MuscleMeat

Mijn visie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Smalluser

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
1.092
Waardering
7
Zoveel mensen zoveel verschillende meningen en hier wil ik dan toch even mijn mening geven wat betreft orals tov injects.

Ik denk dat bij zowel een oral als een inject kuur al het rendement afhangt van je post-cycle therapie.
Het probleem met orals is dat je je gains sneller verliest omdat je bloedwaardes dalen in 1-2 dagen, dit in tegenstelling tot de gemiddelde injects die hier 2-3 weken over doen en dat maakt het ‘verlies’ na orals eerder zichtbaar.

Als je je clomid/nolva therapie direct start na een 6 weekse d-bol kuur dan ben ik van mening dat je veel van je winst behoud.
Houdt deze post-cycle therapie 3-4 weken vol en je kan minimaal 5 kg overhouden van zo een kuur.

LET WEL ik doel hier op het ‘verlies na de kuur’ en niet op het verschil in toxiteit tussen orals en injects want dat is een duidelijk verhaal.

Ben benieuwd hoe de rest en de experts hierover denken.

Groet Smalluser :thumb:
 
ALs je kuurt moet je het gelijk goed doen, dat is mijn visie.
Het kost je toch tijd, geld, en heel veel eten.
DUs Test als basis, met een andere klasse 1 steriode, een goed nakuur.Testosteron, of Deca combineren met Dianabol en dan niet te benauwd.


Je wordt ook niet dronken van twee pilsjes, maar wel van een liter jenever. Als je dus kuurt, doe het dan goed, En ja, het is slecht voor je lever, net als de genoemde liter jenever, maar je gaat er niet dood aan en je wordt er niet ziek van, of je moet om de vergelijking door te trekken elke dag een liter jenever zuipen en dat jaren lang, snap je? Dat is de overeenkomst tussen een recreatieve steroïdegebruiker- biergenieter met aan de andere kant de pro-bodybuilder-alcoholist. De risico's zijn voor beide groepen niet beslist navenant


Groet Levrone@
 
Ja duidelijk verhaal Levrone maar kan je je vinden in het 'alles verliezen' na een oral only of kan je je vinden in 'mijn visie' ?

Groet :thumb:
 
Originally posted by smalluser
Ja duidelijk verhaal Levrone maar kan je je vinden in het 'alles verliezen' na een oral only of kan je je vinden in 'mijn visie' ?

Groet :thumb:

Eerlijk gezegd zou ik het niet weten , ik ben geen voorstaander van only's en vooral niet op een orale roid.

Groet
Levrone@
 
ik vind het ook heel zielig dat mensen die nooit dianabol only gebruikt hebben zeggen dat je alles kwijtraakt na de kuur!

Ik ben met mijn 50mg/dag dianabol only 8 weken kuur 7 kilo aangekomen en ik heb ze alle 7 vastgehouden zelfs op op lange termijn.
 
Originally posted by fer
ik vind het ook heel zielig dat mensen die nooit dianabol only gebruikt hebben zeggen dat je alles kwijtraakt na de kuur!

Ik ben met mijn 50mg/dag dianabol only 8 weken kuur 7 kilo aangekomen en ik heb ze alle 7 vastgehouden zelfs op op lange termijn.
Ik heb het gebruikt na 3 jaar intensieve training, 40-50 mg /dag voor 6 weken. Had na de kuur 8 kilo gewonnen, goed blijven eten, hard blijven trainen.

Na 2 maanden was er 1 kilo over.

Het enige wat ik aan ben gekomen was water onder me huid en in me spieren, en zoals iedereen weet gaat vocht net zo snel weg als het komt.

Diegene die hun gewicht behouden zijn meestal 2 maanden aan het trainen, gaan dan "snel ff groot worden" en komen dan roepen dat ze aardig wat gegroeid zijn van hun dbol only.

Newsflash: in het eerste jaar groei je zelfs zonder d-bol als kool , vind je het vreemd dat je dan goed reageerd?

Mijn visie: pillenslikkers zijn broekschijters die niet tegen een prikje kunnen en zo een deftige kuur mislopen. Heel stoer hoor!
 
Originally posted by StillStrong
.... Na 2 maanden was er 1 kilo over ....

En hoe zag je nakuur eruit ?

.... Mijn visie: pillenslikkers zijn broekschijters die niet tegen een prikje kunnen en zo een deftige kuur mislopen. Heel stoer hoor! ....

Beetje kortzichtig maar goed ieder zijn visie ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
mijn nakuur? dat was clomid dag 1 300 mg dan 2 weken 100 mg dan nog een week 50 mg

Punt is dat dbol bijna geen spieren opleverd maar veel water en vet. Je zag het goed , ik kreeg veel opmerkingen dat ik er vet en opgeblazen uitzag... (zat ook nog eens vol met acne en had veel hoofdpijn/hoge bloeddruk,..)
Maar goed dat was in mijn 'naïeve tijd'
 
Laatst bewerkt:
Tja dan heb je duidelijk geen aanleg ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Dus omdat dbol only niets was heb ik geen aanleg? Vage redenering..
 
Originally posted by StillStrong

Ik heb het gebruikt na 3 jaar intensieve training, 40-50 mg /dag voor 6 weken. Had na de kuur 8 kilo gewonnen, goed blijven eten, hard blijven trainen.

Na 2 maanden was er 1 kilo over.

Het enige wat ik aan ben gekomen was water onder me huid en in me spieren, en zoals iedereen weet gaat vocht net zo snel weg als het komt.

Diegene die hun gewicht behouden zijn meestal 2 maanden aan het trainen, gaan dan "snel ff groot worden" en komen dan roepen dat ze aardig wat gegroeid zijn van hun dbol only.

Newsflash: in het eerste jaar groei je zelfs zonder d-bol als kool , vind je het vreemd dat je dan goed reageerd?

Mijn visie: pillenslikkers zijn broekschijters die niet tegen een prikje kunnen en zo een deftige kuur mislopen. Heel stoer hoor!

Dan heb jij iets fouts gedaan, want zelfs 1 kilo overhouden van dbol is weinig, je moet na je kuur ook goed blijven eten.

ALSJEBLIEFT ZEG! als je 1 kilo over houd, moet jij toch echt iets fout hebben gedaan.

En dat was mijn 1e kuur na 4 jaar trainen, waar ik 7 kilo mee overhield, dus ben zeker geen beginner!
 
Ik was gewoon al naturel enorm gegroeid... Dat bedoel ik met, beginner en direct naar d-bol grijpen.
Natuurlijk kan je ook al jaren trainen maar op een verkeerde manier, en dan beter gaan eten en trainen tijdens de dbol omdat je je beter voelt, dan groei je ook beter.

Ik deed het omdat ik toen niet veel wist over roids en het schema maar van de dealer zelf kreeg, maar velen op dit forum krijgen die info gratis en toch gebruiken ze die niet.
Zal trouwens proberen om vandaag nog fotos te posten want smalluser denkt dat ik geen aanleg heb maar dan kan ie zelf oordelen!


pic: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&postid=93031#post93031
 
Laatst bewerkt:
Ik denk gewoon dat je er aanleg voor moet hebben, ik ben ook weer het duidelijk voorbeeld, dat je met dianabol only aardig wat massa kan behouden, dus iedereen die zegt dat alles verdwijn is niet goed doorgegaan met trainen en eten.
Het belangrijkste na je kuur is clomid gebruiken en door blijven eten en niet gelijk na je kuur minder gaan eten.
Ik ben met mijn d-only kuurtje 12 kilo aangekopen en heb er 9 kilo aan over gehouden en dat na 2 maanden.
Dus ik denk dat je er aanleg voor nodig hebt.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by StillStrong
.... Dus omdat dbol only niets was heb ik geen aanleg? Vage redenering ....

Niet de 'normale aanleg' natuurlijk ik bedoel de aanleg om op d-bol only enig resultaat te hebben.

Groet Smalluser :thumb:
 
Ja precies dat bedoel ik ook
 
Daarom ook afbouwens met D-bols om niet in 1x de bloedwaardes neer te laten donderen... Daarnaast decaatje of test naast zitten, in ieder geval zorgen dat deze langer doorlopen dan je orale cycle... in iedergeval nooit tegelijk met beide stoppen!..
 
Originally posted by smalluser


Niet de 'normale aanleg' natuurlijk ik bedoel de aanleg om op d-bol only enig resultaat te hebben.
nee nee je hoeft nu niet ineens je woorden om te draaien, je bedoelde duidelijk dat ik geen enkele aanleg heb.

Trouwens heb ik wel want die 8 kilo kwamen er toch maar aan.

En me laatste kuur ging als een speer..

De enige reden waarom jullie het behouden hebben is omdat je in andere omstandigheden verkeerde

Bijv

Je was nog jong en reageerde zoiezo goed, veel van de gewonnen massa had je zoiezo naturel kunnen opbouwen en is relatief gemakkelijk vast te houden.

of

Je traint al wat jaren maar niet op een goede manier, tijdens je eerste kuur ga je dan hard omdat je dan meestal beter gaat eten en dus meer massa overhoud die je ervoor nooit hebt gehaald.

of

Je bent al wat ouder en dus is je test laag waardoor je naturel moeilijk massa opbouwd, een kuurtje werkt dan meestal goed, ook al is het een slecht.

Verder moet je niet alleen kijken naar hoeveel gewicht je wint, maar je zou beter eens nadenken hoeveel water en vet er daar bij zit en hoeveel daarvan droge massa is.

Durf wedden dat als je gaat cutten na je d-bol dat er niets van over blijft, d-bol is en blijft vocht en vet winnen.
 
Originally posted by jweigeman
Daarom ook afbouwens met D-bols om niet in 1x de bloedwaardes neer te laten donderen... Daarnaast decaatje of test naast zitten, in ieder geval zorgen dat deze langer doorlopen dan je orale cycle... in iedergeval nooit tegelijk met beide stoppen!..
Precies, toch nog iemand met verstand van zaken...
 
Originally posted by ccnp
Ja precies dat bedoel ik ook
We zulen zien, 2 maanden is niet lang.

Verder stel ik voor dat je eens in het oog houdt hoeveel je overhoudt van die kilos nadat je gecut hebt.

Je zal nog aardig raar opkijken denk ik.

Maar ja zoals gezegd..je weet het allemaal toch veel beter...



NOT
 
Originally posted by StillStrong

Verder stel ik voor dat je eens in het oog houdt hoeveel je overhoudt van die kilos nadat je gecut hebt.
Hier moet ik hem nu toch gelijk geven jongens.

Kilo's winnen is idd niet zo moeilijk, maar droge spiermassa is nog wat anders.
 
Back
Naar boven