XXL Nutrition

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zeg erfenis van zijn oma? Niks verkeerd bedoeld ofzo en ook niets tegen je oma mocht je het verkeerd opvatten.
 
ik begrijp de klachten hier niet over de roids gebruik... voor wedstrijden moet je nog steeds stikkend je best doen. anabolen of geen anabolen. Je ziet alleen sneller resultaat...
 
Wat een bitch topic is dit geworden. Dat gezeik steeds.


Abbo weg
 
Lol.. weten jullie echt niet van wie hij de zoon is? Jesse is miljonair.. ;)
 
Wat een gezeik zeg.

Gewoon niks van aantrekken J
 
Ik zeg erfenis van zijn oma? Niks verkeerd bedoeld ofzo en ook niets tegen je oma mocht je het verkeerd opvatten.

DIT.. slaat echt nergens op.. dat je er überhaupt zo over na denkt zegt genoeg over jou als persoon..
 
DIT.. slaat echt nergens op.. dat je er überhaupt zo over na denkt zegt genoeg over jou als persoon..

Waarom? Hij zegt geld speelt geen rol. En nogmaals ik bedoelde er niets verkeerds mee. Wat zou dit over mij moeten zeggen dan?
 
Ik ben ondernemer en verdien tevens geld via de sport zelf behoeft geen uitleg ;)
 
ga je 2013 geen wedstrijd doen?
 
ga je 2013 geen wedstrijd doen?

Ik wil eigenlijk bouwen en massa pakken. Maar de kans bestaat dat ik de Flex cup doe ditmaal in de C-klasse uiteraard. Ik kan dat niet bevestigen nog ontkennen moet even kijken hoe al mijn plannen lopen en uitpakken.
 
Ik wil eigenlijk bouwen en massa pakken. Maar de kans bestaat dat ik de Flex cup doe ditmaal in de C-klasse uiteraard. Ik kan dat niet bevestigen nog ontkennen moet even kijken hoe al mijn plannen lopen en uitpakken.

Als ik jou was zou ik NOG meer MASSA pakken, als jij een keertje goed droog staat ben je een beast.. wat is je absolute doel in de sport? Prof worden? Top amateur?
 
Als ik jou was zou ik NOG meer MASSA pakken, als jij een keertje goed droog staat ben je een beast.. wat is je absolute doel in de sport? Prof worden? Top amateur?

Bedankt klopt 1 klein probleempje mijn genetische aanleg staat het toe snel massa op te bouwen. Maar aan de andere kant in shape komen is voor mij weer een hel. Dus heel moeilijk om dus beide 100% te krijgen zodra dat lukt ben ik dolblij. En mijn doel is zover mogelijk komen de top bereiken is mooi maar dit is dus ook deels afhankelijk van laat je lichaam het toe ;)
 
Bedankt klopt 1 klein probleempje mijn genetische aanleg staat het toe snel massa op te bouwen. Maar aan de andere kant in shape komen is voor mij weer een hel. Dus heel moeilijk om dus beide 100% te krijgen zodra dat lukt ben ik dolblij. En mijn doel is zover mogelijk komen de top bereiken is mooi maar dit is dus ook deels afhankelijk van laat je lichaam het toe ;)

Ik denk niet dat het helemaal waar is wat je zegt.. als je ziet dat je enorm veel droge massa hebt gepakt en zelfs in vetpercentage bent gedaald.. met daarbij ook nog kijkende naar wat je eet moet dat geen probleem zijn dit jaar was denk ik ook een beetje een jaar van een race tegen de klok? Als je nu al weet dat je volgend jaar je main target massa is kom je in 2014 in tip top shape want de massa is al gepakt, dit jaar moest het beide he ;)
 
Had de jouw in gedachte om iedereen die anders is af te schepen drugs gebruiker en vervolgens jezelf gaan vergelijken met Arnond ;). Zo moe word ik van die hypocrieten k*tzooi wat denken mensen nou dat er naturel veel te behalen is ? ja tuurlijk in de efteling zeker wel ja.

Je zal er ook niet achter komen als je het niet probeert.:rolleyes:
 
Ik denk niet dat het helemaal waar is wat je zegt.. als je ziet dat je enorm veel droge massa hebt gepakt en zelfs in vetpercentage bent gedaald.. met daarbij ook nog kijkende naar wat je eet moet dat geen probleem zijn dit jaar was denk ik ook een beetje een jaar van een race tegen de klok? Als je nu al weet dat je volgend jaar je main target massa is kom je in 2014 in tip top shape want de massa is al gepakt, dit jaar moest het beide he ;)

Klopt inderdaad wat je zegt hoef nu niet vanaf nul te beginnen.
Ik ben benieuwt heb er wel echt zin in als je er eenmaal gestaan hebt wil je dat vaker.
 
Klopt inderdaad wat je zegt hoef nu niet vanaf nul te beginnen.
Ik ben benieuwt heb er wel echt zin in als je er eenmaal gestaan hebt wil je dat vaker.

Daarom, ik volg in ieder geval. GOOD LUCK & KEEP GOING

Haters gonna hate
 
Bedankt klopt 1 klein probleempje mijn genetische aanleg staat het toe snel massa op te bouwen. Maar aan de andere kant in shape komen is voor mij weer een hel. Dus heel moeilijk om dus beide 100% te krijgen zodra dat lukt ben ik dolblij. En mijn doel is zover mogelijk komen de top bereiken is mooi maar dit is dus ook deels afhankelijk van laat je lichaam het toe ;)

Hoe kan jij dat nou weten als je al meteen bent gaan kuren? Je bent nooit natty geweest...
 
Hoe kan jij dat nou weten als je al meteen bent gaan kuren? Je bent nooit natty geweest...

Jesse heeft zich van de natural realiteit gedistantieerd en probeert zich vanuit deze alternatieve realiteit een beeld te vormen van de gebeurtenissen om hem heen. Dit zal helaas een vertekend beeld zijn. Feit blijft echter dat iedereen alles anders waarneemt. Dit haalt de voorgaande hypothese weer onderuit.
 
Hoe kan jij dat nou weten als je al meteen bent gaan kuren? Je bent nooit natty geweest...

Hoe ik dat weet lichaamsbouw en afgelopen jaar heeft dat bewezen. Aas verandert je genetische aanleg niet daarom pakt de een meer massa dan een ander met dezelfde kuur
 
je rechterschouder outmassed je linker flink
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven