Fitness Seller

mijn visie

Bezoekers in dit topic

:) Lees dit stuk nu pas voor het eerst. Wel herkenbaar :) BB'en helpt zeker mee aan je zelfvertrouwen!
 
hehe, beter laat dan nooit he.
mjah, ben nu wel wat verandert het afgelopen jaar. Heb me wat afgesloten van dingen die me eerst down kregen, of dat goed is op de langere termijn weet ik niet, moet wel zeggen dat ik me er op dit moment beter door voel.

Ik zal eens kijken of ik eens een vervolgje met wat minder drama kan produceren binnenkort :D
 
Ik lees het ook nu pas.Ik weet wel dat vrouwen vaak ook heel onzeker zijn. Verder denk ik ook dat wanneer je te groot bent dat dat tegen je werkt bij vrouwen (en vooral de vrouwen die wij zoeken Boogie, die kijken meer naar innerlijk ;) ).

Eigenlijk raar dat zulke gevoelige en lieve jongens zoals jij en ik ( :p ) ons op willen pompen naar buitenaardse spierbundels. Want daar zitten lieve intelligente meisjes helemaal niet op te wachten. Die denken vaak meteen aan zo'n lompe domme lul als ze een huge mofo zien :D

Dus gewoon jezelf zijn en tegen die chickies lullen en aardig doen. Geloof vooral die zogenaamde players niet dat wanneer ze uitgaan meteen met een chickie in bed belanden, dat gebeurt echt niet zo vaak.
Het beste werkt nog gewoon de gevoelige-homoseksueelachtige-geduldige-lieve jongen uithangen. Als je helemaal er voor gaat moet je gewoon een paar keer janken bij zo'n chickie, dan is ze zo goed als binnen :D :D (spreek zeker niet uit eigen ervaring)
 
Johny zei:
Het beste werkt nog gewoon de gevoelige-homoseksueelachtige-geduldige-lieve jongen uithangen. Als je helemaal er voor gaat moet je gewoon een paar keer janken bij zo'n chickie, dan is ze zo goed als binnen :D :D (spreek zeker niet uit eigen ervaring)

:roflol:

Ghehehe :D Jah maar kijk dan wel uit dat die meiden je niet als 'goede vriend' gaan zien en ondertussen met 1 van je pimpende vrienden ligt te palen! :)
 
Rob G zei:
:roflol:

Ghehehe :D Jah maar kijk dan wel uit dat die meiden je niet als 'goede vriend' gaan zien en ondertussen met 1 van je pimpende vrienden ligt te palen! :)
:D :D
 
Rob G zei:
:roflol:

Ghehehe :D Jah maar kijk dan wel uit dat die meiden je niet als 'goede vriend' gaan zien en ondertussen met 1 van je pimpende vrienden ligt te palen! :)

Ja idd Robbie, wij moeten echt uitkijken voor die "pimpende vrienden" van ons, mwoehahahahah :D
 
lol:D

wat zoutzak zegt...het is misschien wel niet zo dat je je zelfvertrouwen uit je spieren moet putten... maar ik moet wel eerlijk zeggen... je krijgt een ****ing ego boost als zo'n geil breezer sletje aan je buik voelt en zegt ooeww lekker een sixpack. dat is dan waarschijnlijk voornamelijk op mijn leeftijd(ben 15) maar goed.

hoe ik ben begonnen met trainen...2 lui uit m'n klas deden al sinds de basisschool elke dag pushups en crunches en nog een paar van die eigen huis en tuin workouts. oke huge waren ze niet maar toch wel aardig gespierd met een sixpack enzo. eerst dacht ik ah dat is wel gaaf wil ik ook wel maar heb niet echt zin om eraan te beginnen..... en toen liep ik met ze over het strand zag je al die chicks kijken wooo check die lui...

en toen dacht ik, damn...dat moet ik ook hebben:P
 
Back
Naar boven