AndroidHealthClinic

mijn voeding schema

Bezoekers in dit topic

Tigerblade

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 sep 2006
Berichten
52
Waardering
0
Hallow ik ben 14 jaar en dit is mij voedsel schema ik ben niet breed gebouwd ik heb een aziatisch bouw. en ik ben ong. 1,65 meter en ik weeg maar 50kg.. dat vind ik veel te weinig.. en ik probeer meer aan te komen maar het lukt me niet.. en ik vind dat ik best wel veel eet. ik hoop dat jullie me mischien kunnen helpen alvast bedank:D


S'ochtends voor school: 2 boterhammen met kipfilet,pindakaas.

om 10 uur: 2 boterhammen met soort kipsalami , pindakaas.

om 12 uur:2 boterhammen met soort kipsalami,pindakaas.

om 2 uur: 1 boterham met soort kip salami,pindakaas

4 uur: 1 boterham met soort kip salami , pindakaas

ongeveer rond 5 uur eet ik meestal bord avond eten zoals aardappels enz en rijst met kip en andere ligt eraan wat me moeder kook
7-8 uur eet ik verschillend soms bord rijst met kip of andere zoals aardappels enal gwn avond eten

rond 9- 10 uur eet ik 2 boterhammen met kipsalami , pindakaas

en ik train elke avond doe ik wel 50x sit ups en 50x opdrukken en via liggen manier opdrukken 50x en met dumbbells voor me armen links en rechts 50x
en nog op andere verschillende manieren.
dumbbells gebruik ik wel aardig veel verspreid door de dag
en ik sport aardig veel zoals freerun en voetbal en dansen enal
ik vind dat ik aardig veel eet. maar het probleem is ik kom maar niet aan ik probeer echt veel te eten maar het lukt niet dat ik aankom elke week sta ik op het gewicht en kijk hoeveel ik weeg en het blijf op 50
ik drink meestal altijd van die sinasappel sap in zo pakje als ik op school ben. thuis drink ik meestal fris .. maar ik wil ok dat me botten groeien die zijn niet echt zo breed maar ik wil dat het wel breed word maar ik weet niet zeker dat dat van melk komt

ik hoop dat jullie me kunnen helpen Dank u:D
 
Laatst bewerkt:
Tip:

Lees hier veel en eet veel!

Van de oefeningen die je nu doet wordt je niet groter/breder; kijk op dit forum op de goede plekken rond.([Link niet meer beschikbaar])

Eet veel! Voeding is erg belangrijk; brood met pindakaas!!!! 20 per dag!!!

Nee, niet overdrijven; maar eet meer, dan wordt je groot! :meal:
 
Naar mijn weten kan je gewoon niet veel bijkomen op je 14de...
Blijf wel wat trainen, dat bereid je voor op het zwaardere werk wanneer je ouder bent.
Greetz
 
als eerste maaltijd zou 2 bananen en een flink bord brinta misschien beter zijn
 
Back
Naar boven