Fitness Seller

Mijn voedingsschema bij mijn doelen goed genoeg?

Bezoekers in dit topic

BryanS

Novice
Lid geworden
13 apr 2020
Berichten
6
Waardering
2
Lengte
1m75
Massa
69kg
Vetpercentage
18%
Hallo allemaal,

Ik ben sinds begin dit jaar begonnen met krachttraining, maar heb hierbij niet op mijn voeding gelet.
Ik ben bezig geweest met mijn eigen voedingsschema en wil graag horen wat hier aan verbeterd kan worden.

Leeftijd: 16
Gewicht: 69kg
Vet %: 17.9%
Mijn onderhoudsniveau: 2470 kcal.
Ik lust geen: Ik lust geen melk vandaar dat het ook niet in mijn voedingsschema terug te vinden is.
Mijn doel: Mijn doel is om aan te komen in spiermassa, maar ook om een lagere vet percentage te krijgen zodat ook de verstopte sixpack te voorschijn komt.

Wat doe ik om mijn doelen te bereiken?
Ik ben begonnen met krachttraining in de sportschool, helaas is die nu gesloten.
Op dit moment ben ik thuis bezig met lichaamsgewicht trainingen en cardio om mijn vet percentage omlaag te krijgen maar ook om aan te komen in spiermassa, hierbij heb ik alleen nog niet op mijn voeding gelet en at ik ver onder mijn benodigde kcal (Toch heb ik wel een klein buikje, terwijl ik niet heel ongezond eet??)

Ik heb nu dus een voedingsschema gemaakt die ik met jullie wil delen zodat ik tips kan krijgen wat er nog verbeterd aan kan worden om mijn doelen te bereiken (Vetpercentage kwijt raken en aankomen in spiermassa, op dit moment met behulp van lichaamsgewicht training)

Alvast bedankt!

Mvg,
Bryan
 

Bijlagen

Voedingsschema.docx
14,4 KB · Weergaven: 124

Back
Naar boven