AndroidHealthClinic

Mijn verhaal

Bezoekers in dit topic

BeamerM

Novice
Lid geworden
22 feb 2015
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
72kg
Dag allemaal,

Even hier mijn vooruitgang posten. Ik zal even ook kort zeggen wat ik tot nu toe gedaan heb. Ik zat vorig jaar in een wat moeilijkere periode in mijn leven, veel problemen waardoor ik mij mentaal en vervolgens fysiek niet meer goed voelde. Ik woog toen 67 kg voor 1.89m...

IMG_0014.jpg


In 2015 september met een paar vrienden begonnen met trainen. En goed beginnen eten, echt zoveel mogelijk omdat ik nogal een slechte eter was. Ook heb ik een toen een doos whey protein gekocht.

IMG_2150.jpg


Dit is dan in Januari 2015, ondertussen al wat aangekomen in massa. +- 75 kg.
Een pauze van 2 maanden moeten inbouwen vanwege examens waardoor ik veel weer verloren ben wat ik opgebouwd had (naar mijn idee).



IMG_2475.jpg


Ondertussen zit ik op 82-83 kg. Ik gebruik nu 3x per dag Bbex Mass protein. (niet elke dag, soms heb ik de mogelijkheid niet om het te nemen). Ik probeer nu iets cleaner te eten door niet elke dag pannekoeken en liters chocomelk te drinken.

Verder probeer ik zoveel mogelijk eiwitten te eten doormiddel van vlees en eieren. Ik ben niet zo'n groenten eter. Momenteel train ik enkel mijn bovenlichaam omdat ik eerst hier resultaat wou zien om dan ook met de benen te starten. Ook omdat het met mijn studies moeilijk te combineren is om echt zoveel te gaan trainen.
Momenteel ga ik meestal 2-3x per week en train ik elke keer biceps en triceps en buik afwisselend borst, rug en schouders.

Als jullie nog tips hebben op vlak van training of voeding hoor ik het graag. Ik heb al dikwijls gedacht van op te geven omdat ik zelf niet heel veel resultaat zie en het echt hard werken is. Maar ik ben wel een doorzetter.

Alvast bedankt voor het lezen van mijn verhaal!
Groeten
 
Goed bezig! Maar inderdaad benen trainen!!
 
Ga je ech spijt van krijgen als je nog lang wacht met benen trainen.
 
Je gebruikt 3 keer per dag een protein shake? Ga gewoon je squats doen ga je anders zeker spijt van krijgen.
 
zoals iedereen zegt squats moet je doen
 
Back
Naar boven