AndroidHealthClinic

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012 (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
De mensen die mij Prive kennen van het forum weten beter. Ik ben altijd aardig en vriendelijk en als ik iets voor iemand kan doen of regelen doe ik dat niet om stoer te doen maar zo ben ik

Daarom. Je hebt vast een gouden hart. Probeer een nieuwe start te maken en zet dit topic niet voort. Maar da's mijn welgemeende advies.
 
Serieus? Dit soort shit mag tegenwoordig op DBB?

Buiten het karakter van een bber en of je nou bullshit lult of niet zou er toch een klein beetje respect moeten zijn. Dit zal wedstrijd jongens ook echt stimuleren om interessante dingen te post als KK nerds je gaan googlen, facebooken en shit copy/pasten. en vooral privé shit!

"Tja moet je maar geen wedstrijden doen en in de belangstelling komen" hoor ik de internet heldinnen al denken. Maar waar heeft een forum meer aan?

Mensen die op hoog niveau de sport beoefenen (lees niet topic starter) of al die schrale ecto's die hier aan het spammen zijn? wie voegt er meer toe??

Hebben de mod's in alle sectie's niks meer te vertellen tegenwoordig?

Gast, scroll naar boven. De link naar zijn FB was al 2 pagina's eerder gepost... Ik heb er enkel op geklikt.

En als je een paar pagina's teruggaat zie je dat er al mods gereageerd hebben. Jesse heeft het topic zelf geopend en al meerdere mensen hebben hem gezegd dat hij moet opletten, maar hij wou niet luisteren. De mods hebben ook wel wat beter te doen dan, lijkt me... die mensen kunnen niet 20X in elk topic alles doorlezen...
 
Wat gast? Dus jij moet het nog een keer posten voor het geval iemand er overheen gelezen heeft? Of ben je geïnteresseerd in zijn vriendin of hou je van kleine kinderen?

WTF voegt dit toe dan?

Post ff een foto van je vader en je moeder. Gewoon omdat het kan.
 
Andere link heb ik niet gevonden maar we gaan uiteraard geen privé shit van leden openbaren tenzij ts dat zelf doet. Heb een paar pagina's gezocht mocht iemand de link vinden en rapporteren dan staat daar ook een sanctie voor. Ja niet voor het rapporteren he...Voor de duidelijkheid want zo hoog is het niveau hier niet nl.
 
Zoals? De kwaliteit van het forum waarborgen?

Zou mijn tijd niet aan hem verspillen. Dat is gewoon een kleine nietsnut die nooit wat nuttigs te melden heeft. Altijd maar onzinnige opmerkingen.
 
Weet je wat mij boos maakt. Dat is dat toen ik begon met trainen 12/13 jaar geleden ik door een vriend naar dit forum ben verwezen. En je over van alles kon lezen, handige tips kreeg, ervaren mensen van alles postte omdat dit overal gewaardeerd werd.

Ik zou de helft van de shape en kennis die ik nu heb niet gehaald hebben zonder DBB.
En ik ben nog verre van tevreden. Maar ik weet wel zeker met het huidige niveau dat er over 10 jaar geen BBers zijn die hetzelfde posten.
 
  • Like
Waarderingen: mat
De mensen die mij Prive kennen van het forum weten beter. Ik ben altijd aardig en vriendelijk en als ik iets voor iemand kan doen of regelen doe ik dat niet om stoer te doen maar zo ben ik

LOL! Je vergeet te noemen dat je ook zo erg bescheiden bent ;)
 
Weet je wat mij boos maakt. Dat is dat toen ik begon met trainen 12/13 jaar geleden ik door een vriend naar dit forum ben verwezen. En je over van alles kon lezen, handige tips kreeg, ervaren mensen van alles postte omdat dit overal gewaardeerd werd.

Dat ligt m.i. aan twee dingen, de leden die niet serieus zijn, maar ook dat er door de forumleiding heel veel toegelaten wordt. Dan creëer je vanzelf een minder serieus forum.
 
Dat ligt m.i. aan twee dingen, de leden die niet serieus zijn, maar ook dat er door de forumleiding heel veel toegelaten wordt. Dan creëer je vanzelf een minder serieus forum.
Het moet ook gezellig blijven... maar te veel toelaten is inderdaad ook niet goed
 
Dat ligt m.i. aan twee dingen, de leden die niet serieus zijn, maar ook dat er door de forumleiding heel veel toegelaten wordt. Dan creëer je vanzelf een minder serieus forum.

