naturel heel ver kunnen komen. Vind de meeste opmerkingen leuk de rest helaas niet en hebben mij doen beslissen om net als de rest van de BB wereld maar alles te gaan ontkennen.



Mocht 1 van de mod's dit lezen aub topic verwijderen heeft totaal geen meerwaarden meer en gaat in tegen de regels die hiervoor gelden.

Dat ontkennen waar je het nu over hebt, heb je allang gedaan of ben je dat vergeten? toen jij het toppic opende van flex cup2012 en jij daar beweerde super gains te maken en VP verlaging en iedereen zich toen al afvroeg of jij wat gebruikte ontkende jij bij hoog en laag!!! zelfs toen ik jou confronteerde met een topic in de aas waaruit je kon opmaken dat je wel degelijk gebruikte. En dat je nu wel eerlijk bent vind ik alleen maar goed!
Mensen die erover liegen houden alleen zichzelf voor de gek.
En gewoon idd lekker doorgaan met posten!:)
 
Oke allemaal heel leuk en aardig, maar nu graag een antwoord op de vraag die bij ons allen in het hoofd spookt:

Welke Whey vind je nou het allebest?
 
Goed fysiek hoor maar je profileert je eigen hier als een soort van voorbeeld voor velen met je ''1 jaar volledige toewijding en wie weet waar jij staat''. Dat jij je vanaf het begin af aan vol wil spuiten met aas is je eigen keuze en die respecteer ik ook. Je hebt er direct goede begeleiding bij gehad en het is duidelijk te zien aan het resultaat dat je wist waarmee je bezig was. Maar kom hier dan niet uit de hoogte doen met je progressie die voor bijna niemand haalbaar is in zelfs 2 jaar naturel trainen met ''volledige toewijding''.

Dus en je punt is ?. Dat jij het niet kan wil niet zeggen dat niemand het kan. Ik geef aan dat iedereen in 1 jaar een gelijwaardig fysiek kan bouwen. Hoe dat gebouwd moet worden is een tweede. Uiteraard zonder coach was dit niet gelukt.

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 19:36 ----------

Maak daar maar 5 jaar van. Voor de rest, helemaal akkoord met wat je zegt.

Train jij zelf wel ? 5 jaar wat een compliment :D

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 19:36 ----------

Oke allemaal heel leuk en aardig, maar nu graag een antwoord op de vraag die bij ons allen in het hoofd spookt:

Welke Whey vind je nou het allebest?

Tot nu toe whey perfection
 
Jesse stop met kuren en ga eens als naturel trainen, kijk wat je overhoudt, vanaf dat punt een jaar progressie dan begrijp je misschien de opmerkingen hier.
 
Jesse stop met kuren en ga eens als naturel trainen, kijk wat je overhoudt, vanaf dat punt een jaar progressie dan begrijp je misschien de opmerkingen hier.

Punt A dit is een bodybuilding forum en als sommige mensen nog nou nog niet snappen hoe bodybuilding werkt hun probleem niet de mijne. Mijn progressie is zeer goed niks mis mee en dat er mensen zijn die er heel lang overdoen ja en mij een rotzorg.
 
Ben je nu off en ga je nu weer een jaar on?
 
Punt A dit is een bodybuilding forum en als sommige mensen nog nou nog niet snappen hoe bodybuilding werkt hun probleem niet de mijne. Mijn progressie is zeer goed niks mis mee en dat er mensen zijn die er heel lang overdoen ja en mij een rotzorg.

Lol en jij bent notabene diegene die alles snapt over bodybuilding
 
je begint net te trainen en dan 1 jaar zulke dosissen lol vind de eindresultaat niet eens goed met zoveel gear

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 19:53 ----------

Jesse stop met kuren en ga eens als naturel trainen, kijk wat je overhoudt, vanaf dat punt een jaar progressie dan begrijp je misschien de opmerkingen hier.
niks :roflol: hij moet blij zijn als die nog test aanmaakt
 
Gasten kom op wat een gebitch is dit nou weer?? zitten we op een bodybuilder forum of niet?

tuurlijk moet je "beginners" enigszins beschermen en weerhouden van na de eerste paar maandjes trainen meteen aan de eerste tabs te beginnen. Maar bodybuidling is keihard trainen, eten, discipline en STERIODEN!

