Fitness Seller

Mijn 'vakantie'

Bezoekers in dit topic

Verdoet bro! Damn...

Ik ga morgen ook op vacantie naar Egypte, en daar is het eten ook allemaal zo gaar als wat. Ik neem zelf wat zooi mee, brinta, tonijn, whey en lijnzaadolie zodat ik teminste nog wat degelijke voeding binnen krijg daar. Zat daar vorig jaar ook flink aan de dunne. Verder maar hopen dat er ergens een MacD of KFC zit ofzo.

Misschien heb je het wel opgelopen van het water daar, trust me. Slechts in een handjevol landen kun je veilig het kraanwater drinken, Spanje behoort daar niet toe.

In Spanje ruikt het kraanwater naar zwembad :(

k*t voor je man volgend jaar dubbel zo hard inhalen dan ;)

Misschien heb je het wel opgelopen van het water daar, trust me. Slechts in een handjevol landen kun je veilig het kraanwater drinken, Spanje behoort daar niet toe.

tja misschien dat ik een paar druppels heb binnengekregen met douchen, maar ik heb er wel extra opgelet, zelfs met tandenpoetsen heb ik fles water uit de supermarkt gebruikt.

SHUTTERSPEED zei:
Het ergste is nog wel dat ik niks heb kunnen versieren in dat walhalla van vrouwen :mad:

Dat is inderdaad zeer zonde.
Vakantie aan de Spaanse costa: vreten, strand, stappen, nken.
En het kan dan inderdaad een waar walhalla zijn :) :hornyna:

Ik moet alles nog regelen met de verzekering. Gisteren gebeld, nu sturen ze eerst schadeformulier op.

Mijn vakantie was 650 euro behoorlijk duur op zich voor 8 dagen, zeker gezien de staat van het hotel/slechte eten wat ze serveerden. (waardoor we extra kosten hadden door te gaan eten in restaurantjes)

Nu is het even afwachten wat er vergoed word, behalve gemiste vakantiedagen (de dagen dat ik in het ziekenhuis lag) hebben mijn vrienden ook nog 200 euro taxikosten gemaakt (taxi was 100 euro heen en terug van hotel naar ziekenhuis - euro per kilometer ongeveer)

maar je hebt wel goed uit kunnen rusten in dat ziekenhuis dus?

kamikaza zei:
Hmm is mooi k*t man. Op vakantie wacht je het hele jaar en dan krijg je dit.

Het is allemaal maar relatief. De TS kan het tenminste nog navertellen. Hier in de buurt is een jongen van 21 gaan bergklimmen in Zwitserland. Van 200 meter omlaag gevallen. Morsdood natuurlijk. (had wel precies dezelfde gedachten 'die jongen heeft zich gewoon het hele jaar op zijn vakantie liggen verheugen, en dan krijgt ie dit)

maar je hebt wel goed uit kunnen rusten in dat ziekenhuis dus?

ja dat zeker, het bed was er bijna nog beter als thuis ;)

Het is allemaal maar relatief. De TS kan het tenminste nog navertellen. Hier in de buurt is een jongen van 21 gaan bergklimmen in Zwitserland. Van 200 meter omlaag gevallen. Morsdood natuurlijk. (had wel precies dezelfde gedachten 'die jongen heeft zich gewoon het hele jaar op zijn vakantie liggen verheugen, en dan krijgt ie dit)

Wtf! dat is heftig verhaal ook.

Toen ik trouwens 2 dagen in het ziekenhuis lag werd er nog een nederlandse jongen binnengebracht die had een blinde darm infectie. Een hele flinke, Als hij nog paar dagen had doorgelopen daar mee had ie het waarschijnlijk ook niet overleefd.

Als ex-Spanje bewoner (9 jaar o.a. Lloret) zal ik je nu met wat zaken uit de mauwdroom helpen beste Shutter.

Want er zijn een aantal dingen die je had kunnen weten:

-Pas om 13:00 uur in je kamer kunnen? Staat in de reisgids vermeld, en is algemeen bekend.

-Bedden te kort/te smal? Typerend voor zuid-Europese bestemmingen.

-Geen airco?? Whahaha! Wat dacht je dan kerel? Voor die afbraakprijzen daar ook nogeens AIRCO op je kamer? Kom op zeg. :roflol:

-De werkster kwam om 9:00 uur...lieverd toch! Daar kun je afspraken over maken met de receptie! Gewoon even naar beneden lopen en vragen.

-Water drinken tijdens/na het kotsen? Nooit doen! Je maakt de boel alleen maarf meer van streek. Heb je meerdere keren gedaan, na 2 keer zou je het toch moeten weten.

-Receptionist noemt prijs van dokter: Logisch. 99% van de k*ttoeristen wil geen doc meer betalen na het horen van de prijs.

- Zonder t-shirt taxi niet in? In Nederland ook niet. Bezwete lichamen vernielen je interieur, en het stinkt.

-Ziekenhuis waar je was geweest is Hospital Comercal de Blanes. Prima ziekenhuis, ben er 2 keer geopereerd en talloze malen behandeld aan verwondingen. Wees blij dat je snel aan de beurt was. Wachttijden zijn daar vaak 2-3 uur.

Zo, dat waren even mijn opmerkingen bij je verhaal.

PS: Zie dat je in het Flamingo hebt gezeten :D :roflol:

-De werkster kwam om 9:00 uur...lieverd toch! Daar kun je afspraken over maken met de receptie! Gewoon even naar beneden lopen en vragen.

wisten wij veel, hebben we dan ook volgende dag meteen geregeld.

Ziekenhuis waar je was geweest is Hospital Comercal de Blanes. Prima ziekenhuis, ben er 2 keer geopereerd en talloze malen behandeld aan verwondingen. Wees blij dat je snel aan de beurt was. Wachttijden zijn daar vaak 2-3 uur.

nee, in onyar, girona

Water drinken tijdens/na het kotsen? Nooit doen! Je maakt de boel alleen maarf meer van streek. Heb je meerdere keren gedaan, na 2 keer zou je het toch moeten weten.

onzin, ten eerste drink ik niet tijdens het kotsen maar daarna kleine slokjes. als je overgeeft en het is ook nog eens flink warm verlies je gigantisch veel vocht. als je dan ook nog eens niets meer drinkt ben je in no-time uitgedroogd man.

-Receptionist noemt prijs van dokter: Logisch. 99% van de k*ttoeristen wil geen doc meer betalen na het horen van de prijs.

het ging mij meer om het feit dat ze zo bot deden dan om het feit dat ze vertelden hoeveel het ging kosten, iedereen is toch verzekerd dus wtf maakt het uit. trouwens ik heb de taxi naar dat ziekenhuis genomen en dus geen arts laten komen zodat ik geen 70 euro hoefde te betalen.

Zie dat je in het Flamingo hebt gezeten
ja frigola, maar tschijnt dat het bij elkaar hoort.

Ik sterf iedere vakantie af. Maar niet zo erg als jij. Echt klote! Zonde van de tijd, moeite, geld en vrouwen. Maar je hebt geen AIDS, dat dan weer wel.

Lauw zei:
In Spanje ruikt het kraanwater naar zwembad :(

Hahaha, dat was inderdaad ook het eerste wat ik zei. De mevrouw van Beachmasters zei dat het kwam door het enorm hoge chloorgehalte. Volgens mij doen die k*t Spanjaarden dat expres, zodat je nog meer moet kopen in dat verrotte kloteland.

En aardig zijn ho maar... :wave:

Jullie weten er geen moer van :roflol:

In de badplaatsen is er nog geen moderne drinkwater-zuivering.
Daarom kiest men ervoor om een aantal liter chloor per 1000 liter water toe te voegen om bacteriemansjes geen kans te geven! :p

@Shutterspeed: Loop jij te zeiken dat je 10 eurootjes betaalde om van Lloret naar CALELLA te moeten!!!!??? Dat had je in Nederland 40 euro gekost man!

@Shutterspeed: Loop jij te zeiken dat je 10 eurootjes betaalde om van Lloret naar CALELLA te moeten!!!! Dat had je in Nederland 40 euro gekost man!

??? waar haal je de plaats CALELLA vandaan. Die 10 euro was voor een ritje van 1 a 2 kilometer naar een ziekenhuispost in lloret zelf.
Later ben ik met ambulance naar Girona gebracht.
Vrienden die op bezoek kwamen moesten voor het ritje lloret-girona 50 euro betalen dus heen en terug 100 euro. met max. 4 personen.

Terug
Naar boven