MuscleMeat

Mijn vieze vette vervelende baas (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CitizenD

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
5.106
Waardering
33
Ben ik nou de enige met een KLOTE baas of hoe zit dat?

Ik werk bij een bakkerij op de markt(verdient wel goed, €5 p/u, en dat voor een 15 jarige :cool: )

Maar wat een BOER is dat , niet te ge-lo-ven :eek:

Hij legt alles echt op een manier uit, waarvan niemand wat snapt, behalve hij zelf; dus ik doe welleens wat verkeerd ja, en dan gaat hij me tog een portie tekeer :eek: 'LUISTER NOU VERDOMME EENS NAAR WAT IK"ZEG!!' buldert hij dan

Echt gewoon een respectloos figuur af en toe, spijt me zeer :D Naast ons bijv.verkopen ze vietnamese loempia's, loopt hij tegen hun te zeggem He spleetoog , nu eens van je gat af en doorwerken he!' En van dat soort acties

Ik werk verder met allemaal dames(kheb het niet over mn prive leven nu he ;) ) en die krijgen steeds de voorkeur

Maare ben benieuwd hoe jullie baas is, ben ik nou echt de enige?

Dus vertel hoe is je baas, misschien word je welleens hard in je kontje gedoet? :moon:
 
Ik heb geen baas... werk voormezelf.... ben niet gemaakt om voor iemand te werken. Op één of andere manier kan ik niet tegen het feit dat iemand mij verteld wat ik moet doen...
 
Staat hij wel eens op de markt in Nijmegen of Arnhem (is vanuit Zutphen best te doen).
Dan moet je me effe een pm sturen met de data, dan kom ik langs om hem een slechte dag te bezorgen.

HEY SPEKNEK, dat brood dat je bakt is potverdomme NIET TE VRETEN!!!!! :D
Kijk niet zo naar me ik heb al verkering, HOMO!

en? lijkt je dat wat?
 
Lauw zei:
Staat hij wel eens op de markt in Nijmegen of Arnhem (is vanuit Zutphen best te doen).
Dan moet je me effe een pm sturen met de data, dan kom ik langs om hem een slechte dag te bezorgen.

HEY SPEKNEK, dat brood dat je bakt is potverdomme NIET TE VRETEN!!!!! :D
Kijk niet zo naar me ik heb al verkering, HOMO!

en? lijkt je dat wat?




Absoluut :D alleen komt hij daar helaas niet :mad:
 
pfff ik heb eens een chef gehad, dat was een jehoves getuige met een drank probleem :rolleyes: serieus!

wat een nazi was dat. heb m meerdere malen uitgescholden. heb daar ook maar een half jaar gewerkt :D
 
Gelukkig werk ik volledig zelfstandig.
Laptop met GPRS,spreek alleen nog de mensen die ik op locatie tegenkom! :D
 
mijn baas is een vrouw :D

en heb d'r eigenlijk weinig problemen mee, behalve dat ze me nu voor 8 weken in hebben gepland in de vakantie... dat gaat dus mooi ff nie door :P
 
Mijn baas is een toffe vent.
Heb nu m,n voet verrekt zegt ie doe maar lekker rustig aan anders schieten we er niks mee op.
Zeg ik weer ja maar op werk lopen ze te zeiken als ik er niet ben(we worden uit geleend) .
Hij weer laat ze lekker de tering krijgen ik moet jou toch betalen en niet hun..
Zo ken het ook.
heb ook wel eens zo,n pest leier gehad die als je een x wat had gelijk aan de telefoon hing, en dan MORGEN BEN JE ER TOCH WEL WEER HE>
NEE IDIOOT :mad:
 
CitizenDildo zei:
Dus vertel hoe is je baas, misschien word je welleens hard in je kontje gedoet? :moon:


:D mijn baas heeft weleens tijdens voor de gein gedaan of ie er 1 wilde aftrekken tijdens het passeren en die gozer bleef ineens staan omdat ie dacht dat ie het toch niet zou doen. Hij dacht het verkeerd :D
 
Ik heb ook geen baas, ik heb een werkgever. :p Maar hij is echt wel relax :D Als ik vrij wil dan kan ik gwoon vrij krijgen, ook al is het 2 dagen van tevoren. Hij regeld alles voor me, werkkleding, jaar tramabbonnement en noem maar op. :D
 
Mijn baas stinkt en heeft verotte tanden.. mensen die stinken kan ik geen commando's van uitvoeren het zelfde bij leraren zulke mensen kan ik gewoon niet geloven...
 
Socrates zei:
Ik heb geen baas... werk voormezelf.... ben niet gemaakt om voor iemand te werken. Op één of andere manier kan ik niet tegen het feit dat iemand mij verteld wat ik moet doen...
dat is precies wat ik voel op mijn huidig werk
 
CitizenDildo zei:
Ben ik nou de enige met een KLOTE baas of hoe zit dat?

Ik werk bij een bakkerij op de markt(verdient wel goed, €5 p/u, en dat voor een 15 jarige :cool: )

Maar wat een BOER is dat , niet te ge-lo-ven :eek:

Hij legt alles echt op een manier uit, waarvan niemand wat snapt, behalve hij zelf; dus ik doe welleens wat verkeerd ja, en dan gaat hij me tog een portie tekeer :eek: 'LUISTER NOU VERDOMME EENS NAAR WAT IK"ZEG!!' buldert hij dan

Echt gewoon een respectloos figuur af en toe, spijt me zeer :D Naast ons bijv.verkopen ze vietnamese loempia's, loopt hij tegen hun te zeggem He spleetoog , nu eens van je gat af en doorwerken he!' En van dat soort acties

Ik werk verder met allemaal dames(kheb het niet over mn prive leven nu he ;) ) en die krijgen steeds de voorkeur

Maare ben benieuwd hoe jullie baas is, ben ik nou echt de enige?

Dus vertel hoe is je baas, misschien word je welleens hard in je kontje gedoet? :moon:


Ik werk ook in een bakkerij en gelukkig is mijn baas niet zo gelijk den uwe :D
Wel is hij een beetje ijdel, wil altijd zijn gelijk halen etc...
Naast mij, werkt er ook een arabier en dat is elke week lachen met hem :D
Hij kan echt geen zak nederlands, je lacht je gewoon ziek!! Hoe dat hij de woorden uitspreekt als: dertig(thertigrrrr), of goed roeren(goe roere, gelijk en duif) of schraap het vloer(scrap floer)...

Ik krijg btw 7.5 euro per uur uitbetaald :cool:
Werk je overdag of laat in de nacht?
 
heb wel een relaxte BL ze schreeuwt wel maar daar let niemand op en af en toe word ze straal genegeerd:D best vol te houden tot nu toe, maja bijbaantje he:cool:
 
Schijt en pis gewoon een keer goed in de bakovens.
 
Back
Naar boven