AndroidHealthClinic

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Progressie, progressie en nogmaals progressie. Wij hebben weinig tijd en het moet snel! Het gaat op dit forum altijd over progressie.

Moeten we het niet over het eindresultaat hebben? Symmetrisch / uitgebalanceerd, droog etc.

Tja, boven een bepaald gewicht kom je 9/10 niet zonder hulpmiddelen. De een trekt 10 jaar uit en gebruikt de hulpmiddelen betrekkelijk gezond, de ander trekt een jaar uit en doet het ongezond. Hoe dan ook, dat is de keuze van de BB'er.

Zo zal het voor velen altijd een afweging zijn; hoe lang wil ik werken aan het eindresultaat? Het is voor velen een enorme winst als ze vrede hebben met een lange tijdshorizon.
 
Iedereen moet voor zichzelf uitmaken welke doelen hij/zijn wenst te bereiken en of hij/zij zijn toevlucht neemt tot AAS om dit te bereiken. Wat menigeen vergeet, is dat met of zonder AAS, men een jaar lang moet knallen in de gym en er radicaal moet voor leven om progressie te maken. En daarvoor heeft hij mijn respect. En vergeef ik 'm zijn spelletje blufpoker.

OT: Op de Flex kon je mijns inziens nog wel wat droger voor de dag kunnen komen. Nu een jaartje massa pakken om opnieuw progressie te maken. En blijven posten uiteraard.
 
Ik vind het persoonlijk heel erg spijtig dat AAS bestaan. Ze hebben al voor duizenden misvattingen in de sport gezorgd. Iemand die zichzelf volspuit mag nog trainen zoals een mongool, hij zal toch VEEL sneller vooruitgaan dan iemand die wel goed traint, maar natural is. Vaak worden die juicemonkeys dan geloofd, wat ze ook zeggen.

Ik wil daarmee niet zeggen dat iedereen die kuurt alles bereikt heeft door de AAS, integendeel. Ik heb eindeloos veel respect voor mensen die op het podium staan, maar dat respect smelt als sneeuw voor de zon wanneer mensen zo'n idiote uitspraken gaan doen als Jesse.

Hier raak je een goed punt als we het over respect hebben.

Het kan inderdaad zo lopen dat iemand als een idioot kuurt, als een idioot een belachelijk trainingschema volgt en idioot vreet. Er zijn voorbeelden genoeg van mensen die zoveel juicen dat voeding veel minder uitmaakt. Die kunnen bijna iedere dag junken en er prima bij staan.

Het zou zelfs zo kunnen lopen dat zo iemand door bijv xxl oid wordt gesponsord. Op dergelijke sites geven ze dan advies aan goedgelovige eiwitshake klanten terwijl een ecto personal trainer oid op YouTube met enorm veel kennis van zaken perfect (wetenschappelijk onderbouwd) advies geeft maar niet wordt geloofd omdat hij niet massive is. Check het commentaar bij die filmpjes eens.

Dus vanuit een ethisch maatschappelijk perspectief bekeken is het nog altijd terecht dat iemand commentaar krijgt wanneer hij een jaar lang aan de tren heeft gezeten en dan de suggestie gaat wekken dat zijn progressie een voorbeeld voor anderen kan zijn.
 
knappe prestatie, das een feit!

maar hetgeen de meesten hier een doorn in het oog is, is volgens mij het feit dat je pas over die kuur begint en toegeeft nadat iemand anders je erop gewezen heeft... dat in combinatie met de manier waarop je die 1e post afsluit inderdaad
en persoonlijk snap ik die reacties eigenlijk ook

persoonlijk ben ik er ook wel meer voorstander van om natural je grens te bereiken en dan wel te zien hoe en wat... maar elk zijn keuze daarin natuurlijk
 
persoonlijk ben ik er ook wel meer voorstander van om natural je grens te bereiken en dan wel te zien hoe en wat... maar elk zijn keuze daarin natuurlijk

Volgens mij is hier wel consensus over op dbb blijkens de reacties wanneer iemand met een kuurvoorstel komt wanneer die persoon ver van zijn natuurlijke max af zit. Die mensen worden hier een kopje kleiner gemaakt. Wat dat betreft is hier best goede sociale controle.
 
