XXL Nutrition

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik voetbal er ook bij en zit niet altijd aan de shakes en weekend zuip ik nog een beetje dus ben ook weer niet extreem oplettend.
 
Alsof een paar weken op dieet gaan zwaarder afzien is als strongman of powerlifting, only on Dbb :roflol:
 
Alsof een paar weken op dieet gaan zwaarder afzien is als strongman of powerlifting, only on Dbb :roflol:

Misschien moet je hem eens meenemen naar een van je trainingen? Als ik je onlangs bezig zag in die video dan denk ik dat het rap gedaan is :D
 
ja ik voetbal er ook bij en zit niet altijd aan de shakes en weekend zuip ik nog een beetje dus ben ook weer niet extreem oplettend.

Oh ja, dan is het logisch...als je die shakes niet altijd gebruikt dan wordt het niks...
 
ja ik voetbal er ook bij en zit niet altijd aan de shakes en weekend zuip ik nog een beetje dus ben ook weer niet extreem oplettend.

wat zit je dan hardcore te doen met ik vreet me de tering
je eet eigenlijk nauwelijks en je zuipt teveel
 
Er is toch hoop voor mij, brb aas kopen :roflol:

Wel respect, zou t je niet na doen.
 
Je hebt echt geen reet verstand van powerliften... er zijn zat powerlifters die 10% staan. Daarnaast al dat gezeik over aas is overrated. **** that, alleen mensen die zich vol spuiten en nog steeds niet huge zijn roepen dat. Had je maar 5x5 moeten doen inplaats van dat gepomp, was je wat meer gegroeid. Bodyenfitshop crew? Hopelijk kicken ze je eruit, slechte reclame dit.

Verstandigste post tot nog toe in dit topic.
 
Alsof een paar weken op dieet gaan zwaarder afzien is als strongman of powerlifting, only on Dbb :roflol:

op zero carbs 100 reps leg pressen doet ongeveer even veel pijn als 300kg deadliften :trollface:
 
Lifts tellen toch niet boven de 10%? :trollface:
 
op zero carbs 100 reps leg pressen doet ongeveer even veel pijn als 300kg deadliften :trollface:

watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png
 
Alsof een paar weken op dieet gaan zwaarder afzien is als strongman of powerlifting, only on Dbb :roflol:

Niet echt vergelijkbaar. Het is een andere manier van afzien. Voor de rest is het natuurlijk wel bullshit wat er verder over powerlifters gezegd wordt. Vind het wel jammer dat het de laatste tijd op DBB echt powerlifters vs bodybuilders is. Beiden zijn gewoon een mooie variatie op krachttraining, hetgeen we toch allemaal gewoon graag doen. Jammer dat we zelfs met dezelfde hobby niet kunnen overeenkomen.
 
Niet echt vergelijkbaar. Het is een andere manier van afzien. Voor de rest is het natuurlijk wel bullshit wat er verder over powerlifters gezegd wordt. Vind het wel jammer dat het de laatste tijd op DBB echt powerlifters vs bodybuilders is. Beiden zijn gewoon een mooie variatie op krachttraining, hetgeen we toch allemaal gewoon graag doen. Jammer dat we zelfs met dezelfde hobby niet kunnen overeenkomen.

Waarom, is toch juist goed, beetje discussie en actie op het forum. Ik zie t een beetje als de mooiboys vs de boertjes:D
 
Alsof een paar weken op dieet gaan zwaarder afzien is als strongman of powerlifting, only on Dbb :roflol:

Toevallig ken ik en train ik wel eens met 2 jongens die op (denk ik) hoog niveau powerliften cq benchpressen (Ruud gransier en Stephan Laschet) en die jongens trainen echt echt echt dodelijk zwaar maar qua dieet komt wat hun doen qua discipline niet in de buurt van de gemiddelde C bodybuilder, laat staan B of A atleten, je moet alles in perspectief zien, zo ken ik ook tig "wannabe" powerlifters die eigenlijk wilden bodybuilden maar simpelweg niet de discipline hebben langer dan 3 dagen op dieet te gaan en met pijn en moeite ondanks kuren onder de 15% komen en daarom zijn ze zichzelf dan maar powerlifter gaan noemen :)
 
Laatst bewerkt:
Toevallig ken ik en train ik wel eens met 2 jongens die op (denk ik) hoog niveau powerliften cq benchpressen (Ruud gransier en Stephan Laschet) en die jongens trainen echt echt echt dodelijk zwaar maar qua dieet komt wat hun doen qua discipline niet in de buurt van de gemiddelde C bodybuilder, laat staan B of A atleten, je moet alles in perspectief zien, zo ken ik ook tig "wannabe" powerlifters die eigenlijk wilden bodybuilden maar simpelweg niet de discipline hebben langer dan 3 dagen op dieet te gaan en met pijn en moeite ondanks kuren onder de 15% komen en daarom zijn ze zichzelf dan maar powerlifter gaan noemen :)

Dat zijn over het algemeen alleen geen serieuze wedstrijd powerlifters. Ik heb ook genoeg mensen gezien die wilden powerliften en dachten "**** it, ik word niet zo snel sterk" en maar gaan "bodybuilden". Maar dat zijn dan ook geen wedstrijdbodybuilders, maar je snapt het idee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven