AndroidHealthClinic

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012 (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer ga je weer on dan? Of ben je nog bezig?
 
Ik heb al verteld dat ik daar dus geen uitspraken meer over doe. En waarom het word niet gewaardeerd dus vind het overbodig om erover te vertellen. Niks persoonlijks dus er zullen best mensen zijn die er wel wat aan hebben maar zoals gewoonlijk de goede lijden onder de kwade
 
Ook weer onzin doe ik niet aan. Wanneer ik of ben heeft niemand niks mee te maken net zo min als wanneer ik on ben.;)
Kan je een log aanmaken? Aangezien ik wel eens wil weten hoe lang iemand on kan gaan totdat het een keer mis gaat, heb wel respect voor je aangezien ik een mietje ben die niet eens een 1e test kuur durft te doen
 
Kan je een log aanmaken? Aangezien ik wel eens wil weten hoe lang iemand on kan gaan totdat het een keer mis gaat, heb wel respect voor je aangezien ik een mietje ben die niet eens een 1e test kuur durft te doen

Nee sorry een log aanmaken gaat echt niet ben ik nu te bekend voor. Plus ik wil echt niet dat mensen denken van ow dat werkt ook eens proberen. Ik heb van te voren bloed laten prikken tussendoor gebeurt dat er is een arts die alles bijhoud en de meeste mensen hebben dat niet. Ik wil naar de top en dat kost geld maar wil het wel risico beperkend doen
 
Jessie niet verkeerd opvatten. Maar als je nu in de spiegel kijkt naar je zelf wetende wat je doet en gedaan hebt. Ben je dan tevreden of? Zelf ben ik van mening kan misschien heelmaal bs zijn. Dat je als je gelijk kuurt heel andere soort spieren opbouwt. Als ik naar je foto's kijk zie ik alleen massa maar meer niet. Nergens zie je echt dingen dat je zegt wow alleen dat het groot is.
 
jongen dat zie ik hier toch op het (bodybuilding) forum. Jongens die jaren trainen en nog niks ik zie dat in de gym ook. 3 jaar trainen en dan zelfs met af en toe een kuur en het lijkt nergens op. Ik denk dat mensen niet snappen dat als wedstrijd man heb je geen tijd voor die BS om eerst eens te kijken hoever kom ik naturel 5 jaar trainen verpest. In 5 jaar kun je ontiegelijk ver komen als je portemonnee het toe staat.

Juist, nu zeg je dus in feite dat als je naturel bent jou fysiek nooit zou halen in een korte tijd en AAS een grote rol speelt in spiergains (maar de kenners wisten dat natuurlijk al).

Een paar dagen geleden zei je nog dit: 'Een betere naam is ondersteunden middelen ze helpen je net dat beetje meer eruit te halen.' En dat het met AAS niet makkelijker maakt. Zie post 55.

Je verpakt het altijd mooi, maar slaat de plank volledig mis.
En het moge duidelijk zijn dat (ter informatie) je testosteron 1 jaar lang meer dan 7x tot 14x hoger is dan naturel en dat is geen ondersteuning meer.

Dit zeg ik om je bewuster te maken van wat je zegt en doet... en ik geloof best dat je hard geknokt hebt maar dat geeft je niet het recht om nonsens te praten.

Repect krijg je m.i. ook niet door de halve waarheid te vertellen en al helemaal niet om onzin uit te kramen. Just saying.
 
Laatst bewerkt:
Mensen moeten gewoon stoppen met huilen.

Jesse succes verder!
 
Het siert Jesse tenminste wel dat hij het toegeeft, dan kun je van 90% van de gebruikers hier niet zeggen imo
 

Ja je kan me wel quoten, maar doe dat wel in de juiste context kerel.
Ik blijf nog bij mij mening dat je niet onder je 21ste moet kuren, maar als t.s dat wel wilt doen is het zijn keuze.
Ik ben tenminste niet de gene die daar zonodig over moet gaan bitchen.
Leef en laat leven!
 
Dat je coach daar ook mee ingestemd heb blijf voor mij ook vreemd.

Veel succes ermee en ik hoop dat je er later geen spijt van krijg
 
Het siert Jesse tenminste wel dat hij het toegeeft, dan kun je van 90% van de gebruikers hier niet zeggen imo

Ja, hier wel, ja.
Maar ik durf te wedden dat ie elders maar al te vaak de 'natural hero' speelt.

Als je stoer genoeg bent om steroiden te gebruiken, moet je ook maar stoer genoeg moet zijn om dat toe te geven.
 
Ja je kan me wel quoten, maar doe dat wel in de juiste context kerel.
Ik blijf nog bij mij mening dat je niet onder je 21ste moet kuren, maar als t.s dat wel wilt doen is het zijn keuze.
Ik ben tenminste niet de gene die daar zonodig over moet gaan bitchen.
Leef en laat leven!

Misschien moet je hier wel over bitchen gezien je wordt gesponsord en een voorbeeld rol hebt. Ben wel blij dat je je standpunt hebt gedeeld.
 
Laatst bewerkt:
Ja, hier wel, ja.
Maar ik durf te wedden dat ie elders maar al te vaak de 'natural hero' speelt.

Als je stoer genoeg bent om steroiden te gebruiken, moet je ook maar stoer genoeg moet zijn om dat toe te geven.


hoewel ik nog nooit enige vorm van AAS heb gebruikt

kan ik niet begrijpen waarom je zo'n strijd voert

tegen de wel gebruikers,we delen allemaal dezelfde passie

voor krachtsport

---------- Post toegevoegd Sat 15 Dec 2012 om 19:30 ----------

hoewel ik nog nooit enige vorm van AAS heb gebruikt

kan ik niet begrijpen waarom je zo'n strijd voert

tegen de wel gebruikers,we delen allemaal dezelfde passie

voor krachtsport


p.s had ik dat wel gedaan had ik er geen geheim van gemaakt,

maakt van mij geen minder of slechtere sportman
 
Laatst bewerkt:
hoewel ik nog nooit enige vorm van AAS heb gebruikt
kan ik niet begrijpen waarom je zo'n strijd voert
tegen de wel gebruikers,we delen allemaal dezelfde passie
voor krachtsport

Dat is nu precies het tragische, dat bodybuilders zelfs niet meer begrijpen waarom de sport beter af zou zijn zonder doping.

In andere sporten waar veel gebruikt wordt, zoals het wielrennen, daar beseffen de atleten tenminste zelf nog dat een zuivere sport beter zou zijn voor iedereen.
 
Dat is nu precies het tragische, dat bodybuilders zelfs niet meer begrijpen waarom de sport beter af zou zijn zonder doping.

In andere sporten waar veel gebruikt wordt, zoals het wielrennen, daar beseffen de atleten tenminste zelf nog dat een zuivere sport beter zou zijn voor iedereen.

Ja en toch gebruiken wielrenners hoe kan dat dan . Gebruik is deels te wijten aan de verwachtingen die de mensen hebben. De tour de france is zonder doping in een record tijd niet uit te rijden. Armstrong was ook voor de doping al een top wielrenner zo is het dan ook weer. De doping zorgde er alleen voor dat hij kon blijven presteren op het niveau wat hem verwacht werd. Bodybuilding sorry Mr10 maar op jou leeftijd er zo uitzien dan kun je dus pas wedstrijden draaien op het moment dat je lichaam aan het aftakelen is. En sowieso dat naturel gezeur begint in mijn ogen zwaar irritant te worden als je zo'n afschuw hebt van doping en alles eromheen doe iedereen een plezier en meld je aan op een schaak forum
 
Ja en toch gebruiken wielrenners hoe kan dat dan . Gebruik is deels te wijten aan de verwachtingen die de mensen hebben. De tour de france is zonder doping in een record tijd niet uit te rijden. Armstrong was ook voor de doping al een top wielrenner zo is het dan ook weer. De doping zorgde er alleen voor dat hij kon blijven presteren op het niveau wat hem verwacht werd. Bodybuilding sorry Mr10 maar op jou leeftijd er zo uitzien dan kun je dus pas wedstrijden draaien op het moment dat je lichaam aan het aftakelen is. En sowieso dat naturel gezeur begint in mijn ogen zwaar irritant te worden als je zo'n afschuw hebt van doping en alles eromheen doe iedereen een plezier en meld je aan op een schaak forum

Je begrijpt het nog steeds niet he? Het gaat er niet om dat mensen hier een afkeer hebben van doping, het gaat erom dat mensen een afkeer hebben van knulletjes zoals jij die nog maar net uit de pampers zijn, maar wel al kuren zoals een bodybuilder die al 20 jaar bezig is. Als je daarnaast dan ook nog eens bijdehand gaat doen en doet alsof alles te wijten is aan je toewijding en al je harde werk, dan is het helemaal te begrijpen dat mensen een hekel aan je hebben. Jij weet net zo goed als wij dat je zelfs binnen 10 jaar niet aan de Flex cup zou meedoen als je natural was geweest.

Bovendien heb jij helemaal geen recht om te praten over wat je al dan niet kan bereiken met natural training. Je bent meteen met AAS begonnen, al tijdens je beginfase. Niet alleen is dat ontzettend zielig, het zorgt er ook voor dat je helemaal geen idee hebt van wat je al dan niet had kunnen bereiken zonder hulpmiddeltjes. Dus stop nou maar met zo bijdehand te doen. We hebben je AAS fysiek nou wel allemaal gezien, proficiat ermee.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven