AndroidHealthClinic

Mijn verhaal (TRT tot nu toe)

Bezoekers in dit topic

Thanks, Ben gisterenavond begonnen. Voelde het vannacht overduidelijk al werken. Haha dromen over sex en erecties.

Misschien idd. Maar heb wel heel de morgen vlagen van opwinding. Nu net terug van de gym.

pray-for-erection-card-85.jpg

Dat is toeval. Dat merk je echt niet binnen een aantal uur

Dat zou je idd zeggen, maar ik denk het zelf ook erg snel te merken. Misschien per persoon verschillend? Anders wel een sterk placebo effect!

Misschien idd. Maar heb wel heel de morgen vlagen van opwinding. Nu net terug van de gym.

Kun je die vlagen van opwinding misschien uitleggen?

Prop begint toch in een paar uur al genoeg in je bloed te komen?
Is maar 15mg, maar de phenyl prop komt er ook bij. Hij zal zich dan morgen nog beter voelen 😉

Je kunt je ook opwinden "over" iets, ipv "bij" iets. Stel seksmaniakken :D

Niemand dus de video bekeken
tip: focus op Roze :p

Pff elke dag prikken wat zou dat me tegen gaan staan zeg.

Volgens de bijsluiter gaat het na een paar uur werken. Dat zou het kunnen verklaren.

Maar ik had al klachten dat tegen einde middag mn hartslag steeds omhoog gaat afwisselend met even rustig en weer druk.

Ik werd trouwens wel echt veeeeel beter wakker. Voel me nu in de ochtend best goed. As vrijdag prik ik de 2e helft van de ampule.

Ben erg benieuwd hoe het de rest van de week gaat.

Volgens de bijsluiter gaat het na een paar uur werken. Dat zou het kunnen verklaren.

Maar ik had al klachten dat tegen einde middag mn hartslag steeds omhoog gaat afwisselend met even rustig en weer druk.

Ik werd trouwens wel echt veeeeel beter wakker. Voel me nu in de ochtend best goed. As vrijdag prik ik de 2e helft van de ampule.

Ben erg benieuwd hoe het de rest van de week gaat.
Het werkt al direct, voelen daarintegen.

Back
Naar boven