Fitness Seller

Mijn verhaal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JimBanner

Novice
Lid geworden
20 nov 2020
Berichten
4
Waardering
4
Lengte
1m78
Massa
98kg
Vetpercentage
30%
Hallo allemaal,

Ik ben Jim, 47 en veel te zwaar. Ik ben chauffeur van veel dingen (muv grasmaaiers en klein materieel) en zit veel te veel op mijn gat. Daar wilde ik verandering in brengen en afvallen en gespierder worden. Ik weet, ik ben wat oud om te beginnen maar beter laat dan nooit nietwaar?

Via een vriend ben ik bij Fitter is beter www.fitterisbeter.nl) terecht gekomen. Een van de vele aanbieders van programma's. Ik moet zeggen, vooralsnog ben ik enthousiast maar ik ben pas drie weken bezig. Wel ben ik al drie kilo kwijt en voel ik me nu al een stuk fitter. Het is wel een gedoe, dat eten organiseren en dan die trainingen. Maar ik begin de routine te snappen. Het is overigens geen PT maar gewoon een ebook of hoe dat ook heet. Voor mij is dat prettig. Maar ik heb wel contact met iemand waar ik me vragen aan kan stellen.

Ik ben ook lid geworden van een sportschool. Daar was ik al meer dan 30 jaar niet meer geweest ;-). Dat was ff wennen hahaha. Ik ben wel blij dat ie nog open is gezien die corona toestand.

Op naar de 85 kilo. Das me doel! Ik ga ervoor.
 
Laatst bewerkt:
succes! je bent 1.78 en 98kg momenteel?
 
Ja maar bij mij is het met name buik en vet en nog weinig spier. Maar we werken eran
 
Welkom ! 47 is zeker niet te oud. Succes !
 
Je zit nog maar op de helft met 47 :)
Succes
 
Je bent maar zo oud als je jou voelt!
Ik wens je heel veel succes in je gezonder leven en welkom!
 
Het feit dat je gestart bent is al de grote stap. :thumb:
 
Dank allen!!
 
Back
Naar boven