Fitness Seller

Mijn tweede kuur en eerste injectie kuur CCNP (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe is de resultaat na de 4de prik?

Hoe zwaar ben je nu? Wat is je vet%
 
Heb je een foto? Van voor je 1ste kuur toen je nog 81Kg was en nu?
 
Vorige week de vierde prik gehad en geen problemen.
Gisteren de vijfde prik en ook hier geen problemen mee gehad.

Zaterdag nog even op de weegschaal gestaan en vet % gemeten.

Woog 96.9 met 12 % vet.

Ik merk ook dat het trainen nog beter gaan, alleen het vele eten daar krijg ik een beetje moeite mee. Alles komt mijn strot uit.

Tot de volgende keer :D
 
richard2003 zei:
Heb je een foto? Van voor je 1ste kuur toen je nog 81Kg was en nu?

Ja die heb ik wel ergens, misschien als ik klaar ben met deze kuur, dan zet ik wel wat op het forum
 
richard2003 zei:
Al een tijdje nix gepost! Hoe gaat de kuur?


Het gaat goed, ik heb het de laatste tijd heel erg druk.
Het behoorlijk goed, ben inmiddels al over de 100 kilo en heb wat problemen met eten.
Krijg het soms niet meer weg.

Als ik wat meer tijd heb dan zal ik wat meer schrijven
 
Oke gasten, ik heb een tijdje niets vanmij laten horen, druk geweest en weinig tijd gehad om te internetten.
Mijn kuur is afgelopen, heb de 100 gehaald en ben daarna op vakantie gegaan, drie weken naar zuid-spanje.
Zit nu op 98 kilo, ben dus 2 kilo kwijt, komt omdat je in spanje niet echt goed kan eten. en drie weken niet getraind.
Zaterdag ga ik beginnen met de nakuur, hmm nog even kijk hoe ik dit ga doen.
Ik heb helaas in deze kuur, niet echt heel erg super gegeten, een hoop dingen kwamen mijn strot uit, maar ben toch er tevreden met het resultaat en ben ook blij dat alles zo goed verlopen is.
 
Dus je bent tijdens je kuur op vakantie geweest? Of heb je tussen je kuur en na-kuur vakantie gehad?

Volgens mij had je of beter je kuur kunnen uitstellen of je vakantie, of natuurlijk eerder je kuur moeten beginnen.

Verder wel goede resultaten, hoop dat je je foto's ook nog even post ter vergelijking.
 
Ja ik heb één injectie in de vakantie in mijn bil moeten doen, het kon even niet anders.
En foto's dat weet ik nog niet, eerst even kijken wat ik vast kan houden. en daarna rustig het overige vet cutten.
 
Back
Naar boven