MuscleMeat

Mijn voedingschema. Rate it!

Bezoekers in dit topic

Steve303

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
13
Waardering
0
Hoy,

Daar ik na een rustperiode van 3 maand terug wil beginnen trainen heb ik me ff een voedingsschema opgesteld. Graag jullie mening:

Periode: Proteïnes Koolhydrat Vet Kcal

Ontbijt:

500 gr vruchtenyogurt 15 82,5 13,5 525
3 eieren (enkel wit) 45 0 ? 180
TOT = 705

9u30:

1 banaan 1 30 0 124
1 shake lean gainer 34 34 2 287
300 gr melk van de shake 9,9 14,7 0,15 99
TOT = 510

middagmaal:

8 sneden waldkorn 26 82 10 520
200 gr kipfilet 42 0 6 222
TOT = 742

14u30:

1/2 liter quark (lidl) 31 74,5 1 430
TOT = 430

17u15 avondmaal:

200 gr aardappelen 5,2 37,2 0 170
200 gr biefstuk 44 0 6 230
Rood kool met appel 2,2 18,2 2 100
TOT = 500

Algemeen totaal: Eiwiten Koolh: Vetten: Kcal:
234,3 gr 373 gr 40,65 gr 2887 Kcal

Dit is dus mijne schema voor de eerste maand. Hier en daar zullen er misschien indien nodig nog wel wat eiwitten worden gegeten. Ik ben van plan om hiervoor gewone eieren te nemen (alleen het wit natuurlijk) of soms eiwitpoeder. Wat vinden jullie hiervan?

Ik ga natuurlijk niet alle dagen hetzelfde eten en zal dit schema laten varieëren maar de bedoeling is om elke dag toch zeker die hoeveelheden van eiwitten, hoolhydraten en Kcal te eten.

2e maand wordt aangevuld met SWOLE V2 & VENDETTA

Greetz Steve
 
Ik zie wel dat mijn opmaak is gaan lopen, maar het is volgens mij nog te verstaan! Sorry hiervoor. Is geïmporteerd van een exel sheet.
 
Niets op aan te merken? Komaan gasten!
 
ziet er opzich redelijk uit. je hebt er veel werk in zitten, dus je wil er voor gaan!

kick alleen die vruchtenyoghurt (neem kwark, mixen met havermout en water 2 x per dag). Onbijt mag sowieso stuk heftiger wat mij betreft: rijst/brood + ei, havermout shake, evt melk.
en weer: FRUIT ETEN
en is 200 gr biefstuk niet een beetje veel, of erg duur?
 
Als je massa aan wilt zetten zou ik zozo nog een extra laatste maaltijd doen voordat je gaat slapen, nu is je laatste maaltijd om 17:15, beetje vroeg imo.
 
Het is inderdaag de bedoeling om er voor te gaan. Ik heb inderdaag wel een beetje werk in dit schema gestoken en vandaar dat ik het ook post om te vragen of het wel goed is. Indien goed kunnen andere mensen hier ook iets aan hebben.

Ik eet s'avonds inderdaag nogal vroeg. Ik kom thuis van mijn werk en direct gaan we eten. Daarna ga ik trainen. Misschien moet ik nog iets eten na het trainen maar de vraag is wat hé. Zal na het trainen ook wel direct een eiwitshake drinken in de gym.

Die vruchtenyoghurt in het ontbijt heb ik genomen omdat ik anders 2 x quark op een dag eet en dat gaat dan snel vervelen hé. Alléé bij mij toch.

Greetz en al bedankt voor de commentaar. Verdere commentaar is nog steeds welkom.
 
Laatst bewerkt:
vervelen ? als je er wilt voor gaan, boeit dat niks :) voor het slapen gaan kwark eten = goede oplossing
 
sorrie hoor, maar ik snap echt geen hol meer van die voedingswaardes?
als ik het goed probeer te lezen denk jij dat er in 3 eiwitten zo'n 45 gram proteine zit ??? , nou dat klopt natuurlijk niet
als je geen zin heb om te eten moet je het gewoon puur zakelijk zien, je eet niet omdat je het lekker vind ofzo maar omdat je GROTER wilt worden


17.15 je laatste maaltijd NIET

om 21.00 nog wat proteine naar binnen werken(shakje of kwark ofzo, ongeveer 30 gram proteine)

om 23.00 (er van uit gaande dat je daarna gaat slapen) nog een gehele bak kwark!


oh ja 200 gram biefstuk :thumbup: zeker niet te veel
 
Laatst bewerkt:
neem gewoon bij je eitjes 's ochtens 1 of 2 dooiers erbij, niet alleen de witten. Zo gooi je minder weg, meeste proteine van een ei zit in de dooier. En het vet dat in die dooiers zit is juist goed voor je, als je maar niet overdrijft natuurlijk.
 
Ik mis idd ook nog de laatste maaltijd. 's Avonds nog een goeie maaltijd met complexe carbs nemen.
 
Oké ik zal dan na mijn training als ik thuiskom dan nog maar een bakje (500 gr) quark eten :)
 
14u30:

1/2 liter quark (lidl) 31 74,5 1 430
TOT = 430


wat voor kwark eet jij??
 
En ipv een achterlijk dure shake op de gym te drinken kun je beter thuis een pot whey aanschaffen, kst de helft en je weet hoeveel er in je shake gaat ;)
 
Die quark die ik eet is van de lidl! Niet goed?
 
Back
Naar boven