Respect voor je toewijding. AAS zijn idd geen wondermiddelen, maar om nou te zeggen dat ze alleen ondersteunen...

Beetje tegenstrijdig trouwens met je adviezen wat betreft het gebruik van bepaalde supps. Ik nam je wat dat betreft al niet serieus, maar nu al helemaal niet meer.

Nogmaals: je hebt er hard voor gewerkt en daar heb ik zeker respect voor.
 
1 jaar gekuurd ? en noem je dit veel bereikt ? met een kuurtje ben ik meer aangekomen dan jij in die hele jaar vriend
 
1 jaar gekuurd ? en noem je dit veel bereikt ? met een kuurtje ben ik meer aangekomen dan jij in die hele jaar vriend

Dus volgende flexcup mogen we jou op het podium verwachten natuurlijk?
 
2013 sta ik on stage ben dan 21 jaar hoop dan ong op 105 kg droog te staan @ 186 cm
 
2013 sta ik on stage ben dan 21 jaar hoop dan ong op 105 kg droog te staan @ 186 cm

Je bent nu 98kilo volgens je stats en je wilt straks 105kilo droog staan?
Dan wil ik wel eens weten wat jij aan kuurtjes gaat doen.
 
d77 is balkan genetics je zult wel zien als ik on stage sta haha
 
1 jaar gekuurd ? en noem je dit veel bereikt ? met een kuurtje ben ik meer aangekomen dan jij in die hele jaar vriend

Even wachten ik zie jou statss deze zin weet je wat we doen ik doe de flex cup volgend jaar ook weer mee. En als jij zo goed ben kun je vast de C-klasse in je eigen gewicht doen en niet de junioren want daar ben je dan vast te goed voor. En dan kom je langs mij staan on stage win jij houd ik mijn mond en heb je mijn respect eindig je lager als mij lag ik je uit en elke keer als ik je zie doe ik dat weer. :D Plus een tip maak niet de fout die ik maakte door te hoog van de toren te blazen proof youreself
 
Denk ook dat je oma wel wat anders in gedachte had dan aan de drugs te gaan.
 
Denk ook dat je oma wel wat anders in gedachte had dan aan de drugs te gaan.

Had de jouw in gedachte om iedereen die anders is af te schepen drugs gebruiker en vervolgens jezelf gaan vergelijken met Arnond ;). Zo moe word ik van die hypocrieten k*tzooi wat denken mensen nou dat er naturel veel te behalen is ? ja tuurlijk in de efteling zeker wel ja.
 
Had de jouw in gedachte om iedereen die anders is af te schepen drugs gebruiker en vervolgens jezelf gaan vergelijken met Arnond ;). Zo moe word ik van die hypocrieten k*tzooi wat denken mensen nou dat er naturel veel te behalen is ? ja tuurlijk in de efteling zeker wel ja.
Hoe weet jij wat wel of niet natty te halen is je ging gelijk aan de juice :roflol: en geen standaar juice kuur zelfs
 
Dit topic gaat je naam niet goed doen als PRO jesse
 
Hoe weet jij wat wel of niet natty te halen is je ging gelijk aan de juice :roflol: en geen standaar juice kuur zelfs

jongen dat zie ik hier toch op het (bodybuilding) forum. Jongens die jaren trainen en nog niks ik zie dat in de gym ook. 3 jaar trainen en dan zelfs met af en toe een kuur en het lijkt nergens op. Ik denk dat mensen niet snappen dat als wedstrijd man heb je geen tijd voor die BS om eerst eens te kijken hoever kom ik naturel 5 jaar trainen verpest. In 5 jaar kun je ontiegelijk ver komen als je portemonnee het toe staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven