AndroidHealthClinic

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ow okee en jesse junior geen voetbal of zo??

Nog niet die is pas 2 dus ben benieuwt als hij wil sporten welke sport hij gaat doen ik sta er toch wel achter en zal hem altijd steunen en helpen
 
Oh, ja ik vind alle muziek wel leuk eigenlijk, vooral Top 40 vind ik erg goed altijd.
 
Nice man.lijkt me wel een voetbal of basketball type
 
Ben je weer terug van de psychiater?

Dit is een inkoppertje maar ik zal netjes blijven waarom ik dat nog doe weet ik niet blijkbaar mag je hier alles zeggen op dit forum. Ik was ergens wat jou geen **** aan gaat

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 00:04 ----------

Oh, ja ik vind alle muziek wel leuk eigenlijk, vooral Top 40 vind ik erg goed altijd.

Ok dat kan heb in persoonlijk niks mee

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 00:05 ----------

Nice man.lijkt me wel een voetbal of basketball type

De toekomst zal het zeggen
 
Dit is een inkoppertje maar ik zal netjes blijven waarom ik dat nog doe weet ik niet blijkbaar mag je hier alles zeggen op dit forum. Ik was ergens wat jou geen **** aan gaat

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 00:04 ----------



Ok dat kan heb in persoonlijk niks mee

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Geen badass maar een beetje normaal reageren zoals de forum regels eisen mag best. Maar ja dat schijnt moeilijk te zijn voor kleine kinderen
 
Dat noemen ze epic welkom in de crèche
 
Beledigende opmerking ja ik zie dat als beledigend.


Zich beledigd voelen is dan ook een subjectieve ervaring, want niet iedereen zal zich even snel aangevallen of vernederd voelen. Ook zijn er culturele, religieuze en nationale verschillen

vrij subjectief een belediging...
 
Minder dan Jesse in ieder geval, hij heeft 2 accounts. Misschien toch even rapporteren :D

1 account check ip adressen en je ziet het zelf. Maar ga vooral zo lekker kinderachtig door laat echt zien wat een respectloos zooitje het is

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 00:14 ----------

Zich beledigd voelen is dan ook een subjectieve ervaring, want niet iedereen zal zich even snel aangevallen of vernederd voelen. Ook zijn er culturele, religieuze en nationale verschillen

vrij subjectief een belediging...

Maakt niet uit ik zie dat zo dus dan is dat zo voor mij.
 
Kijk hem doordraaien dan, komt omdat hij 1 jaar lang 1000mg in zijn kontje prikte. This is the result don't do drugs kids they are bad mmmmkay.
 
Kijk hem doordraaien dan, komt omdat hij 1 jaar lang 1000mg in zijn kontje prikte. This is the result don't do drugs kids they are bady mmmmkay.

Noem je dat doordraaien ik ben nog steeds rustig. Want je zal zien als in boos word krijgen jullie je zin dus ik blijf rustig
 
Er is op dit moment wel iets waar ik spijt van heb. En dat is dat ik bereid ben iedereen altijd te helpen en ik al zeer veel voor bepaalde mensen en bedrijven heb gedaan. En wat krijg je voor waardering van mensen helemaal nul komma nul. En dan klagen ze maar dat alles duur is en supps goedkoper zouden moeten en huilen voor gratis samples. Ik zelf organiseer daarom niks voor de leden jammer voor de goede jongens maar die kenne mij Prive ook spreek ik via Facebook en die help ik dan ook

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 00:20 ----------

@jesse: o really? ;)

Hier staan je foto's van 2004+2005 nog op. "één jaar trainen" zeg je dan.

Jij krijgt een lintje en mag bij de club voor mensen zonder leven
 
Jesse, stop nou maar met doen alsof je de baas van B&F bent :D niemand gaat ervan wakker liggen dat jij hen geen diensten meer bewijst, behalve je denkbeeldig vriendje of het andere deel van je gespleten persoonlijkheid misschien.
 
Sodemieter toch een end op man, je hebt hier nu al vierentwintig keer lopen verkondigen dat je zo ontzettend veel mensen helpt, en dat zal allemaal best, maar loop niet zo naar complimentjes te vissen. Mensen moesten zich doodschamen als ze jouw hulp nodig hadden.

Sluit dit topic gewoon en spuit jezelf lekker plat als je dat wilt maar ga jezelf niet in de hemel lopen prijzen. Siert je totaal niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven