XXL Nutrition

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
zelfs 5,7 kilo DROGE spiermassa komt niemand aan met een simpele testkuur. zelfs niet als voeding en training op orde zijn.

Natuurlijk niet, maar stel dat het 5.7 kilo en 2.7 kilo VVM is, dan zal nog een groot deel spier zijn. Het effect zal dus veel minder groot zijn, maar het is er wel. Ik heb er trouwens nog een tweede link bij geplaatst, ik had iets te snel op "Antwoord verwerken" gedrukt.
 
Natuurlijk niet, maar stel dat het 5.7 kilo en 2.7 kilo VVM is, dan zal nog een groot deel spier zijn. Het effect zal dus veel minder groot zijn, maar het is er wel. Ik heb er trouwens nog een tweede link bij geplaatst, ik had iets te snel op "Antwoord verwerken" gedrukt.

die 5,7 is van de getrainde mensen.... you do the math met de ongetrainde mensen.... ;-) you got it.

edit: 5,9kg..
 
Edit: zie dat dit al een pagina eerder is gepost.
 
Laatst bewerkt:
Mijn goede daad voor vandaag is ook weer verricht MoMass is nu lid van team Absolute power. En zo is weer bewezen dat ik mensen echt wel help
 
vet!
Gefeliciteerd man!
 
Hij zal zelf misschien ook nog wel bekend maken.
 
aas is wel degelijk een wondermiddel. elke lul weet dat. kom aub niet met bullshit artikelen aan die methodologisch gezien ****ed zijn.
 
Meeste zullen mij ondertussen wel kennen van het forum,facebook,geproken op wedstrijden of allemaal. Leden ontmoeten in het echt is altijd leuk de gezichten achter de post te zien. Dit jaar had ik voor mezelf besloten om een wedstrijd te gaan draaien. Mijn motivatie komt voornamelijk nog van mijn jeugd toen ik veel interesse had in BB maar het niet zag zitten dit ook te doen. Mijn droom was wel ooit wedstrijd BBer worden en mijn grote inspiratie was mijn oma zij zij altijd doe wat je wilt je kunt het. Vorig jaar kwam ze onverwachts te overlijden en mijn laatste belofte was dan ook ik zou mijn dromen achterna gaan. Het was hard werken maar het is me wel gelukt. En dit in slechts 1 jaar trainen.
Mogen het duidelijk zijn voor de jongens die volgend jaar de flex cup willen doen maar zich niet goed genoeg vinden kijk dan naar hoe ik eruit zag in januari en zeg het dan nog eens ;). 1jaar volledige toewijding en wie weet waar jij staat.


Ik snap niet meer waar dit topic over gaat. Al diegene die Jesse zo verdedigen kijk eens HEEL goed naar bovenstaande post. Hij raad hier zo goed als AAS gebruik aan om op 1 jaar tijd mee te kunnen draaien.

Is dit dan waar het op moet komen? Iemand die AAS gebruik aanmoedigt en verbloemt? Die allerhande supplementen gaat aanpraten en de werking van elk van deze producten super heeft bevonden, maar er niet bij zegt dat dit door zijn AAS gebruik komt.

Als een nieuweling dit topic erop naleest gaat hij leren dat kuren oke is, zeker als je een beginner bent. Jaren naturel trainen? Nergens voor nodig man, meteen aan de AAS en wedstrijdjes knallen jeweetwel?

Sorry, maar als dit het uithangbord is voor B&F en als dit kan worden goedgesproken door andere members van dit forum...dan is het erg gesteld met het BB wereldje!

Zijn Facebook en dergelijke erbij halen is ook niet mooi, al heeft hij zelf alles al wel eens gepost, dat was in dit topic niet nodig.

Ik had gewoon graag gehad dat Jesse BB op een andere manier zou promoten dan dit.
 
Mijn goede daad voor vandaag is ook weer verricht MoMass is nu lid van team Absolute power. En zo is weer bewezen dat ik mensen echt wel help

Wat is team Absolute Power?
Volgens mij heb ik wat gemist.
 
Ik snap niet meer waar dit topic over gaat. Al diegene die Jesse zo verdedigen kijk eens HEEL goed naar bovenstaande post. Hij raad hier zo goed als AAS gebruik aan om op 1 jaar tijd mee te kunnen draaien.

Is dit dan waar het op moet komen? Iemand die AAS gebruik aanmoedigt en verbloemt? Die allerhande supplementen gaat aanpraten en de werking van elk van deze producten super heeft bevonden, maar er niet bij zegt dat dit door zijn AAS gebruik komt.

Als een nieuweling dit topic erop naleest gaat hij leren dat kuren oke is, zeker als je een beginner bent. Jaren naturel trainen? Nergens voor nodig man, meteen aan de AAS en wedstrijdjes knallen jeweetwel?

Sorry, maar als dit het uithangbord is voor B&F en als dit kan worden goedgesproken door andere members van dit forum...dan is het erg gesteld met het BB wereldje!

Zijn Facebook en dergelijke erbij halen is ook niet mooi, al heeft hij zelf alles al wel eens gepost, dat was in dit topic niet nodig.

Ik had gewoon graag gehad dat Jesse BB op een andere manier zou promoten dan dit.

Jij, en al die andere pijpzeikerds hadden gewoon graag gewild dat ie liegt, ignorance is bliss. Ja, dan had ie jullie respect wel gehad :rolleyes:
I'm out :(
 
Jij, en al die andere pijpzeikerds hadden gewoon graag gewild dat ie liegt, ignorance is bliss. Ja, dan had ie jullie respect wel gehad :rolleyes:
I'm out :(
Waar haal je dat nu weer vandaan?
Het valt me op dat alle mensen die hem verdedigen vrij kortzichtig zijn.

Ik wil niet dat ie liegt, het is goed dat hij eerlijk is.

Maar als je op 1 jaar tijd zot kuurt en dan gaat zeggen dat je er bent geraakt met volledige toewijding. BS, ik keur kuren niet af. Maar 1 jaar lang kuren en dit dan benoemen als toewijding? Beetje spijtig.

Vooraleer er weer blindelings zou gereageerd worden:

Originally Posted by jesse2010 [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mogen het duidelijk zijn voor de jongens die volgend jaar de flex cup willen doen maar zich niet goed genoeg vinden kijk dan naar hoe ik eruit zag in januari en zeg het dan nog eens ;). 1jaar volledige toewijding en wie weet waar jij staat.

Edit:

Ik wil ook niets afbreken aan Jesse zijn resultaat, het is eerder zijn hele houding eromheen.
 
Het merendeel van de pro's begon met juicen als tiener, daar zeikt toch ook niemand over?

Jesse, ga gewoon door je dromen na te jagen en lach iedereen over 10 jaar uit als je op de Olympia staat, eens kijken wie dan nog gaat roepen dat het kwam omdat je "meteen" aan de roids ging :cool:
 
Het is misschien zinvol als meer wordt gerefereerd aan artikelen van ergogenics zodat eea wordt onderbouwd. Dan wordt het topic ook leerzaam, nu is het vooral amusant, beter dan de prive zelfs. Misschien wel jammer voor mensen die heel erg met BB bezig zijn en hier door hun omgeving direct mee geassocieerd worden.

Wellicht een aardige voor mensen die benieuwd zijn naar de mogelijkheden als natty; op mijn log (klik op signature) staan links en voorbeeld berekeningen van wat je als natty maximaal kunt bereiken. Hopelijk zullen mensen hierdoor eerst hun natuurlijke max opzoeken.

Sorry, nu weer on topic. Whatever The topic may be.
 
Thnks voor de positieve leuke opmerkingen vind ik leuk. Ik ga ook zeker door en uiteraard ga ik staan lachen als ik mijn top bereikt heb en de rest nog twijfelt of ze wel natty aan hun max zitten
 
Thnks voor de positieve leuke opmerkingen vind ik leuk. Ik ga ook zeker door en uiteraard ga ik staan lachen als ik mijn top bereikt heb en de rest nog twijfelt of ze wel natty aan hun max zitten
wat is jouw ''top'' ?
 
wat is jouw ''top'' ?

Dat is moeilijk te zeggen natuurlijk. Ik weet niet waar mijn genetische grens licht dus dat is gewoon opzoeken. En uiteraard wat heb je ervoor over tegen welke prijs wil je groot worden
 
Dat is moeilijk te zeggen natuurlijk. Ik weet niet waar mijn genetische grens licht dus dat is gewoon opzoeken. En uiteraard wat heb je ervoor over tegen welke prijs wil je groot worden
Met aas had je toch geen genetisch grens ???
 
Je kan zeggen wat je wil Jesse, maar je topic heeft wel een fixe boost gehad afgelopen dagen. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven