OP
Mac
Cool Novice
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 10%
- Topic Starter
*Update*
Ik dacht even een update te schrijven. (handig voor als log en ervaringen)
Inmiddels alweer een tijdje bezig en zijn mn waardes rond de 12 weken steeds gemeten.
Heb vandaag weer uitslagen ontvangen.
Oestradiol 0.16 nmol/l
Shbg 22.7 nmol/l
Testosteron 23.88 nmol/l
Heb me echt maanden top gevoeld. Merk dat ik scherp ben en beter sliep.
Ik trek 1 ml ampule op en doseer door steeds een nieuwe naald te gebruiken.
prik elke dag 0,05ml sustanon.
Maar ik merk ook dat zo eens in de paar maanden dat ik over gesstimuleert raak. Ben dan ook snel op zn naad.
Begin dan slecht te slapen.
Heb de laatste keer twee dagen overgeslagen met de gedachten om het iets te laten zakken. Ik dacht mss is het te veel.
Dit werkte om weer wat kalmer te worden maar zorgde wel dat mn slaap nog meer van slag raakte.
Val gewoon niet meer in slaap zoals het moet. Duurt echt uren. Terwijl enkele weken er voor 15 min genoeg was.
Iedere keer als ik dit heb is het een teken dat er iets niet lekker zit met de dosis/waarden.
Ik heb inmiddels insuline naalden gekocht om die te backloaden met een steady dosis.
Die maak ik klaar voor dagelijks gebruik.
Test lijkt me een mooie waarde Oest ken ik niet goed genoeg om dat te bepalen.
Ik dacht even een update te schrijven. (handig voor als log en ervaringen)
Inmiddels alweer een tijdje bezig en zijn mn waardes rond de 12 weken steeds gemeten.
Heb vandaag weer uitslagen ontvangen.
Oestradiol 0.16 nmol/l
Shbg 22.7 nmol/l
Testosteron 23.88 nmol/l
Heb me echt maanden top gevoeld. Merk dat ik scherp ben en beter sliep.
Ik trek 1 ml ampule op en doseer door steeds een nieuwe naald te gebruiken.
prik elke dag 0,05ml sustanon.
Maar ik merk ook dat zo eens in de paar maanden dat ik over gesstimuleert raak. Ben dan ook snel op zn naad.
Begin dan slecht te slapen.
Heb de laatste keer twee dagen overgeslagen met de gedachten om het iets te laten zakken. Ik dacht mss is het te veel.
Dit werkte om weer wat kalmer te worden maar zorgde wel dat mn slaap nog meer van slag raakte.
Val gewoon niet meer in slaap zoals het moet. Duurt echt uren. Terwijl enkele weken er voor 15 min genoeg was.
Iedere keer als ik dit heb is het een teken dat er iets niet lekker zit met de dosis/waarden.
Ik heb inmiddels insuline naalden gekocht om die te backloaden met een steady dosis.
Die maak ik klaar voor dagelijks gebruik.
Test lijkt me een mooie waarde Oest ken ik niet goed genoeg om dat te bepalen.