MuscleMeat

Mijn verontschuldigingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik heb 2 uur aan een stuk niet gerookt en nou heb ik plots een helder moment gekregen. Ik zie in dat ik hier toch wel erg idioot doe.... daar ga ik een mouw aan passen.

Vanaf nu zal ik enkel nog maar posts plaatsten in verband met bodybuilding en eventueel soms van andere sporten.

Ook ga ik mij hier nuttig maken en allerlei tips proberen te geven aan nieuwe bodybuilders.
Kortom jullie zullen een hele andere Oom Olli te zien gaan krijgen!!!!


Ook heb ik me voorgenomen de rest van mijn leven geen enkel maar dan ook geen enkel trekje meer van een joint te nemen. Ook alcohol en andere drugs ga ik volledig uit mijn leven verbannen!!! Vanaf nu enkel nog AS verdorie!!!!!


PS moest ik toch nog eens hervallen (maar ik denk niet dat dat zal gebeuren) kunnen jullie me dan ff waarschuwen?
Rome is ook niet op 1 dag gebouwd...

:lifter:
 
Originally posted by Oom Oli
Ik heb 2 uur aan een stuk niet gerookt en nou heb ik plots een helder moment gekregen. Ik zie in dat ik hier toch wel erg idioot doe.... daar ga ik een mouw aan passen.

Vanaf nu zal ik enkel nog maar posts plaatsten in verband met bodybuilding en eventueel soms van andere sporten.

Ook ga ik mij hier nuttig maken en allerlei tips proberen te geven aan nieuwe bodybuilders.
Kortom jullie zullen een hele andere Oom Olli te zien gaan krijgen!!!!


Ook heb ik me voorgenomen de rest van mijn leven geen enkel maar dan ook geen enkel trekje meer van een joint te nemen. Ook alcohol en andere drugs ga ik volledig uit mijn leven verbannen!!! Vanaf nu enkel nog AS verdorie!!!!!


PS moest ik toch nog eens hervallen (maar ik denk niet dat dat zal gebeuren) kunnen jullie me dan ff waarschuwen?
Rome is ook niet op 1 dag gebouwd...

:lifter:

ohhhh (veegt druppeltje traan weg..) dat heeft me geraakt :sob:

:coolnana:
 
ben ook diep geraakt. t feit dat t niet in thanenhok staat geeft al enige vorm van voldoening. maar we zullen je enigszins wel missen Oli;)
 
Ben benieuwd hoor.. Misschien ook wel eens tijd dom van avatar te veranderen? Nieuwe Oli, nieuwe sT toch? ;)
 
Niet doen!
Zie dat die nieuwe Oli niet meevalt!
 
Ghehehe, nou we zullen eens zien...
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Oli's ogen gaan open :eek: :D
 
ik heb et tal van junkies horen roepen. eerst zien, dan geloven.
 
waarom geloof ik het niet ???
 
Laten we eens zien...oordelen kan altijd later nog.
 
Originally posted by Bracke
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Oli's ogen gaan open :eek: :D
Die avatar is :thumb: :D

En Oli, gefeliciteerd met je goede voornemens... hoop dat je het volhoudt. succes!
 
BELGISCH KAMPIOEN BLOWEN
(toekomstig kampioen bodybuilding en powerliften, ik schat nog een kuurtje of 3...)


Ik ben een gare haan verdorie!!

zou je dat dan niet eerst al eens aanpassen??? :D
 
Ach Rome is ook niet op 1 dag gebouwd....
Laat me nou beginnen met de inhoud van de posts zelf, goed?
 
ik vind de oli van nu wel oke,,,,,,,,,,,,,

waarom verandering?
 
Niet iedereen is zo ruimdenkend bro :D
 
Originally posted by Levrone@
ik vind de oli van nu wel oke,,,,,,,,,,,,,

waarom verandering?


Kijk dat vond ik nou zelf ook, maar de andere members en de mods vinden van niet...
 
Ik hoef ook geen nieuwe oli, **** de rest, je bent wie je bent
 
zie je wel oli je hoeft helemaal niet te veranderen, je moet jezelf niet veranderen en als de prijs daarvoor een ban is SO BE IT
 
Back
Naar boven