AndroidHealthClinic

Mijn verhaal (TRT tot nu toe)

Bezoekers in dit topic

Geen wonder dat 1 keer 0.5ml in jouw geval goed werkt, want je zit op een heel ander ester (undecanoaat)

Het kan heel goed dat dat de reden is. Dat is inderdaad de naam achter Nebido en is een hele lange ester is mij verteld.

Heb een kickstart van 1000mg gehad en elke week daarna 125mg en voel me er super bij.

Hij heeft dus een kortere ester en daar komen waarschijnlijk de problemen vanuit?

Het moet toch niet zo gek zijn dat iemand die gewend is te weinig test te hebben bij het van de ene op de andere dag even supernatural levels hebben 'iets' merkt van z'n 1e en 2e inject met snelle esters. En 'iets' van die schommelingen kan voelen.

Natuurlijk stabiliseert en went het en uiteindelijk of al gauw krijgt je een nieuwe basislijn qua gevoel, maar het zal toch anders zijn dan gewenning van jarenlang grammen rammen. En mensen kunnen in beginsel al subjectief gevoeliger zijn dan anderen voor wat er allemaal in ze gebeurt.

Mijn vermoeden is dat ik al lang aan de lagere kant van de schaal zat. Heb tot een aantal jaar geleden nooit een gym gezien. Toen ik aan de slag ging ben ik van zo’n 63kg naar bijna 80 gegaan met relatief laag vet percentage. Veel grote oefeningen iedere week, goed eten en heb alles op eigen kracht gedaan. Dit heeft me echt compleet verandert. Voelde me echt heel sterk mentaal. Tot iets van een jaar terug ik deze klachten kreeg. Vervolgens ben ik als maar aan het zoeken naar hulp geweest.HA zoekt het ook niet echt goed uit en zet je zo aan de antidepressiva als je niet uitkijkt. Op eigen initiatief heb ik over langere periode hormonen laten onderzoeken en zo bij een arts gestart. Maar goed voor je daar weer verder bent en door de eerste probeersels heen bent..

In ieder geval streef ik naar een gezonde balans en accepteer ik ook mindere dagen. Alleen ik kon nu precies aanvoelen welke kant het op ging. En als ik dan bloedprik had ik steeds gelijk en zakte m’n waardes weer weg.

Een ding moet ik wel zeggen. Het is fascinerend hoe dit werkt en wat voor invloed het heeft op je toestand. Ik ben heel voorzichtig nu haha.

Ga asap ook even langs Android. Al is het alleen al om e.e.a te leren en hun mening te horen.

Het moet toch niet zo gek zijn dat iemand die gewend is te weinig test te hebben bij het van de ene op de andere dag even supernatural levels hebben 'iets' merkt van z'n 1e en 2e inject met snelle esters. En 'iets' van die schommelingen kan voelen.

Natuurlijk stabiliseert en went het en uiteindelijk of al gauw krijgt je een nieuwe basislijn qua gevoel, maar het zal toch anders zijn dan gewenning van jarenlang grammen rammen. En mensen kunnen in beginsel al subjectief gevoeliger zijn dan anderen voor wat er allemaal in ze gebeurt.
Hij had al Gel gebruikt voor de sust

Stel dat iemand dat maar verzint (het "in z'n hoofd zit") waarom zou dat dan precies overeen komen met alleen de piek van wat hij toedient en niet ook nog wat langer of gewoon helemaal alle problemen oplost? Heel toevallig.

Stel dat iemand dat maar verzint (het "in z'n hoofd zit") waarom zou dat dan precies overeen komen met alleen de piek van wat hij toedient en niet ook nog wat langer of gewoon helemaal alle problemen oplost? Heel toevallig.
Omdat meneer alle bijwerkingen leest op internet en nu via dbb krijgt te horen over de esters en alles meteen linkt daar aan.

