MuscleMeat

Mijn 'vakantie'

Bezoekers in dit topic

Minder kerel!
Hopelijk volgende keer een betere vakantie!
 
Dat je hotel k*t was had je op voorhand kunnen zien aan de prijs en op het internet. Er zijn genoeg sites te vinden met hotelreviews. Dat jij ziek bent geworden en je vrienden niet wijst erop dat jij iets fout hebt gedaan.

Leer uit je fouten kerel en zorg er voor dat je dit niet meer tegenkomt de volgende keer.
 
En aardig zijn ho maar... :wave:

Ja echt. Tsunami heeft een punt, toeristen zijn meestal niet bepaald het meest leuke slag volk. Vooral niet als ze in groepen over straat lopen, dronken zijn en uit Engeland komen (pleonasme).

Maar toch is mijn ervaring in de toeristische gebieden dat het echt geen zak uitmaakt hoe je je gedraagt, de Spanjaarden moeten je niet en laten dat ook merken.

Een voorbeeld wat ik redelijk typerend vond voor Spanje:
Ik loop met mijn hartediefje door het stinkende en van de vieze k*tzigeuners vergeven Granada (dat overigens qua gebouwen echt prrrrrrrachtig is). En mijn vriendin wil een ijsje. Dus loop ik een café in waar ze ijs verkopen, haalt 2 magnums uit de vriezer en vraagt in het Engels wat ze kosten aan de man achter de bar. De man antwoordt in Engels zonder me aan te kijken, en rekent daarna met me af zonder me aan te kijken. Dan maak ik het ijsje open, blijkt de hele bende half gesmolten en het ijs is gebroken waardoor de bovenste helft er direct afflikkert. Dus je loopt weer naar binnen en vraagt met je vriendelijkste glimlach of je het ijsje mag ruilen, met stroop vang je meer vliegen als met azijn. Plotseling kan de man achter de bar alleen nog maar Spaans en negeert hij me compleet. Toen heb ik gewoon een nieuwe magnum uit de vriezer gepakt waarop de Spanjaard onvriendelijk begon te doen. Toen heb ik hem met mijn gemeenste gezicht in het Nederlands uitgescholden en ben weggelopen. Hij deed verder niks behalve een beetje schelden.
En zo heb ik nog wel meer voorbeelden. Zoals toen mijn schoonzus, die vloeiend Spaans spreekt, een pizza moest afrekenen die ze niet had gegeten omdat hij verbrand was. Toen moest ik ook onvriendelijk doen om normaal behandeld te worden. Of toen de ober van een steakrestaurant ons in een leeg restaurant aan een tafeltje vlak naast de plee wilde zetten. Of al die keren dat bedienend personeel me behandelde als een lepra patient. Of die keer dat de receptioniste haar lach niet kon inhouden toen ik klaagde over kakkerlaken op de hotelkamer.

Ik hoef niet als een koning behandelt te worden maar ik weiger me te laten naaien. Het grote voordeel aan Spanjaarden is dat ze gemiddeld een stuk kleiner zijn als mij en dus durven ze me niet aan te pakken, dus ik scheld ze verrot en als ze dan de boze geëmotioneerde mediterraan gaan uithangen lach ik ze uit. Porrelavorredeputa **** you.:flipoff:

Niet iedere Spanjaard is zo (denk ik), maar in de toeristische gebieden zijn het allemaal arrogante onbeleefde hufters. En de wijven zijn klein en dik en hebben een snor.
 
hehe! Heerlijk! :D
 
Dat je hotel k*t was had je op voorhand kunnen zien aan de prijs en op het internet. Er zijn genoeg sites te vinden met hotelreviews. Dat jij ziek bent geworden en je vrienden niet wijst erop dat jij iets fout hebt gedaan.

1. tussen de hotelreviews zaten heel positieve reacties. op reviews kun je overigens nooit afgaan vind ik. berust vaak op subjectieve informatie.

2 heel knap dat jij van tevoren kan zien of er in eten een bacteriele toxine (gifstoffen) zit, meeste mensen kunnen dit niet.
 
Damn zit je een heel jaar te wachten tot je eindelijk weg kan, en dan krijgje dit. gelukkig ben je er weer bevenop! volgende vakantie word vast en zeker beter ;)
 
Ja ik hoop het wel, ik heb heel wat in te halen :)
 
ksnap niet waarom hij word aangevallen van dit had je kunnen weten en dit en dat... Volgens mij heeft hij gewoon normaal preventief gehandeld zoals iedereen zijn vakantie in zou gaan... anayways shit happens :D
 
ja ik voel me nu weer goed gelukkig, vanavond maar weer eens lekker trainen dacht ik zo.

deze week gedoe met verzekering afhandelen en dan deze vakantie maar zo snel mogelijk vergeten.

Ik ben trouwens 5 kilo afgevallen!!!! teringzooi!!:mad:

Haha dat zou voor mij ideaal zijn.
Maar echt vreselijk dat zoiets in je weekje vakantie moet gebeuren... zo zonde! zijn je vrienden nog wel een keer langsgeweest in 't ziekenhuis eigenlijk?

EDIT: ik lees net de rest, je hoeft geen antwoord te geven op m'n vraag :p
 
Laatst bewerkt:
gemiddelde cijfer is een 7.6 dus zo negatief is men gemiddeld niet.
 
Mijn vakantie eindigde met de narcotica van Bodrum aan tafel , om een heel lastig mannetje op te pakken.
Voor mij ff geen Gümbet meer ...was er 3 dagen .
Het was een moederdag kado :(
 
Zonde man!

Maar van onbeschofte Spanjaarden heb ik in Barcelona niets gemerkt. Allemaal superrelaxed.
 
Mijn vakantie eindigde met de narcotica van Bodrum aan tafel , om een heel lastig mannetje op te pakken.
Voor mij ff geen Gümbet meer ...was er 3 dagen .
Het was een moederdag kado

dat is ook niet wat je er van tevoren van verwacht. helaas shit happens. :(
 
Back
Naar boven