XXL Nutrition

Mijn voedingsschema, graag tips (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RaymonSparta

Novice
Lid geworden
19 okt 2017
Berichten
15
Waardering
2
Lengte
1m74
Massa
62kg
Vetpercentage
8%
Dit is nu mijn dieet, hou er rekening mee dat het niet perfect is enzo. Mensen nog tips?:
hou er aub rekening dat ik aan wil komen met gewicht.

Ochtend

Griekse yoghurt
Fruit

Middag

Ham kaas tosti

Avond

Avondeten ( elke dag anders )
Kwark

Net voor slapen gaan een shake 40mg eiwitten

Nog tips? Niet goed genoeg eiwitten heb ik gerekend soms wel, ligt aan het avondeten.

Nog tips/ aanpassingen?

Ik moet meer binnenkrijgen, 2 eiwitshakes kan natuurlijk, 1 sochtends en 1 savonds. Is dit verstandig?

Vind het wel duur moet ik zeggen, woon zelf in Londen nu.
 
Dit is veel te weinig om aan te komen, zat in januari dit jaar ook op 62 kg en ik at toen toch minstens 3000 kcal. Shakes zijn helemaal geen verplichting, je hebt maar 120g eiwitten ong nodig op een dag ( 2x lichaamsgewicht = #gram eiwitten ). Om meer binnen te krijgen moet je simpelweg meer eten.
Kan je ook even de macros van je schema berekenen ( macros= # eiwitten, koolhydraten en vetten ) zodat we kunnen zien of dat goed zit.
 
Ik ga er zsm naar kijken!

Wat zouden dan nog bij moeten qua eten?

Waarom zijn koolhydraten en vetten zo belangrijk? Aankomen kan je best wat meer vetten hebben toch?

Let er wel op, sommige zit wat meer vet in dan een ander maar niet overdreven veel, precieze aantal laat ik vandaag nog op het forum weten!
 
Dit is mijn keuzemenu voor avondeten, zelf elke dag meat menu behalve de pasta dag, pizza hou ik niet van dus ga dan naar macdonald maar is natuurlijk vast ook niet goed :(
 

Bijlagen

  • Screenshot_20171020-000637.png
    Screenshot_20171020-000637.png
    301,7 KB · Weergaven: 95
Sticky - Geupdatet excel voedingsschema

Lees de info in deze link eerst een goed door. Hier kan je veel info uithalen voor voeding.

Je eet namelijk heel erg weinig en op een Mac dieet zal je wel aankomen maar echt niet gezond blijven.

Dus lees dit eerst en kom dan met vragen.
 
Ik ga hem eens invullen alleen weet ik al zeker dat ik niet genoet binnen krijg. Ik heb zelf alleen beschikking tot een magnetron dus ben vooral op zoek naar kleinere tussendoortjes / middageten / lunch. Avondeten maak ik zelf soms rijst met kip.
 
Back
Naar boven