MuscleMeat

mijn voedingschema need help! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Retsnjit

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 mei 2007
Berichten
217
Waardering
1
hey allemaal, is dit goed zo?

7.15 Havermout/brinta/muesli
Magere yoghurt
glas melk

11.00
banaan
2 broodjes met kipfilet
1 visolie capsule.

13.15
4-6 boterhammen met pindakaas/kipfilet
appel/banaan
250 ml melk
1 meergranen koek

15.30
2 eieren
1 visolie capsule
glas water + melk

18.00
Avondeten ( aardappels + groenten )
Kip of kipburger
bak magere yoghurt

dan rond 7-8 uur de training, na de training neem ik altijd een proteine shake met dextro, en vlak voor t slape gaan 500 gr. magere kwark.

De reden dat er nog geen veel kip en rijst instaat is omdat ik nog op school zit, en mijn moeder dat niet goed vind , k heb r zo hopelijk t beste van gemaakt

tips mischien iemand?
 
wat is je doel en wat zijn je stats? als je wilt groeien is dit misschien wel te weinig.
 
me doel is massa, en me stats,
1.78 lang
75 kg deadlift
65 kg bench
75 kg squat.
wat zou ik er eventueel nog aan toe kunnen voegen dan?
 
oke massa. wat je eigelijk zou moeten doen is je dagelijkse behoefte uit moeten rekenen.
dit is dus wat je verbrand aan kcal op 1 dag. als je dit weet dan moet je hier 500 kcal boven gaan zitten om te groeien(meer mag ook. 500 is voorbeeld) als je dan bijv op 3000 kcal op een dag zit moet je dit gaan verdelen over je maaltijden. 3000 kcal : 6 maaltijden = 500 kcal per maaltijd gemiddeld. maak van je ontbijt je grootste en van je laatste maaltijd de kleinste. als je een echte freak bent zorg je dat elke maaltijd de juiste verhoudingen vetten eiwitten en complexe koolhydraten bevatten.

misschien heb je er iets aan, misschien wist je het allemaal al.

in ieder geval, suc6 :)
 
ja man dat wist ik, maar ik weet niet hoe ik kan berekenen hoeveel boterhammen met kipfilet enzo allemaal bevatten kwa kcal ...mijn dagelijkse behoefte is 2100 kcal in rust ...
moet ik meer bij me voedinschema gooien?
 
2100 kcal is hij in rust, hoeveel moet ik dan nemen per dag als ik wil groeien , en ik aan het sporten ben?
 
ik zou gewoon 3000 proberen en kijken hoe je lichaam hierop reageerd. als je teveel vet aankomt zou ik minderen. als je niet groeit gewoon de kcal iets opschroeven. kijken hoe je lichaam reageerd en hiernaar handelen.
 
oke, trouwens me kcal verkeerd uitgerekent ...
hij is 1750 in rust.
2500 proberen?
 
maar wat voor voeding zou ik hier eventueel nog aan toe kunnen voegen?
 
Back
Naar boven