MuscleMeat

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jesse: De Franse Grondwettelijke Raad heeft geoordeeld dat de "Rijkentaks" het gelijkheidsbeginsel schendt. Wat is jouw mening daaromtrent?
 
Sodemieter toch een end op man, je hebt hier nu al vierentwintig keer lopen verkondigen dat je zo ontzettend veel mensen helpt, en dat zal allemaal best, maar loop niet zo naar complimentjes te vissen. Mensen moesten zich doodschamen als ze jouw hulp nodig hadden.

Sluit dit topic gewoon en spuit jezelf lekker plat als je dat wilt maar ga jezelf niet in de hemel lopen prijzen. Siert je totaal niet.

Sinds ik advies krijg van Jesse2010 maak ik de gains van mijn leven.
 
Jesse, stop nou maar met doen alsof je de baas van B&F bent :D niemand gaat ervan wakker liggen dat jij hen geen diensten meer bewijst, behalve je denkbeeldig vriendje of het andere deel van je gespleten persoonlijkheid misschien.

Ik doe voor B&F gewoon mijn ding
 
Sinds ik advies krijg van Jesse2010 maak ik de gains van mijn leven.
Geweldig dit :D

even OT; wat voor een gekke topics heb jij aangemaakt op die andere acc?

[Link niet meer beschikbaar]
 
Sodemieter toch een end op man, je hebt hier nu al vierentwintig keer lopen verkondigen dat je zo ontzettend veel mensen helpt, en dat zal allemaal best, maar loop niet zo naar complimentjes te vissen. Mensen moesten zich doodschamen als ze jouw hulp nodig hadden.

Sluit dit topic gewoon en spuit jezelf lekker plat als je dat wilt maar ga jezelf niet in de hemel lopen prijzen. Siert je totaal niet.

Mensen moeten zich doodschamen dat ze hier zitten puur om iemand die wel wat doet eronderuit te halen daar moeten mensen zich voor schamen. En ik gebruik minder dan sommige leden hier en die hebben dan ook een kansloos fysiek wie is er dan gek ?.
 
Geweldig dit :D

even OT; wat voor een gekke topics heb jij aangemaakt op die andere acc?

[Link niet meer beschikbaar]

Hij heeft blijkbaar wel even een spelcursus gevolgd, nu kan hij tenminste al punten en komma's gebruiken. Niet slecht, gezien zijn beperkte mentale capaciteiten. We moeten nog respect gaan krijgen voor hem!
 
Mensen moeten zich doodschamen dat ze hier zitten puur om iemand die wel wat doet eronderuit te halen daar moeten mensen zich voor schamen. En ik gebruik minder dan sommige leden hier en die hebben dan ook een kansloos fysiek wie is er dan gek ?.

Noem eens iemand anders die ook zo een gestoorde kuur als jij gedaan heeft, een heel jaar lang, vanaf het begin van zijn trainingsperiode al. Juist ja, helemaal niemand.
 
Mensen moeten zich doodschamen dat ze hier zitten puur om iemand die wel wat doet eronderuit te halen daar moeten mensen zich voor schamen. En ik gebruik minder dan sommige leden hier en die hebben dan ook een kansloos fysiek wie is er dan gek ?.

Jij toch?
 
Sodemieter toch een end op man, je hebt hier nu al vierentwintig keer lopen verkondigen dat je zo ontzettend veel mensen helpt, en dat zal allemaal best, maar loop niet zo naar complimentjes te vissen. Mensen moesten zich doodschamen als ze jouw hulp nodig hadden.

Sluit dit topic gewoon en spuit jezelf lekker plat als je dat wilt maar ga jezelf niet in de hemel lopen prijzen. Siert je totaal niet.
inb4 jesse keert niet terug uit de sauna



:o
 
Net ff hele topic doorgelezen, wel geamuseerd. Iig chapeau daarvoor.
 
Momenteel bekijken: 17 gebruiker(s) (12 leden en 5 gasten) dit topic
 
Lol daar is ie ook al goed gebashed geweest :D super wel dat je zijn info erbij hebt gehaald :p

Weet je wat me in dat topic opvalt? Dat bijna iedereen Jesse uitlacht, en hij het niet lijkt door te hebben. Hij reageert alsof hij heel populair denkt te zijn. Merk ik in veel topics, trouwens.
 
Volgens is dit alles 1 grote jarenlange trollactie van hem. Hij komt gewoon te achterlijk over om nog geloofwaardig te zijn.
 
lol staat ook even je adres en alles bij, brb aangeven bij politie voor drugs
 
En toch zijn er nog bedrijven die hem willen sponsoren...

Correctie: 1 bedrijf. Hij gaf zelf toe dat hij bij B&F en Absolute Power nooit iets van een contract heeft gezien. Van aan het lijntje houden gesproken :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven