Fitness Seller

Mijn voedingsschema (feedback)

Bezoekers in dit topic

miktenholt

Novice
Lid geworden
24 okt 2014
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
75kg
Vetpercentage
14%
Beste dbb'ers,

Ik ben aan de slag gegaan met mijn eerste voedingsschema ooit en wil graag jullie feedback horen. Na veel research gedaan te hebben op het internet ben ik tot het volgende resultaat gekomen. Het schema berekent mijn dagelijkse behoeften (Kcal) volledig automatisch volgens de Katch McArdle methode.

Ik ga dit schema uploaden zodat iedereen hem kan aanpassen en gebruiken voor zijn/haar eigen voedingsschema zodra hij helemaal klaar is (wel zonder mijn maaltijden).

In mijn onderstaande schema staat de pre en post-workout er nog niet bij (die bestaat uit een glas #shatter en een glas fruitsap als pre-workout en een Isolaat perfection shake met creatine als post-workout. Daarnaast neem ik nog 6 amino taps verdeelt over de hele dag) maar dit is in ieder geval wat ik sowieso dagelijks ongeveer naar binnen werk.

Ik hoor graag jullie mening!

Groet,

Mik

duoh1.jpg
 
T veel eiwitten, hou 2.5 gr aan per kg lichaam gewicht
 
T veel eiwitten, hou 2.5 gr aan per kg lichaam gewicht

Thanks, ik zal het erin verwerken. Dus dat hele verhaal van 50% 30% 20% klopt niet? Wat zijn de daadwerkelijke verhoudingen?
 
Laatst bewerkt:
2.5 gr eiwit per kg, 1 gr vet per kg lichaamsgewicht en de test opvullen met koolhydraten
 
Super.. Thanks! En verder is het schema oké?
 
Ligt eraan, heel je schema verandert daardoor, dus moet je hen opnieuw posten
 
Back
Naar boven