AndroidHealthClinic

mijn verhaal, progressfoto + probleem

Bezoekers in dit topic

MaraVdB

Novice
Lid geworden
2 okt 2014
Berichten
5
Waardering
2
Lengte
1m57
Massa
47kg
Hey, ik ben Mara van antwerpen. Ik ben een 22 jarige moeder van 2 super zoontjes. Na mijn 2de bevalling ben ik na 6 weken direct naar de fitness gegaan. Nu train ik al 1 jaar en 4 maand. Ik ben er ook even mee moeten stoppen door een operatie. Mijn enige probleem-zone blijft mijn buik. Nu onlangs heb ik ook problemen met shakes binnen te houden. Om een of andere reden verdraagt men maag dit niet meer en geef ik over. Ik heb altijd zo weinig mogelijk dingen genomen dus enkel shake en voeding. Maar ik zou het nu willen bijpassen met voeding beter te doen en eventueel meer suplemente. Ik zou alleen niet weten hoe ik eraan moet beginnen. Welke de beste suplemente zijn. Ik merk zelf dat mijn progressie trager gaat dan ervoor en ik vind dit wel spijtig. Ik train ook meestal buik en benen en uiteraard cardio voor vetverbranding. Derest gebeurt wel eens maar niet te vaak. Iemand die me eventueel kan helpen met men voeding en suplemente? Alvast bedankt :D

IMG_20140915_202417.JPG
 
Heb je enkel last van die shakes of met ander eten ook last van je maag?

Aan welke supplementen dacht je zelf en wat verwacht je van de supplementen? De meeste supplementen zijn ook niet meer dan een aanvulling op je voeding.

Wat zijn je verdere trainingsdoelen (gespierder? strakker?) want het resultaat op je foto ziet er al goed uit.
 
Heb je enkel last van die shakes of met ander eten ook last van je maag?

Aan welke supplementen dacht je zelf en wat verwacht je van de supplementen? De meeste supplementen zijn ook niet meer dan een aanvulling op je voeding.

Wat zijn je verdere trainingsdoelen (gespierder? strakker?) want het resultaat op je foto ziet er al goed uit.

Enkel met shakes. En ik weet dat supplemente een aanvulling zijn op voeding, vandaar dat ik ze wil gebruiken. Mijn voeding alleen is nie goe genoeg want ik heb te weinig eiwitten binnen en men herstelling gaat echt traag, spieraanbouw is enorm traag. Ik weet dat het eens pieken heeft dat het traag gaat maar nu is het te traag naar men goesting :p Meer gespierder liefst. En danku :)
 
genoeg eiwitrijkvoeding beschikbaar lijkt me of er moeten bepaalde dingen zijn die je niet eet.
 
genoeg eiwitrijkvoeding beschikbaar lijkt me of er moeten bepaalde dingen zijn die je niet eet.
Er zijn veel dingen dat ik niet echt lust, dus veel keus qua voeding heb ik niet altijd haha :D
 
Dan word het al moeilijker, ik luste vroeger ook weinig maar eet steeds meer, blijven proberen en varieren, en kwa shake, misschien ander merk of smaak proberen wilt wel eens helpen.
 
ben je lichtelijk lactose intolerant? (ik wel namelijk maar alleen met echte melk, ijs, slagroom en pannekoeken)
dit kan je ook langzaam opbouwen.

ik zou toch echt overwegen te stoppen met whey. zo'n wondermiddel is het echt niet.
geef eens een lijstje van wat je echt niet lust?
eiwit producten: alle soorten vlees, kip en vis, eieren, kwark maar ook andere zuivel tenzij je daar ook dus niet tegen kan, en vergeet niet dat in alle soorten producten als pasta en rijst ook nog wat eiwitten zitten.
heb je wel een voedingsschema? als je die maakt kom je er ook achter dat meer cardio niet nodig is om af te vallen.
 
Enkel met shakes. En ik weet dat supplemente een aanvulling zijn op voeding, vandaar dat ik ze wil gebruiken. Mijn voeding alleen is nie goe genoeg want ik heb te weinig eiwitten binnen en men herstelling gaat echt traag, spieraanbouw is enorm traag. Ik weet dat het eens pieken heeft dat het traag gaat maar nu is het te traag naar men goesting :p Meer gespierder liefst. En danku :)

Heb je een voorbeeld van je voeding hoe die op dit moment is? (ongeveer en dan ook echt alles, tussendoortjes,...)
 
Heb je een voorbeeld van je voeding hoe die op dit moment is? (ongeveer en dan ook echt alles, tussendoortjes,...)

Mijn voeding besta vooral uit rijst, pastas, kip, sla, bruin brood en kippenwit. Ik eet geen tussendoortjes en als ik het doe, dan is het ongezond haha :p en dat is meestal tijdens het werken. Mijn voeding trekt op nie veel maar ik probeer zo weinig mogelijk te zondigen :D ik heb dat ook nooit professioneel laten maken ofso, dus ik weet dat het niet al te goed is, maar ik weet ook niet goed wat allemaal mag en kan.

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

ben je lichtelijk lactose intolerant? (ik wel namelijk maar alleen met echte melk, ijs, slagroom en pannekoeken)
dit kan je ook langzaam opbouwen.

ik zou toch echt overwegen te stoppen met whey. zo'n wondermiddel is het echt niet.
geef eens een lijstje van wat je echt niet lust?
eiwit producten: alle soorten vlees, kip en vis, eieren, kwark maar ook andere zuivel tenzij je daar ook dus niet tegen kan, en vergeet niet dat in alle soorten producten als pasta en rijst ook nog wat eiwitten zitten.
heb je wel een voedingsschema? als je die maakt kom je er ook achter dat meer cardio niet nodig is om af te vallen.

Vis ben ik al nie zo ne grote fan van. En kwark ook niet, heeft totaal geen smaak :p ik lust ook niets van fruit, ik kan die textuur niet verdragen. Ik heb zelf een schema gemaakt met tips van een vriend maar dat is nie hetzelfde als ge da laat maken door iemand die er veel verstand van heeft.
 
Wat voor whey gebruik je?

Trouwens op de bovenstaande foto zie ik niet echt een moeder van 2 kinderen...
 
Wat voor whey gebruik je?

Trouwens op de bovenstaande foto zie ik niet echt een moeder van 2 kinderen...

Ik gebruik voor de moment niets, puur voeding. En toch is het waar dat ik er 2 heb. Ik heb al serieus hard getraind om te staan waar ik nu ben, maar zoals elke sporter, ik ben nog lang niet klaar :D
 
caseine shakes, whey shakes, whey isolaat met melk of water... ?

test ook eens met niet dierlijke eiwitten, bvb soja-eiwit poeder bvb
 
Ik denk als je een dag of 2/3 alles opschrijft wat je zoal eet op een dag..
Dat men dan iets specifieker kan zijn om je verder te helpen..
Je geeft ookal aan dat je sommige dingen niet lust.. (voeding) dan kan het dus zijn dat je dat juist uit een shake moet proberen te halen of iets dergelijks..
verder denk ik dat alles wel goed gaat komen als je gewoon positief blijft..
en zo door blijft gaan.

Waar een wil is.. is een weg..
succes
 
Wat voor whey gebruik je?

Trouwens op de bovenstaande foto zie ik niet echt een moeder van 2 kinderen...
Want alle moeders van 2 kinderen zijn uitgezakte zakken aardappelen?

Je hebt echt een vertekend beeld haha (of je gebruikt echt een SUPER kansloze manier om flirten, denk dat t eerder dat is haha)
 
kansloze bump ook
 
Back
Naar boven