Naturel ga je nooit een top wedstrijd fysiek halen op die paar genetische uitzonderingen na. En de personen die gaan bitchen van "oh wat jammer dat je kuurt, of wat een schande" post zelfs eens een paar pics.

Goed bezig kerel! vind dat je wel nog te hoog in je BF zat om het podium op te gaan maar met of zonder juice even goed een mooie prestatie.
 
Gasten kom op wat een gebitch is dit nou weer?? zitten we op een bodybuilder forum of niet?

tuurlijk moet je "beginners" enigszins beschermen en weerhouden van na de eerste paar maandjes trainen meteen aan de eerste tabs te beginnen. Maar bodybuidling is keihard trainen, eten, discipline en STERIODEN!

Naturel ga je nooit een top wedstrijd fysiek halen op die paar genetische uitzonderingen na. En de personen die gaan bitchen van "oh wat jammer dat je kuurt, of wat een schande" post zelfs eens een paar pics.

Goed bezig kerel! vind dat je wel nog te hoog in je BF zat om het podium op te gaan maar met of zonder juice even goed een mooie prestatie.

Bodybuilding kan als een vrij subjectief begrip worden opgevat. Het draait uiteindelijk om het bouwen van je lichaam. Dat jij daaronder ook AAS verstaat is voor jou dan kenmerkend.
 
Punt A dit is een bodybuilding forum en als sommige mensen nog nou nog niet snappen hoe bodybuilding werkt hun probleem niet de mijne. Mijn progressie is zeer goed niks mis mee en dat er mensen zijn die er heel lang overdoen ja en mij een rotzorg.


lekker laten lullen Jesse,hoge bomen vangen veel wind ;)
 
Bodybuilding kan als een vrij subjectief begrip worden opgevat. Het draait uiteindelijk om het bouwen van je lichaam. Dat jij daaronder ook AAS verstaat is voor jou dan kenmerkend.

Voor mij is bodybuilding mijn doel bereiken en daar ver voor gaan ja.

Maar no offence naar jou toe hoor. skinny blijven is helemaal geen schande.
 
het zijn toch altijd dezelfde retards die altijd lullen.. en meestal dezelfde retards die na een hoop aantal jaar trainen nogaltijd maar een middelmatig niveau behaald hebben..
 
het zijn toch altijd dezelfde retards die altijd lullen.. en meestal dezelfde retards die na een hoop aantal jaar trainen nogaltijd maar een middelmatig niveau behaald hebben..
Ga even ergens anders lullen man, je moest deze gast zien, voelde zich een IFB pro en zei dat die een indrukwekkend fysiek had. Ik heb niks tegen kuren maar als je net begint met trainen en dan gelijk gaat kuren en dan gelijk een jaar on bent ben je zeker niet goed bezig.
 
Voor mij is bodybuilding mijn doel bereiken en daar ver voor gaan ja.

Maar no offence naar jou toe hoor. skinny blijven is helemaal geen schande.

Oh my bad, kan beter stoppen dan met bodybuilden.

het zijn toch altijd dezelfde retards die altijd lullen.. en meestal dezelfde retards die na een hoop aantal jaar trainen nogaltijd maar een middelmatig niveau behaald hebben..

Lolwut, ik? Boeit mij wat dat hij 50 gaten heeft in zijn reet, blijft een knappe prestatie. Dat heb ik m ook gezegd in flexcup topic. Ik doel meer op het ''1 jaar toewijding, als je dit niet als natty kan behalen kun je net zo goed stoppen'' constatering. Am i wrong?
 
Jongens kap nou eens met het gezeik over het gebruik of niet.
Het is zijn keuze en heeft het geen zin om hier in herhaling te vallen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven