Fitness Seller

mijn voeding schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bvo78

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 mei 2007
Berichten
1.320
Waardering
0
8 uur ---> shake met 100gr havermout

10,30 ---> 250gr kwark met ananas,
1 eetlepel pindakaas en 6 volkoren crackers

13,00 ---> 120gr kalkoen, 2 snee volkoren brood, 300gr salade,

voor training ---> shake en een appel
na het trainen --->shake met volkoren krackers

17,00 --->175gr kipfilet
180gr broccoli
1 zoete aardappel en 300gr salade

voor het slapen combinatie eiwitten shake
 
Wat zijn je doelen? Massa? meer eten dan
 
Hoe zit het met de EKV verhouding?
 
Sorry, hoeveel eiwitten koolhydraten en vetten werk je per dag naar binnen? Hoeveel kcal's?
 
Sorry, hoeveel eiwitten koolhydraten en vetten werk je per dag naar binnen? Hoeveel kcal's?

dat zal ongeveer 3639 cal, 274gr eiwitten en 398gr koolhydraten en 99gr vet,

maar ik heb zelf wat aanpassingen gedaan, dus kan een beetje afwijken
 
wat je hierboven poste kunnen toch nooit 3700kcal zijn. Ben alleen te lui om het na te rekenen :D
 
EKV is 35/52/13. Lijkt me zeer netjes dan! Die eiwittenshake voor het slapen gaan, bevatten die langzame eiwitten? Magere kwark voor het slapen is misschien een optie voor je. Ik zie sowieso weinig zuivelproducten er tussen staan. Melk/karnemelk/magere kwark zijn ook prima eiwitbronnen.
Die 99 g vetten, zijn voornamelijk onverzadigde en meervoudig onverzadigde neem ik aan?
Succes met je doelen!
 
EKV is 35/52/13. Lijkt me zeer netjes dan! Die eiwittenshake voor het slapen gaan, bevatten die langzame eiwitten? Magere kwark voor het slapen is misschien een optie voor je. Ik zie sowieso weinig zuivelproducten er tussen staan. Melk/karnemelk/magere kwark zijn ook prima eiwitbronnen.
Die 99 g vetten, zijn voornamelijk onverzadigde en meervoudig onverzadigde neem ik aan?
Succes met je doelen!

die shake voor het slapen gaan is van bsn synta 6,was goed zeiden ze, ik drink wel bij iederemaaldtijd melk
 
Back
Naar boven