MuscleMeat

Mijn verhaal (TRT tot nu toe)

Bezoekers in dit topic

Beste @chrisk
hij had de klachten al voor de tijd !
Dat zei ik ook inderdaad, dus misschien staat het los van de TRT toediening. Dat kan.

Of misschien waren ze al gerelateerd aan het lage testosteron niveau. Daarom krijgt hij nu toch TRT? Om van die klachten af te komen?

Als de TRT alleen dient om de gemeten test levels op peil te krijgen en of de klachten er los van staan, dan moeten die ook nog op zich behandeld worden. Heeft de dokter het daar dan niet over? Dan gaat hij er toch van uit dat de juiste TRT toediening ze oplost?

Of ze hebben er wel mee te maken en de schommelingen ten gevolge van deze toediening triggert ze dan misschien ook weer. Misschien dat dat moet stabiliseren met komende toedieningen, of andere middelen, zodat het niet meer opspeelt.

Maar die dosering/methode wordt toch ook aangepast ahv de klachten? Dat gaat er dus van uit dat ze toch aan z'n hormonen en of schommelingen daarvan gerelateerd zijn.

Laatst bewerkt:
Hartkloppingen hoeft er niks mee te maken te hebben. Stress en angst is meer psychisch. Misschien wel van stims.

Hartkloppingen hoeft er niks mee te maken te hebben. Stress en angst is meer psychisch. Misschien wel van stims.
Ik zeg alleen dat ik denk dat het zou kunnen.

Andere oorzaken zoals die je noemt zijn zeker mogelijk, en waarschijnlijk(er?).

Misschien dat het lagere test niveau aanvankelijk zelfs al daarvan kwam, of middels de gevolgen ervan zoals slecht slapen.

En dat TRT dan overbodig zou zijn geweest als die andere oorzaak opgelost werd. (wat misschien ondanks de TRT alsnog moet)

Hopelijk heb ik nu alle mogelijkheden benoemd. :o

• Like
Waarderingen: Mac
Vitamine D is 100.
Ja de dokter gaf aan dat m’n klachten horen bij een lage test.
En dat klopt ook wel. Want iedere keer als het zakt dan begint het weer.

Ik voel me mentaal prima verder. Heb motivatie om te ondernemen en wil heel graag lekker de gym in.
Maar die schommelingen breken me op. Nu hoop ik met de injecties stabieler te worden.

Even doorheen bijten. En hopelijk zakt die hartslag snel zodat ik weer beter slaap.

Vitamine D is 100.

Ik voel me mentaal prima verder. Heb motivatie om te ondernemen en wil heel graag lekker de gym in.
Maar die schommelingen breken me op. Nu hoop ik met de injecties stabieler te worden.

Even doorheen bijten. En hopelijk zakt die hartslag snel zodat ik weer beter slaap.
Heb je nog Gel over ?
Zou dan gel erbij pakken, tot de lange esters(waar het meeste uit bestaat) voelbaar wordt.

Vitamine D is 100.

Als je pezen en ligamenten er tegen kunnen, zou ik aanraden zwaarder te trainen (minder reps met zwaarder gewicht, minder oefeningen en sets).

Heb je nog Gel over ?
Zou dan gel erbij pakken, tot de lange esters(waar het meeste uit bestaat) voelbaar wordt.
Ja heb ik nog liggen. En dan gewoon een pompje ofzo?

Hey kerel, misschien moet je eens langs bij de Android Health Clinic.

Ik heb niet de wijsheid in pacht, de mensen met ervaring hier hebben dat meer. Maar de kliniek heeft nóg meer ervaring.

Ik heb zelf een paniekstoornis, depressie, ADHD en autisme en ben zeer bekend met hartkloppingen in het verleden.

Door mijn medicijnen en hulp heb ik alles onder controle.

Sinds een maand zit ik ook aan de TRT en voel me nog beter dan daarvoor. Ik geloof dan ook dat AHC dit alles heeft meegenomen in mijn behandeling en dat met de juiste begeleiding jij ook alles op een rijtje kan krijgen.

Succes kerel 🤜🏻

Hey kerel, misschien moet je eens langs bij de Android Health Clinic.

Ik heb niet de wijsheid in pacht, de mensen met ervaring hier hebben dat meer. Maar de kliniek heeft nóg meer ervaring.

Ik heb zelf een paniekstoornis, depressie, ADHD en autisme en ben zeer bekend met hartkloppingen in het verleden.

Door mijn medicijnen en hulp heb ik alles onder controle.

Sinds een maand zit ik ook aan de TRT en voel me nog beter dan daarvoor. Ik geloof dan ook dat AHC dit alles heeft meegenomen in mijn behandeling en dat met de juiste begeleiding jij ook alles op een rijtje kan krijgen.

Succes kerel 🤜🏻
Ja bedankt dat ga ik zeker doen. 👍🏻

*Update
Inmiddels weer wat verder. Spul werkt heel fijn na het injecteren. 8/9 uur later voel ik echt de hormonen rond gaan. (Net als vroeger op m’n 16e haha)
Direct de dag er na voel ik me eigenlijk echt heerlijk. Rustig, gemotiveerd en sociaal.
De dag daarna merk ik al tegen het einde van de dag dat langzaam de klachten terugkomen.

Dit is bij 1x per week prikken 0,5

– Lees en zie veel over het verder opdelen van de dosis. Dokter maakte ook die suggestie.
Heb het voor deze week naar 0,25 ml gebracht. Elke di/vr 0,25ml.
Zodat ik op de 1ml per 2 weken kom.

Ff kijken hoe dat gaat nu :)

Geen gek idee, gezien iedereen anders reageert op de frequentie van inname.

Ik ga lekker op 0.5ml per week, maar ik zou hetzelfde probleem kunnen hebben. Iedereen is anders.

Succes, hoop dat het je het gewenste resultaat levert. En houdt ons op de hoogte :thumb:

• Like
Waarderingen: Mac
*Update
Inmiddels weer wat verder. Spul werkt heel fijn na het injecteren. 8/9 uur later voel ik echt de hormonen rond gaan. (Net als vroeger op m’n 16e haha)
Direct de dag er na voel ik me eigenlijk echt heerlijk. Rustig, gemotiveerd en sociaal.
De dag daarna merk ik al tegen het einde van de dag dat langzaam de klachten terugkomen.

Dit is bij 1x per week prikken 0,5

– Lees en zie veel over het verder opdelen van de dosis. Dokter maakte ook die suggestie.
Heb het voor deze week naar 0,25 ml gebracht. Elke di/vr 0,25ml.
Zodat ik op de 1ml per 2 weken kom.

Ff kijken hoe dat gaat nu :)
Het heeft tijd nodig voor alles stabiel is. Je bent wel gevoelig als je zulke lage dosis prop, en Pp zo ervaart.

Het heeft tijd nodig voor alles stabiel is. Je bent wel gevoelig als je zulke lage dosis prop, en Pp zo ervaart.
Ja ik weet niet echt wat laag/hoger is met deze middelen. Merk nu vooral dat het z’n werk doet maar nog niet echt vasthoud langer dan een paar dagen.

Net als ieder mens heb je met deze middelen ook gewoon slechte en goede dagen. Je maakt jezelf echt gek mentaal.

Net als ieder mens heb je met deze middelen ook gewoon slechte en goede dagen. Je maakt jezelf echt gek mentaal.
Ik verbaas me daar wel eens over, dat soms de gedachte ontstaat dat testosteron een of ander wondermiddel is waardoor je je altijd "goed" voelt.

• Like
Waarderingen: vntl
Ik verbaas me daar wel eens over, dat soms de gedachte ontstaat dat testosteron een of ander wondermiddel is waardoor je je altijd "goed" voelt.
Zo is het niet, heb ook niet altijd 24/7 libido en ik zet wel meer dan een trt dosis.

Stress en andere factoren blijven nog steeds in je leven.

Injecteer 2 tot 3 x per week subcutaan

Geen gek idee, gezien iedereen anders reageert op de frequentie van inname.

Ik ga lekker op 0.5ml per week, maar ik zou hetzelfde probleem kunnen hebben. Iedereen is anders.

Succes, hoop dat het je het gewenste resultaat levert. En houdt ons op de hoogte :thumb:
Geen wonder dat 1 keer 0.5ml in jouw geval goed werkt, want je zit op een heel ander ester (undecanoaat)

Alleen het idee van test hebben gezet werkt al bij velen

Back
Naar boven