MuscleMeat

Mijn verhaal (TRT tot nu toe)

Bezoekers in dit topic

Dus doordat hij zo uit de hoek komt, omdat er nooit wat met zijn advies gedaan wordt, geeft hij geen goed advies. Leuke denkwijze!

Ik zou ook zo reageren als er nooit wat gedaan wordt met m'n advies, maar wel met het advies van mensen die er geen verstand van hebben

Op het forum denkt iedereen expert te zijn en zich verplicht te voelen advies te geven over zaken waarover zij niks weten

• Like
Waarderingen: horn
Dus doordat hij zo uit de hoek komt, omdat er nooit wat met zijn advies gedaan wordt, geeft hij geen goed advies. Leuke denkwijze!

Ik zou ook zo reageren als er nooit wat gedaan wordt met m'n advies, maar wel met het advies van mensen die er geen verstand van hebben

Op het forum denkt iedereen expert te zijn en zich verplicht te voelen advies te geven over zaken waarover zij niks weten
Nee ik vond de 'inhoudelijke' posts ervoor al niet zo'n goed advies.

Wellicht dat mensen meer kunnen met advies dat niet doet alsof wat ze meemaken onmogelijk is en vanzelf wel weg gaat. Maar waarvoor men ook zegt naar de dokter te moeten gaan, wat diegene al ging, welke dan tegen het gegeven 'goede advies' ingaat door wel de behandeling a.h.v. klachten te veranderen.

En als mensen niks met je 'advies' doen/kunnen is dat natuurlijk geen reden om te gaan beledigen.

Nee ik vond de 'inhoudelijke' posts ervoor al niet zo'n goed advies.

Wellicht dat mensen meer kunnen met advies dat niet doet alsof wat ze meemaken onmogelijk is en vanzelf wel weg gaat. Maar waarvoor men ook zegt naar de dokter te moeten gaan, wat diegene al ging, welke dan tegen het gegeven 'goede advies' ingaat door wel de behandeling a.h.v. klachten te veranderen.

En als mensen niks met je 'advies' doen/kunnen is dat natuurlijk geen reden om te gaan beledigen.
Ik zie nergens dat @vntl iemand beledigd. Hij heeft aan dat het een jank topic is en dat TS naar de huisarts moet gaan.

Daarna brengt Zilverrug even z'n statement (die helemaal nutteloos is) en geeft @Hiddem wederom aan dat TS naar de huisarts toe moet.

De huisarts kan een diagnose stellen. Wellicht dat die diagnose onjuist is, omdat ook de HA niet overal verstand van heeft. Maar op het forum kan verder over de diagnose gediscussieerd worden of deze in lijn ligt met de klachten

Tof dat je ook die lijst met likes erbij zet, kan je gelijk zien wie jou als onzin aanzien :-)

No shit, Sherlock. Als je denkt dat mij dat boeit, ben je hevig aan het trippen.

En wat betreft "advies geven": dat kan ook normaal. En ik denk persoonlijk dat Android Health Clinic meer voor hem kan betekenen dan de huisarts.

That would be all folks. Ik ga er weer op in zodra de TS, waar het om gaat en niet jullie, met nieuwe feedback komt.

No shit, Sherlock. Als je denkt dat mij dat boeit, ben je hevig aan het trippen.
Bedankt voor het compliment, helaas is het voor sherlock niet fijn als zelfs jij dit kan deduceren. En nee ik ben niet aan het trippen. Ik vind je comment gewoon triest. Iemand anders is het met een ander eens dus ik ga dat posten.

Bedankt voor jullie nuttige bijdrage! Heeft de topicstarter ontzettend veel aan :thumb:Screenshot_20231203-031048~2.png
Screenshot_20231203-031100~2.png
smiling-boy.jpg
Vind jij het grappig om mensen met downsyndroom belachelijk te maken?

Redelijk asociaal terwijl je zelf de allergrootste debiel bent. Lekker teren op de samenleving en mensen met een echte aandoening belachelijk maken, terwijl je zelf gewoon last heb van jank syndroom en aanstelleritus.

@Mac hoe gaat het nu met je en wat zijn de vooruitzichten?

• Topic Starter Topic Starter
Hey, inmiddels gaat het al weer beter dan enkele weken geleden. Hart voelt veel rustiger aan dan eerder.

Ik ben nu een tandje minder aan het sporten deze week om even wat rust te pakken. Hoop volgende week weer te knallen😬

Momenteel doe ik de injecties om de dag zodat de spiegel wat constanter blijft. Mijn plan is wel om over een paar weken (als ik weer bloedwaardes heb gemeten) het naar minder p/w prikken te brengen. Zoveel prikken is niet heel leuk ofzo. Maar heb het er nu even voor over.

De enige klacht die nog wel goed aanwezig is, is het oppervlakkig slapen en vroeg wakker worden.

Maar goed ik heb het gevoel dat alles langzaam aan het balanceren is haha 😬

Dokter stond er helemaal achter om de dosering om de dag te doen.

Merk overigens echt verschil rondom Positievere stemming en geduld. Ben veel kalmer.

Goed om te horen man! :thumb:

Wat betreft je slaap, heb je afspraken staan waar je tegenop ziet stiekem? Kan onbewust voor veel onrust zorgen wat je slaap betreft.

Of kan je niet wachten op je volgende injectie? :D

Nee geen zorgen specifiek of dingen anders dan ieder mens heeft denk ik. Denk ook door al die crashes van het afgelopen jaar dat ik mentaal ook even moet bijkomen. Werd leip van die pieken en dalen. En tussendoor ook een paar keer corona gehad. Dat volgens de dokter ook vaak er te maken mee kan hebben.

Nee geen zorgen specifiek of dingen anders dan ieder mens heeft denk ik. Denk ook door al die crashes van het afgelopen jaar dat ik mentaal ook even moet bijkomen. Werd leip van die pieken en dalen. En tussendoor ook een paar keer corona gehad. Dat volgens de dokter ook vaak er te maken mee kan hebben.

Hey maar potverdikkie, de rest klinkt goed man! Houdt ons op de hoogte :thumb:

Yes ff update doen!

Ben echt onwijs blij :D Voel me nu bijna 8 weken verder HEEL veel beter. Hartkloppingen gingen als laatste weg! en ben steeds minder moe.
Ik injecteer nu met een 1ml spuit intra 0,7 per dag. Probeer zo goed mogelijk alles stabiel te doen. Dus direct na het opstaan ff prikken.

De waardes zijn keurig rond de 20 voor test en Oestradiol 0,22.
Voel echt verschil in humeur, zelfverzekerdheid en motivatie. man man man 😅

Slaap gaat gelukkig ook wat beter. Ondanks ik nog wel vaak te vroeg wakker ben en steeds tussendoor wakker word. Kan gewoon nog niet uitslapen.
Dus dat is mn volgende doel om aan te werken.

Hey top man! Klinkt goed! Ieder mens is immers anders en kan een andere behandeling nodig hebben.

Jij hebt de jouwe gevonden, super! :thumb:

Melatonine is veilig bevonden icm steroïden, al geprobeerd?

Yes melatonine + magnesium (threonate) en l-Theanine helpen wel iets om in te slapen. Even zoeken dus en wellicht verbetert het nog.

Yes melatonine + magnesium (threonate) en l-Theanine helpen wel iets om in te slapen. Even zoeken dus en wellicht verbetert het nog.

Ik sliep altijd binnen 5 minuten, denk dat het nu +/- 20 minuten duurt. Ik hoef alleen nog maar Melatonine toe te voegen aan m'n supplementen, misschien verbeterd het bij mij ook wel.

Hey maar goed nieuws kerel, nu lekker van het leven genieten!

• Like
Waarderingen: Mac
@Mac Topic ff gelezen en goed om te lezen dat alles een beetje oké lijkt te gaan.
Toen ik las dat je 1x pw prikte en je nog rot voelde, dacht ik al: vaker zetten voor stabielere waarden. Mooi dat het zo uitgepakt heeft.
Vwb het slapen zou je eens “droomsap” kunnen proberen. Evt icm melatonine.
Melatonine om in slaap te komen en het sap om in slaap te blijven.
Hoef je niet altijd te nemen overigens.

• Like
Waarderingen: Mac
Terug
Naar boven