AndroidHealthClinic

Mijn visie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben het met smalluser eens, moet nogf aan mijn eerste kuurtje beginnen, maar na honderden posts over dbol gelezen te hebben kan ik toch gerust concluderen dat 80% plm 70% van hun gains houden, terwijl schijnbaar iedereen altijd wel weet te vertellen dat je het allemaal verliest. Een ander punt is weet je zeker dat je dbol had Stillstrong, want klinkt meer als methyltest dan dbol.

Grtz
 
D-bol is een steroide als een ander, en de resultaten hangen af van meerdere factoren waaronder nakuur ed.

Toch is het wat mij betrefd geen kuur, ook al kunnen sommigen een deel behouden.

Als je dan toch only kuurtjes wil doen, neem dan test.
 
Originally posted by smalluser
Zoveel mensen zoveel verschillende meningen en hier wil ik dan toch even mijn mening geven wat betreft orals tov injects.

Ik denk dat bij zowel een oral als een inject kuur al het rendement afhangt van je post-cycle therapie.
Het probleem met orals is dat je je gains sneller verliest omdat je bloedwaardes dalen in 1-2 dagen, dit in tegenstelling tot de gemiddelde injects die hier 2-3 weken over doen en dat maakt het ‘verlies’ na orals eerder zichtbaar.

Als je je clomid/nolva therapie direct start na een 6 weekse d-bol kuur dan ben ik van mening dat je veel van je winst behoud.
Houdt deze post-cycle therapie 3-4 weken vol en je kan minimaal 5 kg overhouden van zo een kuur.

LET WEL ik doel hier op het ‘verlies na de kuur’ en niet op het verschil in toxiteit tussen orals en injects want dat is een duidelijk verhaal.


in de laatste editie van de sport&fitness staat een stuk geschreven door bart coumans en rens van kleij en dat gaat over
het wel of niet onvruchtbaar,etc, worden van as,in dat stuk staat ook beschreven dat de post cycle in feite uitstel van executie is.
ik ga hier geen dingen citeren,maar lezen julie dat stuk maar eens
ben eigelijk wel benieuwd wat men hier er dan van denkt

Ben benieuwd hoe de rest en de experts hierover denken.

Groet Smalluser :thumb:
 
Oke , ik ben nu 1,5 maand aan het cutten, 6 dagen in de week 40 minuten cardio naast mijn normale 4 x in de week trainen en toch ben ik nog steeds mijn massa niet kwijt.
Verlies na je kuur heb je bij elke kuur wel een beetje, maar je raakt echt niet alles kwijt, dat gaat er bij mij niet in.
Ik denk zelf dat ik 8 kilo massa blijf behouden in de loop van de tijd en zeker als ik binnenkort begin aan een nieuw kuurtje.
 
Toch ongelooflijk dat je nu ineens aan het cutten bent direct na een massa kuur, heel ongewoon... maar ik zal het maar geloven.

Verder, hoe wil je al je massa behouden als je gaat cutten? Iedereen verliest gewicht bij het cutten zowel van spier als van vet en 6 dagen 40 min cardio/d? Hahaha dan zou je zeker serieus gewicht verliezen van die 8 kilo. Verwacht je nu echt dat we dat serieus nemen?

Maar het is jouw lijf, jouw leve(n)(r) en jouw toekomst waar je mee speelt.
 
Originally posted by StillStrong
.... nee nee je hoeft nu niet ineens je woorden om te draaien, je bedoelde duidelijk dat ik geen enkele aanleg heb ....


Hoho denk even fijn voor jezelf en niet wat ik bedoel.
M.i. heb je het niet voor de volle 100% beetgepakt.

Want van 8 kg 'winst' terugvallen naar 1 kg ? :rolleyes:

.... Verder moet je niet alleen kijken naar hoeveel gewicht je wint, maar je zou beter eens nadenken hoeveel water en vet er daar bij zit en hoeveel daarvan droge massa is ....

Als je voor dat je begint een vet% van 16 hebt en 6 maanden na de nakuur nog steeds 5 kg zwaarder bent als voor dat je begon met hetzelfde vet% dan heb je dus 5 kg gewonnen, it's so simple.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by jweigeman
Daarom ook afbouwens met D-bols om niet in 1x de bloedwaardes neer te laten donderen... Daarnaast decaatje of test naast zitten, in ieder geval zorgen dat deze langer doorlopen dan je orale cycle... in iedergeval nooit tegelijk met beide stoppen!..

Originally posted by StillStrong
.... Precies, toch nog iemand met verstand van zaken ....

:nope: Juist het tegenovergestelde > taperen met orals is oldschool en totaal nutteloos, sterker nog om met d-bol only te gaan taperen ben je in je 'lage doserings weken' al met veel lagere bloedwaardes in de weer.

Maw gewoon een constante dosis houden de hele cycle om direkt na de laatste dag de nakuur te starten.

Anders ben je zeker verzekerd van een giga terugval :(

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser

Hoho denk even fijn voor jezelf en niet wat ik bedoel.
M.i. heb je het niet voor de volle 100% beetgepakt.

Want van 8 kg 'winst' terugvallen naar 1 kg ? :rolleyes:
Volgens mij weet je zelf niet eens meer wat je bedoeld, eerst heb ik geen aanleg, nu heb ik het weer niet goed gedaan...

Die terugval is normaal, vocht verlies je nu eenmaal als sneeuw voor de zon.
Dat jullie nu wat meer vet hebben gewonnen en dat kunnen behouden...


Als je voor dat je begint een vet% van 16 hebt en 6 maanden na de nakuur nog steeds 5 kg zwaarder bent als voor dat je begon met hetzelfde vet% dan heb je dus 5 kg gewonnen, it's so simple.
Newsflash: een huidplooimeter meet geen :

- vochttoename, zowel in de spier als elders.
- interabdominale vettoename bij organen

En een elektronische meter is onbetrouwbaar.

Stel je nu maar niet teveel voor van die d-bol winst, echte spieren win je niet op 6 weken, vocht en vet wel.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by smalluser
:nope: Juist het tegenovergestelde > taperen met orals is oldschool en totaal nutteloos, sterker nog om met d-bol only te gaan taperen ben je in je 'lage doserings weken' al met veel lagere bloedwaardes in de weer.

Maw gewoon een constante dosis houden de hele cycle om direkt na de laatste dag de nakuur te starten.

Anders ben je zeker verzekerd van een giga terugval :(
Ik had het over wat hij zei ivbm stacken van injects.

En ja, in een dbol only is van 50mg/dag naar 0 gaan wel vragen om plots verlies, nakuur of niet.
 
Originally posted by StillStrong
.... in een dbol only is van 50mg/dag naar 0 gaan wel vragen om plots verlies, nakuur of niet ....

Waarom ?

Trouwens 50 mg is best veel voor je eerste kuur maar dat is weer een heel ander onderwerp.

Groet Smalluser :thumb:
 
Waarom? Misschien omdat dbol maar 5 uur goed werkt en je nadien in een ongelooflijke put valt ,zonder anabolen en zonder eigen test.

En als je d-bol only doet, dan is 50 mg /dag ergens logisch. Het is immers maar de enige steroide in je kuur.
Maar ik zou het zoiezo afraden om te doen.
 
Originally posted by StillStrong
.... Waarom? Misschien omdat dbol maar 5 uur goed werkt en je nadien in een ongelooflijke put valt ,zonder anabolen en zonder eigen test ....

Daarom is het een pre dat je direkt de nakuur start en de gehele cycle op de zelfde dosis blijft zitten.

.... En als je d-bol only doet, dan is 50 mg /dag ergens logisch. Het is immers maar de enige steroide in je kuur.
Maar ik zou het zoiezo afraden om te doen ....

Ik zal ook niemand want aanraden mijn mening is dat de basis voor elke kuur testosteron zou moeten zijn.

Dat wil niet zeggen dat er uitzonderingen zijn (en dit zijn niet altijd schijtebroekers die bang zijn voor een naald) die wel degelijk een goed rendement halen op een d-bol only cycle.

Maar aanraden doe ik het niemand, mijn visie had meer de intentie van hoe essentieel de nakuur is in al zijn facetten.

Groet Smalluser :thumb:
 
Nu komen we ergens...
 
Zal ik ook maar even mijn ervaring plaatsen. Ben vroeger ook met dbol begonnen en hield er ongeveer de helft aan over, zowel massa als kracht en dat zonder nakuren, want dat wist ik toen nog niet.
Het was trouwens een licht kuurtje van 8 weken met rustig opbouwen en rustig afbouwen en de winst zit hem denk ik in het afbouwen, omdat dbol zo'n kort half leven heeft.
 
Ff een opmerking tussendoor:

1. opbouwen heeft wel degelijk zin met dbol, naast de vele posts die ik heb gelezen heb ik ook een aantal as boeken gelezen en elke auteur raad het aan! Maar zij raden met een dbol only ook het gebruik van nolvadex aan, dit voorkomt de vochtretentie en de bitchies, je gains zijn dan plm 5% minder, maar je komt droog aan ipv van met een plofkop.

Grtz
 
Tot voor kort werd dit wel gedacht.
Er zijn echter nu recente onderzoeken etc die het tegendeel bewijzen.

En er zit wel enigzins een theorie in dat je lever went aan de stoffen, maar nooit echt.

Je lever kan niet wennen aan gif, hij kan er misschien enigzins aan wennen om de enzymen die nodig zijn om het gif af te breken te "activeren" maar als je gelijk op normale dosis begint gebeurt dit ook in zeer korte tijd denk ik zo.

De enige reden voor opbouwen verschuif ik daarom, en dus wel om te kijken hoe je er op reageert en ook vanwege evt. bijwerkingen zoals hoofdpijn en hoge bloeddruk.
Dus wat dat betreft kan opbouwen wel enig nut hebben. Als je echter precies weet hoe jouw lichaam op die bepaalde as reageert is het niet perse nodig. Misschien om er zelf weer even aan te wennen.
Maar afbouwen is zoiezo niet nuttig imo.
 
Originally posted by Riki
Ff een opmerking tussendoor:

1. opbouwen heeft wel degelijk zin met dbol, naast de vele posts die ik heb gelezen heb ik ook een aantal as boeken gelezen en elke auteur raad het aan! Maar zij raden met een dbol only ook het gebruik van nolvadex aan, dit voorkomt de vochtretentie en de bitchies, je gains zijn dan plm 5% minder, maar je komt droog aan ipv van met een plofkop.

Grtz

Je gains van dboll zijn zowat alleen maar vocht en vet, dus als dat wegvalt loop je 5% mis?? Ik denk heel, maar dan ook heel wat meer. Op- en afbouwen heeft GEEN zin, tijdens de opouw onderdruk je je lichaamseigen productie wel, maar er is te weinig in je lichaam om iets fatsoenlijks te doen, dan heb je 2 goede weken en weer een aantal weken waarin je je eigen productie blijft onderdrukken, maar de hoeveelheid as in je lichaam veel te laag is.. en het verhaal van de lever went hoeven niet eens meer op in te gaan lijkt mij, dat is iedereen inmiddels duidelijk.
 
Originally posted by Riki
Ff een opmerking tussendoor:

1. opbouwen heeft wel degelijk zin met dbol, naast de vele posts die ik heb gelezen heb ik ook een aantal as boeken gelezen en elke auteur raad het aan! Maar zij raden met een dbol only ook het gebruik van nolvadex aan, dit voorkomt de vochtretentie en de bitchies, je gains zijn dan plm 5% minder, maar je komt droog aan ipv van met een plofkop.

Grtz
Achterhaald...
 
Over een aantal maanden zal ik mijn eerste kuurtje draaien met dbol only, zal dan ook nolvadex erbij nemen en before en after shots maken, een aantal maanden later ook, dan kan de praktijk uitwijzen wat er gebeurt. Dat je alleen water en vet aankomt is bullshit, er is sprake van echte hypotrofiy of hoe het ook heet, eiwitsynthese wordt er veel beter door en de celletjes gaan dus sneller groeien.

Grtz
 
Originally posted by Riki
Over een aantal maanden zal ik mijn eerste kuurtje draaien met dbol only, zal dan ook nolvadex erbij nemen en before en after shots maken, een aantal maanden later ook, dan kan de praktijk uitwijzen wat er gebeurt. Dat je alleen water en vet aankomt is bullshit, er is sprake van echte hypotrofiy of hoe het ook heet, eiwitsynthese wordt er veel beter door en de celletjes gaan dus sneller groeien.

Grtz

Ik heb het over voornamelijk en zowat.. ik zeg niet alleen.. het is gewoon een waardeloze kuur, voor zover je het een kuur wilt noemen. Ik kan ook geen reden verzinnen waarom iemand hiervoor kiest. Ik snap ook niet dat injecteren zo beangstigend wordt gevonden, je voelt gewoon niks, het doet geen pijn, je voelt de naald gewoon niet. Wat is dan het probleem?? behalve dat het gezonder is?
 
Back
Naar boven