Er zitten hier mensen die al jaren test gebruiken oa ik en het maakt geen drol uit of die dosis nou een gram is of zijn trt dosis. Het is geen wondermiddel trt is bedoeld om je weer naar een 'normaal' mens te brengen en daar hoort jezelf shit voelen en moe bij.

als je testwaarde 25nmol/L is op 6 pompjes en je voelt je niet goed, ga dan terug naar 5, en niet gelijk naar 4 !
Ikzelf beoordeel een Gel als hulpmiddel voor nebido. omdat Nebido een trage ester is en je dan helpt met gel. Maar ik ben geen arts, ken ook niemand die op gel TRT zit voor lange tijd.
Het is beter dit met je arts te bespreken want je bent onzeker nu waar je klachten van komen. als je arts er niet uitkomt,of jij het gevoel ervan hebt. zou ik naar andere arts gaan, of naar kliniek als Android Healthkliniek, waar ook een Endocrinoloog aan verbonden is.
Uiteindelijk kom je hier weer op uit. Nebido Kickstart van 1000mg en wekelijks 125mg

Omdat meneer alle bijwerkingen leest op internet en nu via dbb krijgt te horen over de esters en alles meteen linkt daar aan.

Er zitten hier mensen die al jaren test gebruiken oa ik en het maakt geen drol uit of die dosis nou een gram is of zijn trt dosis. Het is geen wondermiddel trt is bedoeld om je weer naar een 'normaal' mens te brengen en daar hoort jezelf shit voelen en moe bij.
Nouja hij poste wat hij merkte en moet daar achteraf bij horen hoe het kan zitten, wat dat zou verklaren.

Ik snap niet dat je hierover vanuit een voor gevoeligheid van receptoren ed compleet tegenovergestelde situatie redeneert. (en voor een ander denkt te kunnen bepalen wat ie subjectief merkt)

Hij heeft het over een dag of wat goed voelen van de eerste prikken, niet continu voor altijd euforisch zonder ooit weer negatieve gevoelens. Juist niet, het golft.

Is toch ook niet de eerste die dit soort dingen merkt met sust trt, en het daarvoor anders verdeelt wil nemen of andere middelen wil? Is dat allemaal onnodig?

Uiteindelijk kom je hier weer op uit. Nebido Kickstart van 1000mg en wekelijks 125mg
Niet nodig toch als de voor en nadelen in z'n hoofd zitten?

• Like
Waarderingen: Mac
Hoi,

Ik herken mezelf wel in Mac. Persoonlijk zit ik al aan de antidepressiva en antipsychotica vanaf m'n 21e en ben inmiddels 40.

Wanneer er aan m'n medicatie gesleuteld wordt, wordt het eerst erger voordat het beter wordt. Mankeert er iets aan mijn medicatie of neem ik iets wat botst, is alles kut.

Vergeet ik bij wijze van spreken mijn Venlafaxine in de ochtend, krijg ik in de avond een paniekaanval. Zo gevoelig ligt het bij mij.

Dus heb ik bij de Android Health Clinic een uitgebreid bloedonderzoek aangevraagd bij de intake en zij hebben om mijn complete medicijnenlijst gevraagd, professioneel als ze zijn.

Bij de intake zijn er o.a. ook veel vragen over mijn geestelijke gesteldheid en medicatie gesteld, zodat ze konden kijken naar een oplossing op maat voor mij. Wat o zo belangrijk is, gezien ik extreem reageer op prikkels in mijn hoofd.

Dit is niet om reclame te maken, maar ga alsjeblieft langs bij hen voor een behandeling op maat.

Mijn behandeling geeft mij vooralsnog 0.0% bijwerkingen, mijn libido is vele malen beter en de kwaliteit van het leven is dat ook. Ik groei ook nog eens harder. Tevens ben ik minder moe.

Gezien alle omstandigheden vanuit mijn kant en het feit dat ik bij de minste of geringste wijziging in mijn medicatie fout gaat, ben ik ervan overtuigd dat jij gewoon de juiste begeleiding moet krijgen.

Succes kerel, ik blijf je volgen :thumb:

Nou ja ik heb echt geen idee wat ik kan verwachten en of wat werkt. Het voelt heel erg als trial/error om te zien wat werkt. Eén ding is zeker. Niets nemen maakt het erger.

En het is echt niet “normaal” shit voelen of tussen m’n oren. Ik weet echt wel het verschil. Het zijn echt pieken en dalen. En misschien helpt het om even een periode rust te nemen tot we een paar weken verder zijn. Ik doe alleen graag info inwinnen en research.

Hoi,

Ik herken mezelf wel in Mac. Persoonlijk zit ik al aan de antidepressiva en antipsychotica vanaf m'n 21e en ben inmiddels 40.

Wanneer er aan m'n medicatie gesleuteld wordt, wordt het eerst erger voordat het beter wordt. Mankeert er iets aan mijn medicatie of neem ik iets wat botst, is alles kut.

Vergeet ik bij wijze van spreken mijn Venlafaxine in de ochtend, krijg ik in de avond een paniekaanval. Zo gevoelig ligt het bij mij.

Dus heb ik bij de Android Health Clinic een uitgebreid bloedonderzoek aangevraagd bij de intake en zij hebben om mijn complete medicijnenlijst gevraagd, professioneel als ze zijn.

Bij de intake zijn er o.a. ook veel vragen over mijn geestelijke gesteldheid en medicatie gesteld, zodat ze konden kijken naar een oplossing op maat voor mij. Wat o zo belangrijk is, gezien ik extreem reageer op prikkels in mijn hoofd.

Dit is niet om reclame te maken, maar ga alsjeblieft langs bij hen voor een behandeling op maat.

Mijn behandeling geeft mij vooralsnog 0.0% bijwerkingen, mijn libido is vele malen beter en de kwaliteit van het leven is dat ook. Ik groei ook nog eens harder. Tevens ben ik minder moe.

Gezien alle omstandigheden vanuit mijn kant en het feit dat ik bij de minste of geringste wijziging in mijn medicatie fout gaat, ben ik ervan overtuigd dat jij gewoon de juiste begeleiding moet krijgen.

Thanks kerel. En ik ga die zeker plannen! Daarnaast is het ook heel interessant om te weten hoe dingen werken.

En respect hoe jij dat hebt aangepakt 💪

Hoi,

2024 heb jij ook werk. Ik geloof in jou. 💪

En het is echt niet “normaal” shit voelen of tussen m’n oren. Ik weet echt wel het verschil. Het zijn echt pieken en dalen.

Ik twijfel daar geen seconde aan. Als ik me verplaats in jou en plat gezegd mijn testosteron niet 100% stabiel is met pieken en dalen, krijg ik hetzelfde als jij.

Je hebt een goede, stabiele behandeling nodig.

• Like
Waarderingen: Mac
Bedankt voor jullie nuttige bijdrage! Heeft de topicstarter ontzettend veel aan :thumb:
Screenshot_20231203-031048~2.png

Screenshot_20231203-031100~2.png

smiling-boy.jpg

Kon je weer niet slapen? Te veel zorgen en stress van het werk?
En met welk recht gooi je die foto van dat kind online? Is het jouw kleine of heb je toestemming gevraagd aan de ouders?
Het is wel een met down dus zou maar zo kunnen 🫣

• Haha
Waarderingen: horn
Bedankt voor jullie nuttige bijdrage! Heeft de topicstarter ontzettend veel aan :thumb:Bekijk bijlage 608564
Bekijk bijlage 608565
Bekijk bijlage 608566
Kerel, dit is een forum met mensen met ervaring.

Voordat je het nog niet wist, @vntl geeft altijd goed advies en is bereid mensen hier te helpen. Zijn log staat vol goede informatie, heeft veel ervaring én heeft de BB lifestyle nu omgegooid naar een gezondere lifestyle.

Ik weet niet wat je verwacht. Maar dat jij nu op recept wat testosteron krijgt, betekend niet dat je ervaringsdeskundige bent.

Leuk dat jij je input geeft. Daar kan iedereen mee doen wat hij of zij wilt. Maar laat het achterwege om een sneer uit de delen naar de door mensen goed bedoelde adviezen.

Met al het advies hier wordt niks gedaan, zoals altijd. Als TS echt problemen ondervindt. Kan hij/zij beter naar een arts gaan, dan random wat aannemen op een forum

Fijn weekend

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie nuttige bijdrage! Heeft de topicstarter ontzettend veel aan :thumb:Bekijk bijlage 608564
Bekijk bijlage 608565
Bekijk bijlage 608566
Tof dat je ook die lijst met likes erbij zet, kan je gelijk zien wie jou als onzin aanzien :-)
Overigens vind ik de comment van Ventl mooi, ga met zulke klachten naar een arts als het uit de hand loopt. Zeker als je er bang voor bent. Nu krijgt ts een mooie opsomming ervaringen terwijl bij hem iets anders mis kan zijn.

Back
Naar boven