Ben ik het zeker mee eens. En er is een verschuiving gekomen waarin beginners zoals iedereen is geweest zo veel mogelijk info probeerde te verzamelen en leerde van andere "ervaren" bodybuilders. Ipv zoveel shit te posten en t doen of ze al heel wat zijn. Ik denk serieus voor een forum met zoveel leden dat je zal schrikken hoeveel gasten er tussen zitten die echt in shape zijn. En die zijn er zeker veel geweest in het verleden! Mogen blij zijn met reus en trickster dat ze nog blijven posten.

---------- Post toegevoegd Sat 22 Dec 2012 om 22:55 ----------

LOL! Je vergeet te noemen dat je ook zo erg bescheiden bent ;)

Ga jij lekker door met je getrol bitch, 1,75 m met 75 kilo. Ga ff snel 10 kilo kwark eten.
 
je oogst wat je zaait Jesse, als je de afgelopen maanden je zelf niet in elk topic zo had lopen ophemelen en andere mensen onderuit had gehaald dan was dit waarschijnlijk niet gebeurd.
 
Het moet ook gezellig blijven... maar te veel toelaten is inderdaad ook niet goed

Misschien een ''No bullshit'' sectie maken voor serious gerelateerde topics over progressie en vorderingen vragen etc , met sancties op getroll.

edit: excuus voor de off topic typte het blind toen het in me op kwam :)
 
Ja beetje zoals de "post je foto" sectie en het garenhanenhok....
 
De mensen die mij Prive kennen van het forum weten beter. Ik ben altijd aardig en vriendelijk en als ik iets voor iemand kan doen of regelen doe ik dat niet om stoer te doen maar zo ben ik
Klopt, je bent irl heel anders dan op het forum en dat is ook het gekke eraan. Ik ken je natuurlijk nog wel van jááren geleden bij XXL in Helmond. Toen liep je hier als 15-jarige op het forum ook al te schreeuwen dat je een 650kg leg press deed. Toen riep je hier dat Frenkpie, RobG en ik dat maar moesten komen bekijken, maar je hebt het ons nooit laten zien. Weet je nog? ;)
Het probleem is dat je hier gewoon veel teveel praatjes hebt terwijl je in het echt gewoon vrij rustig en normaal doet. Ik kan de mensen hier ook geen ongelijk geven dat ze zich aan je houding hier ergeren.

Wat ik je verder nog wil zeggen: ik vind het jammer dat na tijden niet trainen meteen bent begonnen te juicen, en dat zelfs voor een jaar lang. Ik ken je nog van toen je 15 was, en je hebt zoals ik toen kon beoordelen zeker goede aanleg. Jammer dat je niet consequent door hebt getraind vanaf je 15e, want dan had je er nu echt heel anders bij gestaan. De potentie heb je. Maargoed, je moet je zelf kiezen welke weg je in slaat, maar wees dan gewoon wel eerlijk over het hele verhaal, en 'vergeet' niet de helft te noemen.
 
Misschien een ''No bullshit'' sectie maken voor serious gerelateerde topics over progressie en vorderingen vragen etc , met sancties op getroll.

Dit bestaat gewoon al hoor, je hebt allerlei en humor en geauwehoer voor de minder serieuze threads
Als jij iemand ziet trollen in een uiterst serieus topic moet je dat reporten en dan zal een mod oordelen of het erg genoeg is voor een sanctie. Mods kunnen ook niet alles bijhouden lijkt me
 
Eeey!!! Younggod heeft zijn sidekick-buttlick meegenomen >>> Vasculair.
Voel je je aangesproken door het woord "spuitelf"? :p
 
Eeey!!! Younggod heeft zijn sidekick-buttlick meegenomen >>> Vasculair.
Voel je je aangesproken door het woord "spuitelf"? :p

Mafkees. Ik irriteer me gewoon aan zulke achterlijke uitspraken. Ik ben nu zelf ook bezig met een kuur en onwetende nietsnutten zoals jij doen altijd alsof het een wondermiddel is maar dat is het dus niet. 28 jaar, je bent echt een schande voor je leeftijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven