XXL Nutrition

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Correctie: 1 bedrijf. Hij gaf zelf toe dat hij bij B&F en Absolute Power nooit iets van een contract heeft gezien. Van aan het lijntje houden gesproken :roflol:

Tuurlijk. Bij B&F heeft hij gewoon een mailtje gestuurd en gesmeekt om free stuff, omdat hij al honderden en honderden posts voor hun gemaakt had.
 
Tuurlijk. Bij B&F heeft hij gewoon een mailtje gestuurd en gesmeekt om free stuff, omdat hij al honderden en honderden posts voor hun gemaakt had.

Half DBB loopt leeg als er een raad t product en win wat wedstrijd is dus ik gok niet dat Jesse de enige is :roflol:
 
Half DBB loopt leeg als er een raad t product en win wat wedstrijd is dus ik gok niet dat Jesse de enige is :roflol:

Haha dat weet ik wel zeker ;). Alleen mag ik hier niks over zeggen maar soms inderdaad lachwekkend.
 
oud en nieuw lekker whey shakies drinken he!
 
Jesse, Vwb je taalgebruik wil ik adviseren zo kort mogelijke zinnen te hanteren. Dit vergroot verbetert de leesbaarheid van je volgende post, waar we reikhalzend naar uitkijken.

Je hebt een contract. Is het dan niet de bedoeling dat je advies geeft over hun producten?

Daarom wederom de legitieme vraag: welke creatine en shakes raad je aan?
 
Laatst bewerkt:
Creatine monohydraat en een whey met veel eiwit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven