Fitness Seller

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, wat maakt het ook uit. Als je een onderzoek wil gaan tegenspreken met "welles nietes" gezeur, zegt dat wel genoeg. Ik doe niet meer mee ;)

Precies. Ik ben ook out. Bij sommigen kun je net zo goed tegen de muur lullen.

Ik begin voorlopig met 16weken HGH maar ga het normaal gezien doortrekken tot 52weken. Zoals eerder vermeld is dat om nog wat droger uit de kuur te komen, dan ga ik bridgen en overgaan op test/primo of test/bold.
Mijn stats zijn 88KG met een vetpercentage van 10% +-
Dit is mijn 4e kuur die ik start, ervaringen met Deca,primo,tren
Nu snap ik ook ineens waarom hij zo in de verdediging schiet... Met zulke stats na 3 kuren is hij duidelijk ervaringsdeskundige.
 
Ja hoor, want als Jesse niet gekuurd had was hij nu ook een beest :rolleyes: mensen die zeggen dat AAS "slechts een laatste duuwtje in de rug" zijn, moeten echt eens hun ogen opentrekken.
Wat ben jij een ongelofelijke onwetende nietsnut zeg. Dus jij als niet gebruiker weet beter wat AAS doet dan de gebruikers zelf? Ik wist al voor dat ik ging kuren dat het geen wondermiddel is maar toch dacht ik stiekem (net zoals de meeste) dat ik wel een behoorlijke verandering zou meemaken maar dus niet. En zo zijn er velen om me heen die kuren (zelfs meerdere kuren) en toch weinig resultaat boeken. Het ligt gewoon grotendeels aan je genen, je voeding en doorzettingsvermogen. Daarnaast moet je die gewonnen kg's ook nog zien vast te houden en dat is ook weer enorme taak. Als je er geen ervaring mee hebt dan zou ik liever niets posten (m.b.t. aas). Waarschijnlijk zit het je dwars dat anderen wel resultaat boeken en jij helemaal niet sinds je traint. Vervolgens probeer je het goed te praten door AAS als hoofdoorzaak aan te wijzen. Denkende dat wanneer jij AAS zou gebruiken je opeens superhard zou groeien. Ain't gonna happen ;-)

Eens met clitmonster. Er wordt hier op DBB door kuurders altijd veel te hard geroepen dat het geen wondermiddelen zijn. Dat zijn het natuurlijk wel en dat weten kuurders bij uitstek. Ook met niet al te goede training en voeding zijn schitterende resultaten te behalen die natural met perfecte training en voeding niet te evenaren zijn. De feiten spreken voor zich. Kijk maar naar je eigen sportschool wanneer de zomer er weer aan begint te komen.

Ik wil niet weten hoe ik er bij zou staan als ik zo'n kuur een jaar lang zou doen met de manier waarop ik nu train en eet. Zo goed train en eet ik niet eens, maar ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat ik er behoorlijk beefcake en ripped uit zou komen na een jaar. En nee, ik ga het niet proberen...

Wanneer is een dieet k*t? Als je maar zorgt dat je redelijk wat eiwitten en genoeg kcals binnenkrijgt ga je echt al fantastische resultaten zien met een kuur. Daar hoef je echt geen super Einstein dieet voor te volgen, al wordt dat door sommigen wel zo gesteld.
Hoe de fock weet jij dat nou man? Je hebt er geen ervaring mee dus hoe de fock kun je zulke uitspraken doen? Je hebt waarschijnlijk een aantal ecto's om je heen die waarschijnlijk pas met goede voeding en training zijn begonnen nadat ze met hun 1e kuur beginnen. No shit Sherlock, tuurlijk boekt iemand dan meteen een fantastisch resultaat. Dat heten beginnergains. Wat onderscheid de amateur bb-ers van de pro's? ...Exactly
 
Ik denk dat er hier heel veel misverstanden zijn mbt AAS zonder een goed dieet kun je en let op nooit het maximale uit een kuur halen nooit. We kennen allemaal wel jongens uit de omgeving die kuren en ja zwaarder worden in vet en vocht en amper kwaliteit opbouwen. Dat het sneller gaat met AAS is bekend ook deels afhankelijk van hoe je lichaam reageert en hoe gevoelig je lichaam ervoor is. Ik weet zeker dat zonder een goed dieet en goede training ik deze resultaten nooit behaald zou hebben. Dat kan ook niet . Mensen denken ow wat meer eiwitten en calorieën en dan groei ik wel ja tot op zekere hoogte klopt dit maar het gaat je niet het podium op helpen

Sorry maar, als je dieet goed was stond je onder <6% en tevens veel harder en vasculairder.
 
Hoe de fock weet jij dat nou man? Je hebt er geen ervaring mee dus hoe de fock kun je zulke uitspraken doen? Je hebt waarschijnlijk een aantal ecto's om je heen die waarschijnlijk pas met goede voeding en training zijn begonnen nadat ze met hun 1e kuur beginnen. No shit Sherlock, tuurlijk boekt iemand dan meteen een fantastisch resultaat. Dat heten beginnergains. Wat onderscheid de amateur bb-ers van de pro's? ...Exactly
In de 9 jaar dat ik train heb ik meer dan genoeg gezien en ken ik genoeg mensen die ook op hoog niveau meedoen. Dat ik zelf nooit heb gekuurd doet er helemaal niet toe, want ik heb genoeg mensen gesproken die dit wel doen en daarvan heb ik ook zelf het resultaat gezien. Dus ik weet wel degelijk waar ik over praat.
Maargoed, dat jij met zulke argumentatie komt laat ook alweer zien over wat voor intelligentie jij beschikt. Discussiëren met mensen die simpelweg te stom zijn om logisch te kunnen redeneren heeft sowieso geen zin.

I'll say no more.
 
Ook opvallend hoe mensen die AAS niet afschilderen als iets onschuldigs, meteen als onervaren worden bekeken.
 
In de 9 jaar dat ik train heb ik meer dan genoeg gezien en ken ik genoeg mensen die ook op hoog niveau meedoen. Dat ik zelf nooit heb gekuurd doet er helemaal niet toe, want ik heb genoeg mensen gesproken die dit wel doen en daarvan heb ik ook zelf het resultaat gezien. Dus ik weet wel degelijk waar ik over praat.
Maargoed, dat jij met zulke argumentatie komt laat ook alweer zien over wat voor intelligentie jij beschikt. Discussiëren met mensen die simpelweg te stom zijn om logisch te kunnen redeneren heeft sowieso geen zin.

I'll say no more.

Wie is hier nou stom, degene die geen AAS gebruikt en zulke uitspraken als jij doet? Of degene die uitspraken doet n.a.v. zijn eigen ervaringen?

De eerste uitspraak waar wij allemaal wat aan hebben. Ajuu.
 
Wie is hier nou stom, degene die geen AAS gebruikt en zulke uitspraken als jij doet? Of degene die uitspraken doet n.a.v. zijn eigen ervaringen?

De eerste uitspraak waar wij allemaal wat aan hebben. Ajuu.

Verander je zin maar even. Degene die geen AAS gebruikt en ZICH BAZEERT OP WETENSCHAPPELIJK ONDERZOEK of degene die uitspraken doen nav zijn eigen ervaringen ;)

Aangezien elk lichaam anders is, zijn persoonlijke ervaringen maar heel beperkt nuttig in deze sport, zeker als het over mensen van jou leeftijd gaat.

Een wetenschappelijk onderzoek daarintegen...
 
Verander je zin maar even. Degene die geen AAS gebruikt en ZICH BAZEERT OP WETENSCHAPPELIJK ONDERZOEK of degene die uitspraken doen nav zijn eigen ervaringen ;)

Aangezien elk lichaam anders is, zijn persoonlijke ervaringen maar heel beperkt nuttig in deze sport, zeker als het over mensen van jou leeftijd gaat.

Een wetenschappelijk onderzoek daarintegen...

Post eens een link naar dat onderzoek. Ben gewoon geïnteresseerd. No attack.
 
Wie is hier nou stom, degene die geen AAS gebruikt en zulke uitspraken als jij doet? Of degene die uitspraken doet n.a.v. zijn eigen ervaringen?

De eerste uitspraak waar wij allemaal wat aan hebben. Ajuu.

In de 9 jaar dat ik train heb ik meer dan genoeg gezien en ken ik genoeg mensen die ook op hoog niveau meedoen. Dat ik zelf nooit heb gekuurd doet er helemaal niet toe, want ik heb genoeg mensen gesproken die dit wel doen en daarvan heb ik ook zelf het resultaat gezien. Dus ik weet wel degelijk waar ik over praat.
Maargoed, dat jij met zulke argumentatie komt laat ook alweer zien over wat voor intelligentie jij beschikt. Discussiëren met mensen die simpelweg te stom zijn om logisch te kunnen redeneren heeft sowieso geen zin.

I'll say no more.

Verander je zin maar even. Degene die geen AAS gebruikt en ZICH BAZEERT OP WETENSCHAPPELIJK ONDERZOEK of degene die uitspraken doen nav zijn eigen ervaringen ;)

Aangezien elk lichaam anders is, zijn persoonlijke ervaringen maar heel beperkt nuttig in deze sport, zeker als het over mensen van jou leeftijd gaat.

Een wetenschappelijk onderzoek daarintegen...
Ik hoef niets te veranderen blinde aap. Even goed lezen, waar refereert hij naar wetenschappelijk onderzoek? En na je gebrekkig taalgebruik neem ik je al helemaal niet meer serieus.
 
Post eens een link naar dat onderzoek. Ben gewoon geïnteresseerd. No attack.

Staat al in dit topic, ik ga het dus niet opnieuw zoeken. Dacht dat Butchmcdick ofzo het gepost had, maar ben niet zeker.
 
Maar dan besef je achteraf dat AAS niet zo een wondermiddel is, maar dat het gaat om een goed dieet en doorzettingsvermogen. Grow up, lees uzelf beter in

Het komt over als of naturel gasten nooit 'optimaal' trainen en een voedingsschema hebben en daarom niet veel gains maken. En zodra iemand op AAS overstapt en gains maakt dan wordt het te danken aan een goede voeding en training.
 
Het komt over als of naturel gasten nooit 'optimaal' trainen en een voedingsschema hebben en daarom niet veel gains maken. En zodra iemand op AAS overstapt en gains maakt dan wordt het te danken aan een goede voeding en training.

Precies wat ik bedoel. Dan krijg je mongolen die natural helemaal niets kunnen, op jonge leeftijd gaan kuren, opeens veel gains maken door de AAS en dan doen alsof ze er alles van afkennen en alles aan hun levensstijl en doorzettingsvermogen ligt :rolleyes:

Spijtig dat er zo mensen bestaan, het is net door deze mensen dat er zo veel negatieve dingen over AAS verteld worden. Het merendeel van de mensen die kuren zijn gewoon normale mensen die er eerlijk voor uitkomen en ook toegeven dat het veel meer dan "een duwtje in de rug is".

Maar nee hoor, hier op DBB zou men nog beweren dat Jay ook mister O was geworden als hij natural was...

Nouja, als je wetenschappelijk bewezen dingen wilt gaan ontkennen, doe toch lekker verder. Iedereen hier weet hoe het zit, de gebruikers zelfs meer dan de niet gebruikers. Het toegeven tegenover jezelf is waarschijnlijk een stuk moeilijker.
 
Met AAS groei je vele malen sneller dan een natty persoon, waarom zitten mensen dat te ontkennen is mij een raadsel
 
Ach, wat maakt het ook uit. Als je een onderzoek wil gaan tegenspreken met "welles nietes" gezeur, zegt dat wel genoeg. Ik doe niet meer mee ;)

Destijds had ik een klasgenoot die een naposim kuurtje deed. En... hij was al twee weken aan het slikken voordat hij een abbo nam op de sportschool (dit is serieus geen grap).
Ja, hij kwam inderdaad aan. Vooral in zn schouders en nek -> vocht. Meer niet.
Kuurtje klaar, kilo'tjes weg.

Dat hele onderzoek kun je je reet mee afvegen, want bloedvolume, glycogeen, water en eventueel vet mag je nu eenmaal niet meerekenen als droge spiermassa. En netto spiermassa win je niet door niet te trainen/eten. Absoluut onmogelijk!

Wondermiddel? Tot op zekere hoogte.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 16:31 ----------

Met AAS groei je vele malen sneller dan een natty persoon, waarom zitten mensen dat te ontkennen is mij een raadsel

klopt natuurlijk! maar wat de meesten hier ontkennen, en terecht, is dat je zogenaamd netto spiermassa aan kan komen met AAS zonder te trainen of te eten.. omdat dat in een "onderzoekje" staat....

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 16:34 ----------

over dat onderzoek:
"2,7kg extra spiermassa" ... hier heb je het al....

Nogmaals vet, vocht en bloedvolume mag je niet meetellen! maar dat snappen de meesten niet denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Destijds had ik een klasgenoot die een naposim kuurtje deed. En... hij was al twee weken aan het slikken voordat hij een abbo nam op de sportschool (dit is serieus geen grap).
Ja, hij kwam inderdaad aan. Vooral in zn schouders en nek -> vocht. Meer niet.
Kuurtje klaar, kilo'tjes weg.

Dat hele onderzoek kun je je reet mee afvegen, want bloedvolume, glycogeen, water en eventueel vet mag je nu eenmaal niet meerekenen droge spiermassa. En netto spiermassa win je niet door niet te trainen/eten. Absoluut onmogelijk!

Wondermiddel? Tot op zekere hoogte.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 16:31 ----------



klopt natuurlijk! maar wat de meesten hier ontkennen, en terecht, is dat je zogenaamd netto spiermassa aan kan komen met AAS zonder te trainen of te eten.. omdat dat in een "onderzoekje" staat....
Het is wel degelijk een wondermiddel Kale, als je voeding, training en rust optimaal zijn in vergelijking met een naturel persoon. Wie niet traint of goed eet en AAS gebruikt zal alsnog gainen maar wie wilt nou 66% een kuur in als je begrijpt wat ik bedoel, ze zullen ook gelijk in de nakuur alles inleveren omdat de training of voeding slecht is.
 
Het is wel degelijk een wondermiddel Kale, als je voeding, training en rust optimaal zijn in vergelijking met een naturel persoon. Wie niet traint of goed eet en AAS gebruikt zal alsnog gainen maar wie wilt nou 66% een kuur in als je begrijpt wat ik bedoel, ze zullen ook gelijk in de nakuur alles inleveren omdat de training of voeding slecht is.

Kale ontkend toch niet dat het een wondermiddel is :)

Kwaliteits aas / hgh / insuline / juist dieet / optimale rust en training = wondermiddelen :cool: ;)
 
Zonder training en dieet zul je hooguit vocht vet winnen met alleen AAS geen kwaliteit dat is onmogelijk

Groep 1: Geen krachttraining + geen steroïden
Groep 2: Krachttraining + geen steroiden
Groep 3: Geen krachttraining + wekelijkse testosteron injectie (wekelijks 600mg testosteron enanthaat)
Groep 4: Krachttraining + wekelijkse testosteron injectie (wekelijks 600 mg testosteron enanthaat)


Het is geen verrassing dat groep 4 die testosteron geïnjecteerd kreeg na 10 weken krachttraining (3 keer per week) de meeste spiermassa had gekregen; 5,9 kg (13 pounds).

Groep 2 (de groep die aan krachttraining deed maar geen steroïden kreeg) werden ook enkele kilo's zwaarder. Zij konden rekenen op 2kg extra spiermassa (4,5 pounds).

Maar het meest opvallende was dat de mannen die testosteron wekelijks geïnjecteerd kregen en gedurende 10 weken op hun luie reet zaten, een duidelijke toename in spiermassa zagen, dat de spiermassa van groep 2 overtrof. Zij konden rekenen op 2,7kg extra spiermassa (6 pounds) terwijl ze geen dumbbell hadden aangeraakt


Uit het onderzoek dat hierboven staat vermeld:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/effecten-testosteron-op-spiergroei-krachttoename-mannen-308170/

En opnieuw wordt bevestigd (maar tevens kritiek op geleverd) door:
http://www.ergogenics.org/anabolica238.html
 
Laatst bewerkt:
Het is wel degelijk een wondermiddel Kale, als je voeding, training en rust optimaal zijn in vergelijking met een naturel persoon. Wie niet traint of goed eet en AAS gebruikt zal alsnog gainen maar wie wilt nou 66% een kuur in als je begrijpt wat ik bedoel, ze zullen ook gelijk in de nakuur alles inleveren omdat de training of voeding slecht is.

lees nou eens goed ;-) we zitten op 1 lijn..

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 16:46 ----------


zucht.. lees mijn post eens door..

zelfs 5,7 kilo DROGE spiermassa komt niemand aan met een simpele testkuur. zelfs niet als voeding en training op orde zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven