- Waardering
- 12.624
Blijkbaar niet.@vntl geeft altijd goed advies en is bereid mensen hier te helpen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijkbaar niet.@vntl geeft altijd goed advies en is bereid mensen hier te helpen.
Dus doordat hij zo uit de hoek komt, omdat er nooit wat met zijn advies gedaan wordt, geeft hij geen goed advies. Leuke denkwijze!
Nee ik vond de 'inhoudelijke' posts ervoor al niet zo'n goed advies.Dus doordat hij zo uit de hoek komt, omdat er nooit wat met zijn advies gedaan wordt, geeft hij geen goed advies. Leuke denkwijze!
Ik zou ook zo reageren als er nooit wat gedaan wordt met m'n advies, maar wel met het advies van mensen die er geen verstand van hebben
Op het forum denkt iedereen expert te zijn en zich verplicht te voelen advies te geven over zaken waarover zij niks weten
Ik zie nergens dat @vntl iemand beledigd. Hij heeft aan dat het een jank topic is en dat TS naar de huisarts moet gaan.Nee ik vond de 'inhoudelijke' posts ervoor al niet zo'n goed advies.
Wellicht dat mensen meer kunnen met advies dat niet doet alsof wat ze meemaken onmogelijk is en vanzelf wel weg gaat. Maar waarvoor men ook zegt naar de dokter te moeten gaan, wat diegene al ging, welke dan tegen het gegeven 'goede advies' ingaat door wel de behandeling a.h.v. klachten te veranderen.
En als mensen niks met je 'advies' doen/kunnen is dat natuurlijk geen reden om te gaan beledigen.
Tof dat je ook die lijst met likes erbij zet, kan je gelijk zien wie jou als onzin aanzien :-)
Bedankt voor het compliment, helaas is het voor sherlock niet fijn als zelfs jij dit kan deduceren. En nee ik ben niet aan het trippen. Ik vind je comment gewoon triest. Iemand anders is het met een ander eens dus ik ga dat posten.No shit, Sherlock. Als je denkt dat mij dat boeit, ben je hevig aan het trippen.
Vind jij het grappig om mensen met downsyndroom belachelijk te maken?
Nee geen zorgen specifiek of dingen anders dan ieder mens heeft denk ik. Denk ook door al die crashes van het afgelopen jaar dat ik mentaal ook even moet bijkomen. Werd leip van die pieken en dalen. En tussendoor ook een paar keer corona gehad. Dat volgens de dokter ook vaak er te maken mee kan hebben.
Yes melatonine + magnesium (threonate) en l-Theanine helpen wel iets om in te slapen. Even zoeken dus en wellicht verbetert het nog.